Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Tolerance to difference as key part of students’ intercultural communication competence
    (2024) Lukianets, Halyna; Lukianets, Tetiana
    This paper aims at conducting conceptual analyses of tolerance term in order to specifying its meaning in education context; additionally, the paper intends to determine the level of tolerance and outline the necessity of its development among tertiary education students during foreign language classes as an integral part of overall Intercultural Communication Competence. Herein Intercultural Communication Competence refers to the ability to conduct effective communication in various cultural contexts with people from different cultural backgrounds both within the country and outside its boundaries. ICC strives to achieve a significant improvement of cultural awareness and cultural sensitivity in order to ensure successful communication and increase the mobility of students and young professionals in the world, especially those majoring in Hospitality and Tourism, and Physical Education. In other words, ICC involves two mutually connected states of knowing oneself and knowing others, which appear as a result of long-lasting process of culture exchange in and outside classroom
  • Ескіз
    Документ
    Тренінг з міжкультурної комунікації у міжнародному освітньому проєкті
    (2024) Левченко, Вікторія Володимирівна; Форостюк, Інна Вадимівна
    В статті представлено тренінгова програма в рамках Конкурсу заявок Польсько-Української Ради молодіжних обмінів. Тренінг створено для підготовки психологів, соціальних педагогів, волонтерів для роботи в сфері міжкультурної комунікації молоді та практично спрямований на зміцнення міжнародного культурного діалогу. Тренінгова програма базується на парадигмі міжкультурної комунікації, має взаємопов’язані компоненти: поведінковий, когнітивний, афективний, смисловий. Учасники тренінгу навчаються базовим принципам побудови міжкультурного діалогу на основі різних аспектів міжкультурної комунікації: культурологічний, лінгвістичний, етичний, психологічний, соціально-комунікативний, професійно-прикладний. Розуміння мови і культури в тренінгу відбувається через створення метафори, компаративні завдання, адаптацію народних традицій та мистецтва до сучасності. Набуття нових смислів здійснюється внаслідок інтерпретації та рефлексії учасників проєкту. Представлена програма розрахована на вісім днів, реалізується в межах неформальної освіти з набуттям навичок міжкультурної взаємодії в різних формах роботи
  • Ескіз
    Документ
    Наукове обгрунтування інновацій та концепції розвитку ресурсоефективних технологій оздоровчих продуктів
    (2023) Сімахіна, Галина Олександрівна; Науменко, Наталія Валентинівна
    Розвиток інноваційного шляху харчової промисловості зумовлює необхідність накопичення всебічних знань в галузі функціональних та прикладних наук – біохімії, мікробіології, біотехнології, фізіології, нутриціології; оволодіння економічними, законодавчими, нормативно-правовими документами; освоєння прикладних науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, на базі яких створюються інноваційні технології та необхідні для їх реалізації технічні засоби і обладнання. Для розвитку ресурсоефективних технологій оздоровчих продуктів на початковому етапі важливим складником є концепція нового продукту та формування шляхів реалізації наукової ідеї у виробництві таких продуктів, чому й присвячено дану роботу.
  • Ескіз
    Документ
    Функціональні продукти в контексті харчової та продовольчої безпеки
    (2023) Сімахіна, Галина Олександрівна; Кочубей-Литвиненко, Оксана Валер'янівна; Науменко, Наталія Валентинівна
    Oдним із завдань сучасної харчової промисловості України є прискорений розвиток виробництва продуктів для здорового харчування, доведення його обсягів до рівня передових країн світу, досягнення продовольчої безпеки і в цій сфері, що дасть можливість реально втілити сучасну концепцію харчування і її основну тезу: «Харчові продукти ХХІ століття – це якість, безпека та ефективність». One of the main tasks to modern food industry in Ukraine is the accelerated development of foods for well-being, increasing its volumes to the level of leading countries of the world, and to achieve food safety in this sphere; in general, these factors would allow embodying the main thesis 'The 21st century food products - quality, safety and effectiveness.'
  • Ескіз
    Документ
    Пісенна лірика Стінга в українських перекладах: формозмістові аспекти
    (2023) Науменко, Наталія Валентинівна
    У цій статті окреслено принципи відтворення формальних (образності, мови, просодії) та змістових (тематика, проблематика) характеристик в українських інтерпретаціях пісенних творів Стінга. До опрацювання взято знакові тексти («Fragile» з альбому «…Nothing like the Sun», «Shape of My Heart» з альбому «Ten Summoner’s Tales», «Desert Rose» з альбому «Brand New Day») і менш відомий «The Wild Wild Sea» з альбому «The Soul Cages». The principles to reproduce the formal (imagery, speech, prosodic) and substantial (topical and problematic) features of Sting’s song verses interpreted by Ukrainians are outlined in this paper. The objects of this research were the famous tracks («Fragile» from «…Nothing like the Sun», «Shape of My Heart» from «Ten Summoner’s Tales», «Desert Rose» from «Brand New Day»), together with such a hidden gem as «The Wild Wild Sea» from «The Soul Cages».
  • Ескіз
    Документ
    Real and invented islands in the 20th century Ukrainian literature as the elements of existential imagery
    (2022) Naumenko, Nataliia
    This article examines the development of mythical chronotopical image of an island in the works dated by the first third of the 20th century, which was a period of not only great historical collisions of both natural and anthropogenous origin, but also experiencing their consequences. Based on George Hegel’s hypothesis ‘history will teach us nothing,’ we find it relevant to turn back to belle-lettres works that can impact the contemporary’s consciousness maybe stronger than historical writings. The image of the island is taken as a conceit to outgo far beyond pure geographical terminology and therefore embody an array of archetypal notions, including loneliness, dreams and mystery, separate being, and precisely outlined space. The result of this research is the establishment of the new connotations of the motif of ‘an island’ as the concentration of archetypal binary oppositions reality / illusion, quietness / anxiety, idyllic existence / survival, comedy / tragedy, internal / external in poetic and prosaic works of the noticed period.
  • Ескіз
    Документ
    Елементи літературної творчості у викладанні англійської мови студентам-першокурсникам немовних спеціальностей
    (2021) Науменко, Наталія Валентинівна
    Університет і гуманізм, культура і людяність – поняття неподільні. Без гуманізму та його носіїв – інтелігенції університетського рівня освіти – суспільство існувати не може. Розвиток людини – надзвичайно складний процес, у якому беруть участь багато чинників. Серед них помітну роль відіграє й художня культура – специфічна галузь діяльності, позначена багатовимірними зв'язками з різними сферами суспільного життя. Соціальна значущість мистецтва визначається рівнем впливу художніх образів на внутрішній світ людини, на всі напрями її діяльності. The university and humanism, culture and humanity are all the integrate notions. No society can exist without humanism and its carriers who are actually the intelligentsia with university level of education. Development of a human is quite a complicated process with a great deal of participants. Among them, culture and arts play the essential part as the specific activities connected with different spheres of social life. Evidently, the social significance of arts can be determined by the level of impact of artistic images on the internal world of a human and on all trends of one’s activity.
  • Ескіз
    Документ
    Верлібристика Василя Голобородька в аспекті культурознавчого дослідження
    (2021) Науменко, Наталія Валентинівна
    У статті виконано культурологічний аналіз вільновіршових творів Василя Голобородька, ґрунтованих на інтерпретації образів різних мистецтв – кераміки, скульптури, образотворчого мистецтва, живопису, графіки, дитячого малюнка. Виявлено, що концепти зазначених мистецтв перебувають у стані взаємопроникнення, а вільна віршова форма, за рахунок нерівномірного, «неспокійного» темпоритму, сприяє їх нестандартному осмисленню реципієнтами. The article represents the culturological analysis of free-verse works by Vasyl Holoborodko based on the interpretations of images from various arts – ceramics, sculpture, painting, graphics, children’s drawing. There was asserted that the concepts of the arts notices remain in constant interactions, and free verse due to its ‘restless’ rhythm helps the recipients to interpret them nontraditional ways.
  • Ескіз
    Документ
    Духовно-інтелектуальне навчання та виховання як природне право кожної людини
    (2019) Яненко, Лариса Петрівна
    В статті наголошується, що ноосферна освіта має бути комплексом взаємозв’язків між знаннями, розумінням, талантом та схильністю, вона вбирає в себе всі аспекти освіти з метою підготовити людей до життя у принципово новому суспільстві - суспільстві розуму та праці. Населенню планети слід надати об’єктивні дані про стан Природи, про різні можливі перспективи розвитку світу, які права і свободи будуть мати наступні покоління, що чекає всіх людей у майбутньому ноосферному суспільстві. The article emphasizes that noosphere education should be a complex of relationships between knowledge, understanding, talent and inclination, it incorporates all aspects of education in order to prepare people for life in a fundamentally new society - a society of mind and work. The population of the planet should be provided with objective data about the state of Nature, about the various possible prospects for the development of the world, what rights and freedoms the next generations will have, what awaits all people in the future noosphere society.
  • Ескіз
    Документ
    До науки про народовладдя
    (2021) Яненко, Лариса Петрівна
    Низький рівень державного управління в Україні відзначається на тлі глибокої кризи глобального управління. Наголошується на переході людства через точку неповернення до старих моделей управління. Пропонується в умовах глобального економічного цунамі почати формування стабільної системи реальної демократії замість штучного «демократичного» хаосу. Обґрунтовано розуміння демократії як державного самоврядування, в якому збігається суб'єкт і об'єкт управління. Наведено приклади впорядкованих псевдонаукових інтерпретацій понять демократії, що використовуються в українському законодавстві. Проголошуться перші кроки на шляху до Ноосфери. The low level of public administration in Ukraine is noted against the background of a deep crisis of global governance. The transition of humanity through the point of no return to the old models of management is emphasized. It is proposed in the context of a global economic tsunami to begin the formation of a stable system of real democracy instead of artificial "democratic" chaos. The understanding of democracy as public self-government is substantiated, in which the subject and the object of management coincide. Examplesof ordered pseudoscience interpretations of concepts of democracy used in Ukrainian legislation are given. The first steps on the way to Noosphere are proclaimed.