Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Features of providing information for consumers regarding food products in the conditions of the HACCP
    (2022) Stukalska (Ivanova), Nataliia; Kuzmin, Oleg; Karpachov, Oleksandr
    Starting from 2016, Ukraine gradually began to apply and implement the HACCP system. According to this system, all operators of the food market must implement hygienic requirements in production, the so-called prerequisite programs, and implement procedures based on the principles of HACCP.
  • Ескіз
    Документ
    Advertising strategies as a means of influencing existing and potential buyers of advertised products
    (2019) Babina, Julia; Bebko, Svitlana
    The notion of advertising strategy has been considered. There has been studied the opportunities of using an advertising strategy at an enterprise. The advantages and disadvantages of using an advertising strategy have been analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Утримання споживачів продукції підприємства
    (2016) Сергеєва, Ганна Дмитрівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглядається процес утримання споживачів. Наводяться чинники утримання споживачів. Подано приклади компаній, які утримають споживачів своєї продукції. Обґрунтовуються необхідні заходи щодо утримання споживачів. The process of keeping customers. We present the factors keeping consumers. Examples of companies that keep consumers their products. Substantiated necessary measures to maintain consumer.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг спільної творчості, сутність та приклади ефективного використання
    (2014) Войтович, Наталія Юріївна
    Маркетинг спільної творчості — це одна з нових тенденцій маркетингу та інноваційного менеджменту. Marketing co-creation - is one of the new trends in marketing and innovation management.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення якості готових жарених виробів з натурального м’яса
    (2015) Скрипник, В. О.; Фарісєєв, Андрій Геннадійович; Бабанов, Ігор Геннадійович
    До найважливіших чинників які визначають успішність функціонування та популярність закладів ресторанного господарства серед населення відноситься якість готової продукції, яку вони реалізують. Основними показниками якості для споживачів є органолептична оцінка та безпечність готових виробів. Найбільший вплив на якість готових жарених виробів із м’яса мають якість вихідної сировини та умови і спосіб теплового оброблення. The most important factors that determine the success and popularity of functioning institutions restaurants in the population include quality of products they sell. Key indicators of quality for consumers is organoleptic evaluation and safety of the finished products. The greatest impact on the quality of the finished products from meat fried with quality feedstock and conditions and heat treatment method.
  • Ескіз
    Документ
    Флейринг - запальне мистецтво коктейлю
    (2014) Блощинська (Дудкіна), Олена Олександрівна
    Конкуренція серед закладів ресторанного господарства постійно загострюється. І кожен ресторатор працює над унікальністю свого закладу, для того щоб привернути більше постійних гостей, або переманити їх від конкурентів. Більшість споживачів на сьогодні цікавить шоу і флейринг зможе привернути увагу такого сегменту. Competition among institutions restaurant industry constantly escalates. And every restaurateur working on his unique institution in order to attract more regular visitors or to entice them away from competitors. Most consumers today are interested in shows and fleyrynh'll reach this segment.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку еко-готелів в Україні
    (2014) Садовнича, В. О.; Собко, Анна Борисівна
    Наука і техніка не стоять на місці, тому готелі починають використовувати новий метод залучення споживачів - впровадження концепції «екологічного готелю», яка є особливо актуальною в період світових екологічних та економічних криз. Science and technology is not standing still, so hotels are starting to use A new method of attracting consumers - Implementation of "environmental Hotel ", which is particularly relevant in the global environmental and economic management.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інструменти промоції та просування готельного продукту
    (2014) Магалецький, Андрій Володимирович
    На даний час рівень конкуренції в готельному та ресторанному бізнесі постійно зростає як у світі, так на ринку послуг України. Це звісно пов'язано з багатьма факторами: нестабільністю політичної ситуації, військовими діями, зростанням кількості готелів, вихід нових міжнародних мереж на ринок, зростанням вимог споживачів до якості надання послуг. Currently, the level of competition in the hotel and restaurant business is growing both in the world, in the market of Ukraine. This of course is due to many factors: the unstable political situation, military operations, the increasing number of hotels, out of new international networks to market, increasing customer demands for quality service delivery.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка програми просування товарів на ринок
    (2014) Шевцова, Анна Віталіївна; Литвинюк, Ольга Петрівна
    Український ринок товарів та послуг достатньо насичений у найрізноманітніших сферах, видах та цінових категоріях. Увійти на ринок та переконати споживачів у якості товару та втримати пріоритетні позиції для виробника стає все складніше. В сучасних умовах функціонування підприємств, сучасний маркетинг вимагає набагато більше, ніж створити товар, що задовольняє потреби клієнта. Тому просування відіграє ключову роль, так як від нього залежить доцільність удосконалювання старих і створення нових товарів. Ukrainian market of goods and services rather rich in a variety of fields, types and price categories. Sign in market and convince consumers of product quality and maintain priority position for the manufacturer is becoming more difficult. In modern terms the operation of enterprises, modern marketing requires much more than create a product that meets customer needs. Therefore, promotion plays a key role, as it determines the feasibility of improving the old and new products.
  • Ескіз
    Документ
    Отримання натуральних барвників із нетрадиційної сировини
    (2014) Сімахіна, Галина Олександрівна; Солодко, Лілія Миколаївна
    Зміни смаків споживачів, демографічна ситуація й технологічний прогрес у харчовій промисловості привели до росту ринку барвників. Найбільш значний він у сегменті барвників натурального походження завдяки успіхам у сфері поліпшення їхньої стабільності, а також тому, що виробники змушенвраховувати швидко поширювану думку споживачів, що «натуральне і є найкращим. Changes in consumer tastes, demographics and technological advances in the food industry have led to market growth dyes. He most significant segment of dyes of natural origin due to advances in improving their stability, and that manufacturers zmushenvrahovuvaty quickly disseminated according to consumers that "natural is the best.