Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи до стратегічного планування на підприємстві(2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Бондарчук, Альона ВасилівнаГрамотне та ефективне стратегічне планування є ключовим моментом у вирішенні проблеми підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств, особливо в умовах нестабільного кризового економічного середовища. Стратегічне планування – це постійно повторюваний замкнутий цикл, який безперервно реалізується в організації. Оцінка діяльності організації та аналіз зовнішнього середовища одночасно є і початком, і кінцем цього циклу. У той же час основні напрямки діяльності, план конкурентної боротьби, створення переваг, коригування корпоративної культури, формування організаційної структури, яка відповідає зміненим стратегічним орієнтирам, – все це піддається змінам в залежності від ступеня мінливості зовнішнього середовища, в якому діє підприємство. Competent and effective strategic planning is the key to improving the competitiveness of industrial enterprises, especially in an unstable economic environment. Strategic planning is a constantly repeating closed cycle that is continuously implemented in an organisation. Assessment of the organisation's performance and analysis of the external environment are both the beginning and the end of this cycle. At the same time, the main directions of activity, the plan of competitive struggle, creation of advantages, adjustment of corporate culture, formation of the organisational structure that meets the changed strategic guidelines - all this is subject to changes depending on the degree of variability of the external environment in which the enterprise operates.Документ Стратегічне планування на промисловому ринку(2020) Перевертень, Катерина Вячеславівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтратегічне планування відіграє життєво важливу роль у координації та спрямуванні ділової діяльності на організаційні цілі. Це потрібно на всіх рівнях фірми від рівня ділових операцій до корпоративного рівня. На ділових ринках фірма може отримати конкурентну перевагу, розробляючи маркетингову стратегію, узгоджену зі стратегіями інших функціональних сфер. Маркетинг має різні ролі на різних ієрархічних рівнях фірми.Документ Стратегічне планування ефективної діяльності підприємства(2016) Герасименко, Андрій Сергійович; Кутас, Олена ОлександрівнаРозглянуто питання стратегічного планування ефективної діяльності підприємства. The question of the strategic planning of effective activity of enterprise is considered.Документ Different approaches to strategic planning(2014) Shevtsova, Anna; Bozhok, NataliaThere are as many frameworks and definitions of strategy as various scientific schools may be discerned among the various conceptual approaches to strategy. There is no one perfect strategic planning model for each organization. For the vast majority of companies, having well-defined visions and mission statements changes nothing. To be able to energize employees to work towards corporate objectives, visions and missions, managers should constantly communicate the mentioned corporate tasks to their employees.Документ Сутність, необхідність і значення розробки стратегії підприємства(2014) Жебка, Валентин ВолодимировичВизначення конкретного варіанта стратегії розвитку підприємницької діяльності та засобів його реалізації - досить складна проблема наукового прогнозування. Вона органічно пов'язана з пошуком нових імпульсів активізації технологічного оновлення та розвитку, з особливостями внутрішніх накопичень і залученням зовнішніх засобів для інвестицій та інновацій у виробничий процес. Develop specific embodiment of the entrepreneurial strategy activities and means of its implementation - is complex scientific problem forecasting. It is organically linked to the search for new impulses activation technological modernization and development of the internal features of savings and attracting external funds for investment and innovation in the production process.Документ Інноваційні аспекти реалізації стратегічного планування економічного розвитку(2014) Кулинич, Юрій МихайловичДосягнення стратегічної мети підприємствами харчової промислово-сті, а саме перехід на якісно новий рівень розвитку можливе за умови реалізації чіткого плану дій щодо підвищення рівня інноваційного роз-витку шляхом комплексного поєднання ефективної державної іннова-ційної політики та створення інноваційної стратегії планування еконо-мічного розвитку підприємств, спрямованої на активізацію інновацій-ної активності молочних підприємств та нарощування кількісного і якісного складу інноваційного потенціалу. Achieving the strategic objectives of the enterprise food industry-industry, namely the transition to a qualitatively new level of development is possible if the clear action plan for improving innovation devel-opment by integrating innovative effective state-ment policy and innovation strategy planning eco-nomic development of enterprises aimed at enhancing innovation-term activity of dairy enterprises and increasing the quantity and the quality of the innovation potential.