Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Моделі оптимального використання рухомого складу автотранспортного підприємства на міжміському маршруті
    (2015) Олещенко, Любов Михайлівна
    У зв'язку із зростанням цін на паливно-мастильні матеріали виникає потреба у знаходженні оптимальної структури та швидкості руху транспортних засобів на міжміському маршруті. Due to rising prices for fuel and lubricants there is a need to find the optimal structure and speed of movement of vehicles on intercity routes.
  • Ескіз
    Документ
    Випробовування радіоканалів для рухомого складу АТП
    (2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій Олександрович
    Для побудови ланок зв'язку між рухомими учасниками виникає гостра необхідність побудови швидких та надійних каналів передавання даних. Для розв'язку задачі необхідно обрати, обґрунтувати, модернізувати та впровадити на пробне тестування відповідного апаратно-програмного комплексу, що стане не від'ємною ланкою динамічної ІС в АТП. To build communication links between mobile participants there is an urgent need to build a fast and reliable data connection. For the solution of the problem must be selected, ground, upgrade and implement a trial testing the appropriate hardware and software system that will be an integral element of dynamic IP in ATP.
  • Ескіз
    Документ
    Безпроводові технології передавання даних АТП
    (2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій Олександрович
    Системи управління сучасними автотранспортними підприємствами (АТП) являють собою динамічні ІС із гілками зворотного зв'язку. Для побудови ланок зв'язку між рухомими учасниками виникає гостра необхідність побудови швидких та надійних каналів передавання даних. В межах мегаполісів, зазвичай, використовують системи пакетної передачі даних на основі національних стільникових операторів. Сучасні служби таксі рідко дублюють дані за допомогою службового УКХ каналу зв'язку. Management systems of modern motor transport enterprises (ATP) is a dynamic IP with the branches feedback. To build communication links between mobile participants there is an urgent need to build a fast and reliable data connection. Within cities typically offer packet data based on national mobile operators. Modern taxi service rarely duplicate data with official FM channel.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання оптимальної системи паливного забезпечення регіону
    (2012) Олещенко, Любов Михайлівна
    Описано використання засобів ГІС для моделювання оптимальної системи паливного забезпечення регіону.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз гравітаційних моделей транспортно-пасажирських взаємодій регіону
    (2012) Олещенко, Любов Михайлівна
    Здійснено аналіз гравітаційних моделей транспортно-пасажирських взаємодій регіону.
  • Ескіз
    Документ
    Економіко-математичні гравітаційні моделі та ГІС-технології у теорії оптимального розміщення
    (2011) Олещенко, Любов Михайлівна
    Проаналізовано використання гравітаційної моделі Хаффа за допомогою засобів ГІС.
  • Ескіз
    Документ
    Гравітаційна модель конкуренції на ринку транспортно-пасажирських послуг
    (2010) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов Михайлівна; Zheleznyak, Oleg; Oleschenko, Lubov
    Здійснено аналіз конкуренції між державними і приватними перевізниками на маршруті.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми використання природничих аналогій для моделювання соціально-економічних систем
    (2010) Олещенко, Любов Михайлівна
    Проаналізовано проблеми використання природничих аналогій для моделювання соціально-економічних систем.
  • Ескіз
    Документ
    Використання динамічних гравітаційних моделей для аналізу складних економічних систем
    (2010) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов Михайлівна
    Запропоновано динамічну гравітаційну модель просторової взаємодії складних економічних систем.