Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення технології оладок підвищеної біологічної цінності(2020) Терещенко, Р. А.; Дорохова, Т. О.; Корецька, Ірина ЛьвівнаПроведено аналіз хімічного складу горохової клітковини, доведена доцільність її використання як функціонального інгредієнту для збагачення борошняних кулінарних виробів.Документ Шляхи покращення класичної рецептури вершкового крему(2018) Філіппова, Альона Юріївна; Польовик, Володимир Вікторович; Юрченко, Д. А.; Корецька, Ірина ЛьвівнаПріоритетним напрямком стало створення нового асортименту кремів з використанням рослинної сировини, зокрема обліпихи.Документ Низькокалорійний масляний крем з сучасними рослинними компонентами(2018) Споденко, Олександр Володимирович; Польовик, Володимир Вікторович; Корецька, Ірина ЛьвівнаПроведені дослідження підтверджують можливість використання пюре з печеного банану та свіжого базиліка та імбирного соку для поліпшення органолептичних властивостей і створення асортименту низькокалорійних масляних кремів із стабільними показниками якості.Документ Сучасні тренди вітчизняного ринку пива(2019) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізовано вітчизняний cпоживчий ринок пива. Визначено, що зростання ринку пива у грошовому вираженні обумовлено в основному інфляційними процесами і підвищенням відпускної ціни продукції на полицях. Визначені найбільш затребувані серед покупців види пива та окреслені зміни у споживчих перевагах. Доведено, що на фоні підвищення акцизу та зростаючої конкуренції на пивному ринку, єдиним шляхом успішного функціонування підприємств залишається формування лояльності споживачів, а крафтове пивоваріння може стати традицією, що є необхідною умовою для зародження і розвитку пивної культури. Analyzes the domestic consumer beer market. It is determined that the growth of the beer market in terms of value is mainly due to inflationary processes and an increase in the selling price of products on the shelves. The most popular types of beer and the changes in consumer preferences are identified. It is proved that against the background of tax increase and growing competition in the beer market, the only way for enterprises to operate successfully is to form consumer loyalty, and craft brewing can become a tradition, which is a prerequisite for the emergence and development of beer culture.Документ Стратегічне управління товарним портфелем підприємства(2017) Рибачук-Ярова, Тетяна ВолодимирівнаСтратегічне управління товарним портфелем обумовлено високою конкуренцією на ринку. В зв'язку з цим виникає необхідність поетапного проведення маркетингових досліджень. Strategic management of the commodity portfolio is determined by high competition on the market. In this regard, there is a need to stage-by-stage marketing research.Документ Огляд асортименту м’ясних та м’ясо-овочевих консервів для дитячого харчування на ринку України(2016) Кучеренко, Любов Олегівна; Аннєнкова, Надія БорисівнаМ’ясні консерви для дитячого харчування в Україні стабільно користуються попитом і сьогодні у продажу достатньо широкий вибір на будь-який смак та вартість. Canned baby food in Ukraine is stable demand today in the sale of a broad selection for every taste and price.Документ Характеристика асортименту твердих сирів у гіпермаркетах «Ашан»(2016) Красножон, Іван Григорович; Рябченко, Наталія ОлександрівнаАсортимент є найважливішою складовою будь-якого магазину чи супермаркету, і правильний вибір асортиментних позицій буде сприяти не тільки задоволенню потреб споживачів, а й допомагати прогресувати існуючим виробникам. The range is an essential part of any store or supermarket, and the correct choice of product lines positions will contribute to not only meet consumer needs but also help progress the existing producers.Документ Розширення асортименту натуральних ароматизаторів для ресторанної продукції(2013) Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Науменко, Ксенія Андріївна; Фролова, Наталія ЕпінетівнаРозроблені натуральні ароматизатори, які є оригінальними варіаціями природних ароматів, рекомендуються для впровадження у закладах ресторанного господарства з метою розширення асортименту ароматизованої ресторанної продукції високої якості. Developed natural flavors that are original variations of natural fragrances are recommended for implementation in institutions restaurant industry to expand the range of products flavored restaurant quality.Документ Розробка структури СППР для багатоасортиментного виробництва молочної продукції(2015) Савчук, Ольга ВікторівнаМетою оптимального управління технологічним комплексом молочного заводу є розрахунок керуючих сигналів, які максимізують прибуток, враховуючи обмеження сталих параметрів та вхідних управляючих дій. The goal of optimal control technological complex dairy plant is the calculation of control signals that maximize profits, given the constraints of constant parameters and input control actions.Документ Розширення асортименту пива з використанням нетрадиційної сировини(2016) Короткий, Андрій Володимирович; Романов, Олексій Васильович; Літушко, Іванна Борисівна; Романова, Зоряна МиколаївнаВ роботі для розширення асортименту та споживацької аудиторії було запропоновано використання пряно-ароматичної сировини. The work to expand the range and consumer audiences were offered the use of aromatic raw materials. As part of the experiment was prepared three different beers.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »