Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація освітнього процесу на заняттях іноземної мови
    (2024) Нежива, Ольга Миколаївна
    У статті відображено вплив діджиталізації на освіту, який є прогресивним за своїм змістом методів, форм та засобів професійної підготовки майбутніх фахівців нового формату. Відповідно до цього, викладач почав використовувати цифрові технології, які дозволяє студентам краще засвоїти матеріал, оскільки відсутнє обмеження на перегляд освітнього матеріалу, чи коментарів до нього в часі, так і кількості разів перегляду цього матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняння українських та міжнародних іспитів на рівень володіння іноземною мовою на прикладі частини аудіювання
    (2020) Шерстюк, Надія Володимирівна
    У статті проводиться порівняльний аналіз ЗНО з англійської мови та кембриджських іспитів В1 Preliminary та B2 First на прикладі частини «Аудіювання». Підтверджено їх певну подібність на достатньому рівні, щоб розглядати методику підготовки до цієї частини міжнародних іспитів як таку, що може сприяти підвищенню ефективності підготовки до відповідної частини ЗНО
  • Ескіз
    Документ
    The tourism industry in Ukraine during the war
    (2024) Sapon-Abliazova, Liubov
    Tourism is one of the industries that has suffered the most in recent years. First, 2 years of losses due to the coronavirus epidemic, then - the large-scale war of Russia against Ukraine, which, it seemed, should have led to the complete decline of the Tourism and Hospitality industry in Ukraine. The actual situation in Tourism and Hospitality industry in 2024, the prospects for its development are the subject of the research.
  • Ескіз
    Документ
    Innovative restaurant technologies
    (2024) Kovtun, Maria; Yanenko, Larisa
    The research used a descriptive method. To understand the current landscape of restaurant technologies, a comprehensive review of industry reports, articles, and market analyses was conducted.
  • Ескіз
    Документ
    Herbal bioflavonoids as the perspective source for рroduction of food additives
    (2024) Simahina, Galina; Naumenko, Nataliia
    Since the natural antioxidants do not cause any undesirable side effects, they have more preferences in comparison to those synthetic. Today, the scientists‘ attention is more and more drawn to P-active substances of phenolic origin (bioflavonoids): catechinins, anthocyanins, leucoanthocyanins, flavone glycosides, chlorogenous acid and others. There are many evidences advocating this fact. The objectives of this work are to choose the optimum parameters of maximal bioflavonoid extraction from 10 samples of medicinal herb with subsequent practical use in production of natural food additives.
  • Ескіз
    Документ
    Eco-wine
    (2021) Pokhylenko, Anastasia; Forostiuk, Inna; Babich, Irina
    Eco-friendly products are gaining in popularity, and at present various claims are being used to attract the "green" consumer. In the food and beverage industry, many official and private stickers touting the purity of the food or beverage compete as a cue with the aim of attracting both core and peripheral green consumers. "Organic" is one of these claims. However, there is very little about organic wine consumers.
  • Ескіз
    Документ
    Оздоровчі продукти – магістральний напрям соціально-економічного розвитку в Україні
    (2023) Сімахіна, Галина Олександрівна; Науменко, Наталія Валентинівна
    У нинішніх умовах немає жодної галузі харчової промисловості, де не знайшли б належного місця БАР-збагачувачі та харчові біодобавки. Більш того, фахівці розглядають сьогодні харчові продукти у новій якості – носіїв БАР, що беруть участь у всіх процесах фізіологічного та гормонального регулювання функцій організму людини, і в цьому сенсі вони, залежно від кількісного та якісного складу БАР, набувають лікувальних, профілактичних, функціональних властивостей.
  • Ескіз
    Документ
    Ted talks as a digital material in foreign language teaching
    (2023) Nezhyva, Olga
    The paper considers the opportunity of practical use of TED Talks as a digital material in the process of foreign language teaching and learning in educational institutions of different types. It has been shown that TED Talks are quite a significant and powerful tool for developing students' speaking skills. The students improve their communication skills in a foreign language; definitely, it provides further professional opportunities for getting and sharing information, experience, ideas and views. The paper illustrates that the spheres of influence of TED Talks materials, which will be used in the educational process, can be conditionally divided into four groups such as socio-cultural dimension, competence dimension, language dimension and psychological dimension. It is emphasized that TED Talks can be multifunctional, satisfying almost any didactic request. However, the teacher should take into account the certain criteria for choosing a video watching. These criteria are: what video is about, the usefulness of the topic video; the appropriateness of the video to the academic environment and the length of the video. All of these criteria help to create the video to be successful and effective. If the teacher neglects these choosing criteria, the teacher will have a negative result after the video watching and during the discussion of this video among students. The paper also highlights that the use of TED Talks during foreign language teaching helps the teacher to solve a number of problems, in particular, to overcome the negative impact of interlanguage interference, and to increase students' motivation to learn a foreign language. Furthermore, it helps to make foreign language teaching more interesting and creative. У статті розглянуто можливість практичного використання TED Talks як цифрового матеріалу в процесі викладання та вивчення іноземної мови в навчальних закладах різних типів. Показано, що TED Talks є досить значущим і потужним інструментом для розвитку навичок говоріння студентів. Студенти покращують свої комунікативні навички іноземною мовою, що, безумовно, надає подальші професійні можливості для отримання та обміну інформацією, досвідом, ідеями та поглядами. У статті проілюстровано, що сфери впливу матеріалів TED Talks, які будуть використовуватися в освітньому процесі, можна умовно поділити на чотири групи: соціокультурний вимір, компетентнісний вимір, мовний вимір та психологічний вимір. Підкреслюється, що TED Talks можуть бути багатофункціональними, задовольняючи практично будь-який дидактичний запит. Проте вчитель має враховувати певні критерії вибору відео для перегляду. Такими критеріями є: про що відео, корисність теми відео; відповідність відео академічному середовищу та тривалість відео. Всі ці критерії допомагають створити відео, яке буде успішним та ефективним. Якщо викладач нехтує цими критеріями вибору, він матиме негативний результат як після перегляду відео, так і під час обговорення цього відео серед студентів. У статті також підкреслюється, що використання виступів TED Talks під час викладання іноземної мови допомагає викладачеві вирішити низку проблем, зокрема, подолати негативний вплив міжмовної інтерференції, підвищити мотивацію студентів до вивчення іноземної мови. Крім того, це допомагає зробити викладання іноземної мови більш цікавим і творчим.