Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Формування туристичного продукту вітчизняних туроператорів для туристів з Канади
    (2018) Лобанов, Владислав; Сологуб, Юрій Іванович
    Визначені напрямки формування привабливості вітчизняного туристичного продукту для туристів з Канади. The directions of the attractiveness of the domestic tourist product for tourists from Canada are determined.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості винного туризму в Німеччині
    (2015) Сологуб, Юрій Іванович
    В плані розвитку винного туризму Німеччини можна виділити три головних винних регіони, які і складають славу і гордість виноробства країни. In terms of wine tourism in Germany there are three main wine regions, which make up the glory and pride of the wine country.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна діяльність в туризмі. Космічний туризм
    (2012) Негеля, Тетяна Василівна; Сологуб, Юрій Іванович
    Інноваційна діяльність у сфері туризму спрямована на створення нового або зміни існуючого продукту, на вдосконалення транспортних, готельних та інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних та телекомунікаційних технологій і сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Унікальний приклад інноваційної діяльності у сфері туризму - подорожі туристів на космічних кораблях. Innovation in tourism activities aimed at creating new or modifying existing products, to improve transport, accommodation and other services, development of new markets, the introduction of advanced information and telecommunication technologies and modern forms of organization and management activities. A unique example of innovation in tourism - tourists to travel spacecraft.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми готельного та туристичного господарства в Україні
    (2012) Момот, Марина Борисівна; Сологуб, Юрій Іванович
    Одним з пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку України є туризм, який зараз посідає друге місце в світовій економіці. Україна має всі об’єктивні передумови, щоб стати однією з розвинених туристських держав світу. One of the priority areas of socio-economic development of Ukraine is tourism, which now ranks second in the global economy. Ukraine has all the objective conditions to become one of the developed tourist countries.
  • Ескіз
    Документ
    Новий спосіб залучення до участі в глобальному туризмі (IGT - innovations global tourism)
    (2012) Протас, Андрій Ярославович; Сологуб, Юрій Іванович
    Одним з інноваційних видів туризму в умовах глобалізації стане туризм «House by house». Це розділ туристичних послуг на основі світової мережі Інтернет. Основна його послуга «Global See You». One innovation of tourism in the context of globalization will be the tourism «House by house». This section of travel services based on the global Internet. Its main service «Global See You».
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції туристичного маркетингу
    (2012) Антоненко, Артем Васильович; Сологуб, Юрій Іванович
    Маркетинг є важливою складовою діяльності будь-якої фірми. Особливо гостро питання маркетингової діяльності стоять для фірм туристичної галузі, оскільки ринок туристичних послуг є надзвичайно мінливим і динамічним. Marketing is an important part of any company. Particularly acute issue of marketing activity for companies facing the tourism industry because tourism market is extremely volatile and dynamic.
  • Ескіз
    Документ
    Кінотуризм. Толкін-туризм
    (2014) Хлюпін, Володимир Сергійович; Сологуб, Юрій Іванович
    Сучасний світ породжує все нові і нові види туризму. Принципово суть не змінюється турист відправляється кудись, щоб подивитися щось. З різними варіаціями куди їхати і що робити. Але ідеї які використовуються для розвитку бізнесу- різні. The modern world is generating more and more types of tourism. In principle, the essence does not change the tourist goes somewhere to see something. With different variations of where to go and what to do. But the ideas used for the development biznesu- different.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна інфраструктура столичного району як чинник туристичного потенціалу території
    (2013) Сологуб, Юрій Іванович
    Той чи інший ранг поселення у соціально-економічному житті суспільства визначається не лише промислово-виробничою складовою в складній і багатогранній системі населеного пункту, а й соціальною, котра виражається через надання відповідного набору соціальних послуг населенню. One or another rank settlements in the socio-economic life determined not only of industrial component in a complex and multifaceted system of settlement, but also social, which is expressed through providing an appropriate mix of public services.