Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 26
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка персоналу для виставкового івенту
    (2024) Гінковська, Наталія Сергіївна; Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Професійна етика персоналу підприємства сфери гостинності та шляхи її удосконалення
    (2024) Сологуб, Юрій Іванович; Юхименко, Вікторія Юріївна
    Професійна етика в сфері гостинності є важливим аспектом успішної діяльності будь-якого підприємства. Вона визначає якість обслуговування, взаємовідносини з клієнтами та колегами, а також впливає на репутацію та прибутковість компанії. У зв'язку зі зростанням конкуренції та змінами в очікуваннях споживачів, удосконалення професійної етики стає важливим завданням для підприємств галузі гостинності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотивації персоналу малих підприємств в сучасних умовах
    (2022) Тимченко, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Система оцінки та мотивації персоналу
    (2021) Михайленко, Ольга Валеріївна; Закревська, Юлія Дмитрівна; Ярчук, Катерина Миколаївна
    У сучасних умовах бізнесу кожна компанія стикається з проблемою підвищення ефективності. Сучасна система управління персоналом вимагає швидкого розвитку персоналу та кадрових систем, спрямованих на виявлення внутрішньо невикористаних можливостей для впровадження інноваційних змін та розвитку бізнесу, що значною мірою залежить від успішного управління персоналом та його стимулів для подальшого розвитку. За результатами аналізу організації системи стимулювання персоналу були виявлені її слабкі сторони. Зрозуміло, що основними цілями вдосконалення системи стимулювання персоналу є підвищення інтересу персоналу до високопродуктивної праці та розробка системи матеріального та нематеріального стимулювання персоналу. Інтеграція системи стимулювання персоналу в концепцію управління цілями буде полягати у розробці механізмів координації цілей суб‘єктів управління, їх послідовних цілей та їх відображення через ключові показники ефективності, доведення цілей до персоналу, моделювання система, засноване на мотивації праці щодо результатів роботи персоналу. Для моніторингу стану мотивації працівників необхідно використовувати мотиваційний потенціал, який характеризує готовність працівника до максимальної ефективності, конкурентоспроможності, застосування набутих знань, умінь, навичок та відображає ступінь задоволення потреб мобільності працівників. In today's business environment, every company is faced with the problem of increasing efficiency. The modern personnel management system requires the rapid development of personnel and personnel systems aimed at identifying internally unused opportunities for the implementation of innovative changes and business development, which largely depends on successful personnel management and its incentives for further development. Based on the results of the analysis of the organization's personnel incentive system, its weaknesses were identified. It is clear that the main goals of improving the personnel incentive system are to increase the interest of personnel in highly productive work and to develop a system of material and non-material personnel incentives. The integration of the personnel incentive system into the concept of goal management will consist in the development of mechanisms for coordinating the goals of management subjects, their consistent goals and their reflection through key performance indicators, communicating goals to the staff, modeling a system based on work motivation regarding the results of the work of the staff. To monitor the state of motivation of employees, it is necessary to use the motivational potential, which characterizes the employee's readiness for maximum efficiency, competitiveness, application of acquired knowledge, skills, and reflects the degree of satisfaction of employee mobility needs.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання інформаційних технологій у навчанні персоналу підприємства
    (2020) Драган, Олена Іванівна; Мурай, Артем Сергійович
    Досліджуються питання затребуваності інформаційних технологій при навчанні персоналу з урахуванням сучасних вимог. Аналізуються переваги та недоліки існуючого інструментарію для покращення навчання персоналу з використанням інформаційних технологій. Запропоновані пропозиції щодо удосконалення процесу навчання персоналу компаній з використанням інформаційних технологій на перспективу. The issues of demand for information technologies in staff training are studied, taking into account modern requirements. The advantages and disadvantages of the existing tools for improving staff training using information technology are analyzed. Proposals for improving the process of training company personnel with the use of information technology for the future.
  • Ескіз
    Документ
    Modern development of company’s personnel from the point of view of theory of generations
    (2021) Dragan, Olena; Tertychna, Liubov
    Aspects of the theory of generations and their adaptation to specific data in the age structure of the company's staff are studied. Proposals for the development of the company's staff taking into account the theory of generations have been developed. Досліджуються аспекти теорії поколінь та їхня адаптація на конкретних даних у віковій структурі персоналу компанії. Розроблені пропозиції щодо розвитку персоналу компанії з урахуванням теорії поколінь.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми управлiння персоналом в готельно-рестораннiй галузi
    (2016) Калініченко, Тетяна Павлівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Досліджено проблеми управлiння персоналом в готельно-рестораннiй галузi
  • Ескіз
    Документ
    Роль «soft skills» в сфері гостинності
    (2019) Блощинська (Дудкіна), Олена Олександрівна; Бортнічук, Олег Вікторович
    Досліджено роль та вплив «soft skills» при працевлаштуванні персоналу на підприємствах готельно-ресторанного господарства. Визначено пріоритетні навички для персоналу. Отримані дані доводять актуальність та необхідність проведення подальших досліджень The role and influence of "soft skills" in the employment of the staff for enterprises of the hotel and restaurant industry was investigated. Priority skills for staff have been identified. The obtained data has prove the relevance and necessity of further research
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми кадрового менеджменту національного корпоративного сектору
    (2013) Березянко, Тамара Володимирівна
  • Ескіз
    Документ