Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
37 результатів
Результати пошуку
Документ Дотримання готелями принципів екологічності(2023) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Шелухіна, Дар’я ОлександрівнаДокумент 3d-друк у дизайні готельно-ресторанних підприємств(2021) Гончар, Ірина Миколаївна; Бортнічук, Олег ВікторовичВ статті описано можливість використання 3d-друку в готельно-ресторанному господарстві.Документ Сучасні підходи до формування меню сніданків при готелях(2022) Романюк, Ангеліна Василівна; Пушка, Ольга СергіївнаВ роботі проаналізовано сучасні потреби потенційних постояльців засобів розміщення у дієтичному харчуванні. The paper analyzes the current needs of potential residents of accommodation facilities in dietary nutrition.Документ Перспективи розвитку ігрового бізнесу в готелях(2023) Воробйова, Дар’я Ігорівна; Кирпіченкова, Оксана МиколаївнаПроведено аналіз популярних ігрових розваг на основі закордонного досвіду, впливу ігрового туризму на розвиток готельної галузі. An analysis of popular game entertainment based on foreign experience and the impact of game tourism on the development of the hotel industry was carried out.Документ «Кольорові» сніданки як елемент арт-терапії в засобах розміщення(2022) Гусельцева, Катерина Сергіївна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаДля вирішення проблеми корекції психологічного стану споживачів готельних послуг запропоновано у вітчизняних засобах розміщення разом з послугами арт-терапії використовувати «кольорові» сніданки («зелений», «червоний», «помаранчевий» та «білий»), до складу яких будуть входити страви, виготовлені переважно з продуктів відповідного кольору, оскільки харчування також має великий вплив на організм людини, її фізичний стан і настрій. To solve the problem of correcting the psychological state of consumers of hotel services, it is proposed to use "colored" breakfasts ("green", "red", "orange" and "white") in domestic accommodation along with art therapy services, which will include meals, made mainly of products of the appropriate color, as nutrition also has a great impact on the human body, its physical condition and mood.Документ Рossibilities of instagram as a means of promoting a hotel product(2021) Ditrikh, Iryna; Tuz, TetianaСоціальна мережа Instagram - перспективне знаряддя ефективної рекламної кампанії готельних підприємств з малою кількістю конкурентних пропозицію схожого типу. Великою перевагою є можливість продемонструвати готель з нового боку, показати його повсякденне життя, підвищити лояльність гостей до бренду, отримання інформації для зворотного зв'язку.Тhe social network Instagram - a promising tool for an effective advertising campaign for hotel companies with a small number of competitive offers of a similar type. The big advantage is the opportunity to demonstrate the hotel from a new angle, to show its daily life, to increase the loyalty of guests to the brand, to receive information for feedback.Документ Перспективи проектування в Україні алергобезпечних готелів(2021) Козуб, Оксана Юріївна; Іщенко, Тетяна ІванівнаОбґрунтовано можливість створення в Україні готелю з комплексом протиалергійних заходів та методів оздоровлення алергіків.The possibility of creating a hotel in Ukraine with a set of anti-allergic measures and methods of healing allergy sufferers is substantiated.Документ Впровадження інноваційної послуги lost opportunities в закладі гостинності(2020) Петреченко, Наталія Володимирівна; Шаран, Лариса ОлександрівнаВпровадження інноваційної послуги lost opportunities в проектованому готелі забезпечить розвиток сфери готельного бізнесу та допоможе надолужити втрачені можливості гостей, одночасно зробивши власний внесок до культурної спадщини України. Іntroduction of innovative service lost opportunities in the designed hotel will ensure the development of the hotel business and help make up for lost opportunities of guests, while making their own contribution to the cultural heritage of Ukraine.Документ Впровадження wellness-інновації як інструменту підвищення конкурентоспроможності готелю(2020) Марченко, Наталія Іванівна; Дітріх, Ірина ВікторівнаWellness - це комплексна система оздоровлення, метою якої є досягнення гармонії емоційного та фізичного стану людини в умовах сучасного урбанізованого життя. На сучасному етапі wellness індустрія в Україні знаходиться на стадії формування Wellness is a comprehensive system of healing, the purpose of which is to achieve harmony of the emotional and physical state of a person in modern urbanized life. At the present stage of wellness, the industry in Ukraine is at the formation stageДокумент Впровадження анімаційних технологій у роботу еко-готелю.(2020) Мазніченко, Вікторія Вікторівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджуеться доцільність створення нового еко-готелю, що буде спеціалізуватися на вегетаріанській культурі. Цей напрямок для України інновацією, і надає готелю змогу зайняти стійке місце на ринку конкурентів. The feasibility of creating a new eco-hotel specializing in vegetarian culture is being explored. This trend is an innovation for Ukraine and allows the hotel to take a firm place in the competitors market.