Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Українські реалії та світові тенденції розвитку виробництва м’яса і м’ясопродуктів
    (2020) Бергер, Аліна Дмитрівна
    В умовах глобалізації невирішеними проблемами для стратегічного розвитку виробників м’яса та м’ясопродуктів залишилися: невідповідність більшості м’ясної продукції міжнародним світовим стандартам з якості та безпеки; кризові явища у розвитку тваринництва – скорочення і збитковість вирощування великої рогатої худоби, недостатня державна фінансова підтримка; зниження тарифного захисту внутрішнього ринку; скорочення обсягів експорту свинини та яловичини. Проаналізовані сучасні тенденції у світі та в Україні виробництва м’яса та м’ясопродуктів свідчать про: подальше зростання світового попиту на якісну м’ясну продукцію; перерозподіл світового споживання м’яса різних видів на користь м’яса птиці, як більш доступного за цінами для більшості країн; подальше зростання світових цін на м’ясо і м’ясну продукцію; націленість українських виробників на збільшення обсягів експорту м’яса птиці та свинини. In the context of globalization, the unresolved problems for the strategic development of meat and meat products producers are: non-compliance of most meat products with international world standards for quality and safety; crisis phenomena in the development of animal husbandry - reduction and unprofitability of cattle breeding, insufficient state financial support; reduction of tariff protection of the domestic market; reduction of pork and beef exports. In The analyzed current trends in the world and in Ukraine of meat and meat products production testify to: further growth of world demand for quality meat products; redistribution of world consumption of various types of meat in favor of poultry meat, as more affordable for most countries; further increase in world prices for meat and meat products; the focus of Ukrainian producers on increasing exports of poultry and pork.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозалежність інноваційної діяльності підприємств і структури галузевого ринку
    (2019) Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна
    В роботі показано, вплив інновацій на рівень конкуренції і, як результат, відбуваються структурні зміни ринку. Проведений аналіз деяких ринків основних продуктів харчування, які мають чітко виражену структуру на споживчому ринку України, і дозволяють узагальнити результати діяльності підприємств харчової промисловості та АПК в цілому. основні галузеві ринки України, суб’єкти господарювання харчової промисловості, можна дійти висновку, що ринки є достатньо конкурентними з ознаками олігополії. Виявлено, що існує прямий зв’язок між розміром підприємства і його рівнем інноваційності. Дослідження галузевих ринків та статистичні дані щодо інноваційної активності промислових підприємств України показали, що стимулюючим фактором інновацій є конкурентний ринок. The paper shows the impact of innovation on the level of competition and, as a result, there are structural changes in the market. An analysis of some markets for basic food products, which have a clear structure in the consumer market of Ukraine, and allow to summarize the results of the food industry and agriculture in general. the main sectoral markets of Ukraine, food business entities, it can be concluded that the markets are quite competitive with the signs of oligopoly. It has been found that there is a direct relationship between the size of an enterprise and its level of innovation. Research of branch markets and statistical data on innovative activity of industrial enterprises of Ukraine have shown that the competitive market is a stimulating factor of innovations.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність страхового ринку України в умовах активізації глобалізаційних процесів
    (2020) Шірінян, Лада Василівна; Арич, Михайло Іванович; Багацька, Катерина Володимирівна; Бойко, Світлана Василівна; Климаш, Наталія Іванівна; Роганова, Ганна Олександрівна; Шірінян, Арам Сергійович
    Монографія є збірником праць і дослідницьких результатів наукової групи Лади Шірінян (завідувача кафедри фінансів Національного університету харчових технологій), одержаних в рамках проекту МОНУ (№ 0117U001246, наказ № 198 від 10.02.2017). У виданні знайшло відображення розв’язання комплексної проблеми, пов’язаної з конкурентоспроможністю, ключовими показниками ефективності та новими інструментами фінансового регулювання страхового ринку України, викладено наукове обґрунтування гіпотез і запропоновано практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності страхового ринку в умовах активізації глобалізаційних процесів. Монографія розрахована на аспірантів і наукових співробітників, практиків страхової справи, представників державних органів регулювання фінансового ринку, і буде цікавою для тих, хто досліджує актуальні проблеми страхової науки. The monograph is a collection of works and research results of the scientific group of Lada Shirinyan (head of the Department of Finance of the National University of Food Technologies), obtained within the framework of the Project of Ministry of Education and Science (№0117U001246, order №198 dated 02/10/2017). Authors offer a solution to the complex problem related to the competitiveness, key performance indicators and new instruments for financial regulation of the insurance market of Ukraine. It have been done the scientific justification of hypotheses and practical recommendations for improving the competitiveness of the insurance market under the intensified globalization processes. The monograph is designed for graduate students and researchers, practitioners of insurance, representatives of government agencies regulating the insurance market, and will be useful to those who study the current problems of insurance science.
  • Ескіз
    Документ
    Management of trademark portfolio companies of baking industry
    (2011) Ribachuk-Yarova, Tatiana; Polinchyk-Yarova, Tatiana
    The problems of portfolio brand companies of banking industry are considered. The influence of market stability range of enterprises and its competitive position are defined.