Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
30 результатів
Результати пошуку
Документ Забезпечення гарантій та принципів юридичної відповідальності в сфері здорового харчування дітей в Україні(2021) Задніпряна‐Корінна, Мар'яна ЮріївнаЯкість та безпечність продуктів харчування, особливо харчування дітей ви- магають гарантій виробників та контролю держави. В цьому контексті питання законодавчого регулювання юридичної відповідальності держави, виробника і самоконтроль споживача очевидні та ключові. Принципи юридичної відповідальності в системі організації здорового харчування дітей в Україні визначають керівні засади, презумпції та підстави притягнення до різних видів юридичної відповідальності фізичних осіб, юридичних осіб, колективних утворень, держави та ії органів, визначають правові гарантії відшкодування шкоди. У принципах юридичної відповідальності конкретизуються сутність, функції, обумовлюються форми реалізації юридичної відповідальностіДокумент Комунікаційна активність підприємства та її вплив на мотивацію споживачів(2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Реклама як засіб масової комунікації(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі досліджено, що реклама є особливою формою комунікацій, адже реалізує загальні завдання. Також було доведено, що суспільство розвиває і інтенсифікує рекламну діяльність, а рекламні технології дають стимул для його соціально-економічного розвитку. The paper studies that advertising is a special form of communication, since it implements common tasks. It was also proved that society is developing and intensifying advertising activities, and advertising technologies provide an incentive for its socio-economic development.Документ Дослідження стану ринку вершкового масла(2016) Ступка, Катерина Євгеніївна; Аннєнкова, Надія БорисівнаВершкове масло - один із найбільш смачних, корисних і повністю засвоюваних організмом молочних продуктів, який користується широким попитом серед різних верств населення. Butter - one of the most delicious, healthy and full body digest dairy products, which is in great demand among different population groups.Документ Consumer spending trends to 2030 that businesses need to consider(2014) Burlachuk, LyudmilaBusinesses need to take long term trends into account when planning ahead.Документ Методи впливу реклами на рішення споживачів(2012) Рущенко, Надія МиколаївнаКомерційна реклама здійснює потужну соціальну функцію, яка полягає в тому, щоб надихати людину на збільшення матеріальних благ. Реклама є «посередником» між виробником та споживачем, що прискорює обіг товарів, послуг та грошей. Вона створює конкурентне середовище на даному ринку, а також виступає стимулом до покупки товару чи послуги. Commercial advertising has a strong social function, which is to inspire people to increase wealth. Advertising is the "mediator" between producer and consumer, which accelerates the circulation of goods, services and money. It creates a competitive environment in the market and acts as an incentive to purchase goods or services.Документ Information product and its influens on producers and consumers(2014) Smelyanets, Nadia; Trygub, InnaThe main idea of the article is the relationship between global information and its consumers.Документ Methods of sales promotion products in the enterprise(2015) Omelchuk, Yulia; Trygub, InnaRelevance of the topic is the best study of the costs of selling the company to seek more effective ways of resource allocation for improving the profitability of the company. Sales of an enterprise (company) - a set of measures aimed at organizing an effective and efficient distribution network to improve the efficiency of sales of products.Документ Branding as a way to improve competitivness(2015) Synytsia, Lyubov; Trygub, InnaProblem of improving competitiveness is very important for every company. Modern markets are characterized by dynamic development of technologies, highly competitive, high rate of new products and services. In such circumstances, branding is a response to current market conditions and tool for competitiveness.Документ Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаАктуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »