Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Викладання іноземної мови у вищій школі в умовах дистанційного та змішаного навчання(2021) Форостюк, Інна ВадимівнаУ статті проаналізовані методичні аспекти викладанняіноземних мов у закладах вищої освіти та можливості використання сучасних он-лайн ресурсів та технологій у дистанційний період і під час змішаного навчання. На думку авторів питання впровадження інноваційних методів у вищій освіті України з урахуванням зазначених форм навчання є найбільш актуальним. Серед теоретичних та практичних підходів до вирішення зазначених проблем важливими і недостатньо розробленими на думку авторів є питання формування та підтримки мотивації студентів до результативного вивчення іноземних мов на заняттях у дистанційному форматі. У статті зазначаються чинники, які впливають на результат вивчення студентами іноземних мов при дистанційній роботі, виділяються проблеми, які стоять на заваді очікуваному результату, надаються приклади сайтів і платформ, які допомагають викладачам організувати навчання всім видам мовленнєвої діяльності он-лайн. Зазначаються відмінності у роботі в порівнянні з аудиторними заняттями. Авторами також описані результати он-лайн опитування студентів щодо їхнього відношення до вивчення іноземних мов дистанційно, цікавих для них видів робіт під час даної форми навчання. Окремі питання стосувалися особистої думки респондентів щодо видів робіт або організаційних моментів, які їм особливо сподобалися і не сподобалися при такій формі навчання. Зроблено висновок щодо основних аспектів роботи на он-лайн заняттях з іноземної мови у ЗВО при дистанційному та змішаному навчанні та перспектив досліджень у цих напрямках. Зазначається, що викладачі можуть успішно вирішити проблеми методичного, організаційного і психологічного характеру, пов’язані з навчанням у новому форматі. Існують, однак, чинники, які заважають використовувати на повну потужність он-лайн можливості: недостатнє технічне оснащення навчальних закладів, посилене навантаження на викладачів. Також зазначається, що студенти зацікавлені не тільки у дистанційних заняттях, але й в аудиторному спілкуванні. Змішане навчання виглядає перспективним, оскільки охоплює як сучасні технологічні можливості, так і традиційні підходи до навчального процесу.Документ Innovative framework for teaching a foreign language as a tool of cross-cultural communication(2019) Kovalova, Olena; Kovalska, NataliiaУ статті розкрито результати дослідження методологічних та психологічних аспектів викладання іноземної мови студентам економічних факультетів в Україні та визначено основні навчальні цілі. В ній також пропонується нова структура викладання, основна мета якої полягає в заохоченні студентів у їх подоланні мовних, комунікаційних та міжкультурних бар'єрів у навчальному процесі. Цю методику можна вважати інтегральною для освітніх цілей, які є важливими для отримання мовних компетенцій. The article presents the results of the study of the methodological and psychological aspects of teaching a foreign language to students of economic faculties in Ukraine and defines the main educational goals. It also offers a new teaching structure whose main purpose is to encourage students to overcome linguistic, communication and intercultural barriers in the learning process. This technique can be considered integral for educational purposes, which are important for obtaining language competences.Документ Документ Інтерактивні технології як інноваційний метод викладання іноземних мов(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаМетою навчання іноземним мовам у ВНЗ є формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та вдосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності. Однією з перепон успішного оволодіння іноземною мовою в вищому технічному навчальному закладі є недостатня мотивація студентів до вивчення мови. Саме тому особливий інтерес представляють інтерактивні технології як інноваційний метод викладання іноземної мови. Метою використання інтерактивних технологій як інноваційного методу викладання іноземної мови є створення комфортних умов навчання. The purpose of teaching foreign languages in high school is to develop students ' professional communicative competence through the development and improvement of all kinds of speech activity. One of the obstacles to successful learning a foreign language in technical higher educational institution is the lack of motivation of students to learn the language. It is therefore of special interest interactive technology as an innovative method of teaching a foreign language. The purpose of the use of interactive technology as an innovative method of foreign language teaching is the creation of a comfortable learning environment.Документ Мультимедійні технології як допоміжний інструмент у викладанні іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор аналізує зміст новітніх мультимедійних технологій навчання іноземної мови з використанням мультимедійних засобів. Засоби мультимедіа забезпечують гнучкість та інтеграцію різних типів мультимедійної навчальної інформації. Студенти-економісти стають суб’єктами комунікативного спілкування з викладачем у навчальному процесі де використовуються мережні технології, що сприяє розвитку їх самостійності і творчому підходу у навчальній діяльності. The author analyzes the content of the modern technologies teaching with using of the multimedia means. Facilities provide multimedia flexibility and integration of different types of multimedia educational information. Students-economists become the subjects of the communicative socializing with a teacher in an educational process where network technologies are used, that assists development of their independence and creative approach in educational activity.Документ Мультимедійна презентація як перспективний напрям навчання іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглядається використання такого виду мультимедіа як презентація у навчанні іноземних мов студентів економічних спеціальностей. Автор аналізує зміст новітніх мультимедійних технологій навчання іноземної мови з використанням мультимедійних засобів. The problem of usage such type of multimedia technologies as presentation in the process of the foreign languages teaching by students of the economic faculty is viewed in this article. The author analyzes the content of the modern technologies teaching with using of the multimedia means.Документ Англомовні інтернет-ресурси як засіб навчання іноземній мові(2013) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаВ статті розглянуто класифікація засобів електронної комунікації, які можна використовувати в навчальних цілях, їх основні переваги. Показано застосування англомовних інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови на прикладі використання сайтів, блогів, подкастів. The article discloses classification of electronic communication means, which can be used for educational purposes, their main advantages. It shows the use of English-language online resources for English classes for example, websites, blogs, podcasts.Документ Дистанційне навчання іноземним мовам(2010) Кияшко, Оксана ВасилівнаЗастосування дистанційної освіти при вивченні іноземних мов розглядається як один з альтернативних методів навчання, а також вважається суттєвим додатком до традиційної освіти, який надає більше можливостей як студентам, так і викладачам. The distance learning usage during the foreign languages studying is considered to be the alternative method of studying and also is the essential addition for the traditional system of studying.Документ Online testing, current issues and future trends(2013) Kovalchuk, OlgaThe paper analyzes the state of art of the assessment of students’ knowledge through online tests. In particular, it describes the main functionalities currently implemented in the main existing online testing systems. Furthermore, it presents a literary review of the most recently proposed techniques for using online tests in different application ambits, such as: Computerized Adaptive Testing (CAT), automatic question generation, log data analysis, m-learning and educational gaming. У статті проаналізовано досвід та перспективи використання он-лайн тестів для оцінки знань студентів. Зокрема, описано основні функції існуючих інтернет-систем тестування. Також представлено огляд сучасних методів використання онлайн-тестів різними програмами, як наприклад: комп'ютерне адаптивне тестування, автоматична генерація питання, аналіз даних журналу, мобільне-навчання та освітні ігри.Документ Edutainment and foreign languages teaching(2012) Cherednichenko, Galina; Klimova, OlenaThe article is devoted to the edutainment in foreign language teaching. The authors describe the new approach advantages and disadvantages for high school. They propose to use such new tools as edutainment web-sites, software and films as additional tool for foreign languages teaching in non-linguistic higher educational institution.