Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
    (2015) П'янкова, Оксана Василівна
    Актуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.
  • Ескіз
    Документ
    «Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школі
    (2015) П'янкова, Оксана Василівна
    Нагальна потреба українського суспільства у змінах виявляється, перш за все, в розумінні необхідності підвищення доступності інформації, відкритості знань, можливості діалогу між представниками наукових шкіл та студентством. The urgent need for change Ukrainian society appears primarily in understanding the need to improve the availability of information, transparency knowledge, the possibility of dialogue between schools and students.
  • Ескіз
    Документ
    ФАО: мета, стратегічні цілі, напрями діяльності
    (2014) П'янкова, Оксана Василівна
    За визначенням Комітету по всесвітній продовольчій безпеці, продовольча безпека існує, коли всі люди в будь-який час мають фізичний, соціальний та економічний доступ до якісної та ситної їжі у достатній кількості, що задовольняє харчові потреби та смакові переваги для активного та здорового життя. By definition, the Committee on World Food security, food security exists when all people at all times have physical, social and economic access to high quality and hearty food in sufficient quantity to satisfy nutritional needs and taste preferences for an active and healthy life.
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
    (2012) П'янкова, Оксана Василівна
    Досліджено інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток брендів продуктів харчування в Україні
    (2011) П'янкова, Оксана Василівна
    Виділено основні етапи розвитку брендів продуктів харчування в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем
    (2011) П'янкова, Оксана Василівна
    Досліджено особливості імен брендів продуктів харчування
  • Ескіз
    Документ
    Функції брендів харчової промисловості
    (2010) П'янкова, Оксана Василівна
    Досліджено функції брендів харчової промисловості
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінки брендів
    (2012) П'янкова, Оксана Василівна
    Досліджено основні методи оцінки брендів
  • Ескіз
    Документ
    Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринку
    (2009) П'янкова, Оксана Василівна
    Досліджено досвід використання торгових марок для захисту регіонального ринку
  • Ескіз
    Документ
    Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру
    (2008) П'янкова, Оксана Василівна
    Розглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку