Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток компетентності у професійно орієнтованому читанні студентів інженерних спеціальностей(2023) Бойко, Ганна АнатоліївнаДокумент Критерії оцінювання англомовного професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх фахівців з харчових технологій(2018) Бойко, Ганна АнатоліївнаДля майбутніх фахівців з харчових технологій достатність і коректність вживання фахової лексики є вкрай важливою. Слід зазначити, що до фахової лексики відносяться як лексичні одиниці, які стосуються харчового виробництва в цілому, так і вузькогалузеві терміни, тобто фахова лексика, пов'язана з певною галуззю виробництва, а також терміни, запозичені з суміжних галузей (хімія, біотехнологія тощо). For future experts in food technology, the sufficiency and correctness of the use of vocational vocabulary is extremely important. It should be noted that vocational vocabulary includes both lexical units relating to food production as a whole and narrow-sector terms, that is, the vocabulary associated with a particular branch of production, as well as the terms borrowed from related industries (chemistry, biotechnology, etc.).Документ Психологічні особливості професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх фахівців з харчових технологій(2018) Бойко, Ганна АнатоліївнаДокумент Лінгвістичні особливості професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх фахівців з харчових технологій(2018) Бойко, Ганна АнатоліївнаДокумент Проблеми формування компетентності професійно орієнтованого читання майбутніх інженерів-технологів(2016) Бойко, Ганна АнатоліївнаВ статті співставляються вимоги до володіння іноземною мовою професійного спрямування, зокрема професійно орієнтованим читанням, майбутніми інженерами-технологами і умовами навчання іноземним мовам в Національному університеті харчових технологій, аналізуються основні цілі формування компетентності у професійно орієнтованому читанні майбутніх інженерів-технологів: практична, виховна, освітня, розвивальна і професійно орієнтована. The article deals with the requirements for foreign language professional direction, particularly professionally oriented reading for future engineer and conditions of foreign languages teaching at the National University of Food Technologies, examines the main goals of professionally oriented reading competence formation: practical, educational, developing and professionally oriented.Документ Практична ціль формування компетентності у професійно орієнтованому читанні майбутніх інженерів-технологів(2016) Бойко, Ганна АнатоліївнаДля майбутнього інженера-технолога провідною метою оволодіння ІМ є практична мета, зокрема формування професійно орієнтованої читацької компетентності. Перспективи подальших наукових розвідок ми вбачаємо в розгляді структури цієї компетентності з подальшою організацією відповідної технології навчання. For the future engineer leading to master practical purpose is IM, including the formation of professional competence oriented readers. Prospects of further scientific studies we see in reviewing the structure of this competence with subsequent organization of the relevant technology training.Документ Роль навчання медіації професійних текстів майбутніх інженерів-технологів(2015) Бойко, Ганна АнатоліївнаРоль технологів та інженерів-технологів, які володіють іноземною мовою і, зокрема, мають навички медіації професійних текстів, є дуже значною і потреба в таких спеціалістах в суспільстві буде лише зростати. The role of technologists and engineers who speak a foreign language and, in particular, have the skills of mediation professional texts is very significant and the need for such specialists in the society will only grow.Документ Проблеми впровадження комунікативної методики у навчанні іноземним мовам студентів нефілологічних вищих навчальних закладів(2012) Бойко, Ганна АнатоліївнаСтаття присвячена розгляду проблеми впровадження комунікативної методики у навчання іноземним мовам студентів нефілологічних вищих навчальних закладів, як під час вивчення загальної іноземної мови, так і під час вивчення іноземної мови професійного спрямування.