Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Використання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництві
    (2023) Лукомець, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло Іванович
    У результаті проведеного дослідження встановлено, що меми є поширеним інструментом візуальної комунікації, яку компанії використовують для просування своїх продуктів. Важливо зазначити, що суб’єкти господарювання використовують цю стратегію візуальної комунікації в контексті подій, особливо актуальних для потенційних споживачів продукту. У свою чергу, це ефективний інструмент для привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. This paper has found that memes are a common visual communication tool that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use this visual communication strategy in the context of events that are particularly relevant to potential consumers of the product. In turn, it is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.
  • Ескіз
    Документ
    Embedded marketing as a tool of visual communication
    (2023) Sahach, Alina; Arych, Mykhailo
    This paper has described that embedded marketing can be an effective way to increase product awareness and attract new customers. However, it can also be an expensive and complex process that requires a lot of resources to implement. Therefore, before using embedded marketing, it is important to conduct a detailed analysis and develop an effective advertising strategy. У роботі описано, що вбудований маркетинг може бути ефективним способом підвищення обізнаності про продукт і залучення нових клієнтів. Однак це також може бути дорогим і складним процесом, реалізація якого вимагає великих ресурсів. Тому перед використанням вбудованого маркетингу важливо провести детальний аналіз і розробити ефективну рекламну стратегію.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ринку кави і кавових напоїв з огляду економічної кризи спричиненої пандемією COVID 19
    (2022) Іванов, Євгеній Ігорович; Шутюк, Віталій Володимирович
    У роботі розглянуті причини зниження споживання кави викликані впливом економічної кризи спричиненої пандемією COVID 19, яка вплинула на обмеження імпортних поставок кави, а також занепадом сегмента HoReCa. Показано, що розроблення нових кавових напоїв являється дуже перспективним з огляду на ринок кави та функціональних напоїв. Основною перспективною сировиною для розроблення технологій кавових напоїв є солодові екстракти зернових культур. The reasons for the decline in coffee consumption due to the economic crisis caused by the COVID 19 pandemic, which affected the restriction of coffee imports, as well as the decline of the HoReCa segment. It is shown that the development of new coffee drinks is very promising given the market of coffee and functional drinks. The main promising raw materials for the development of coffee beverage technologies are malt extracts of cereals.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив пандемії COVID-19 на розвиток ринку кави і кавових напоїв
    (2022) Іванов, Євгеній Ігорович; Шутюк, Віталій Володимирович; Василів, Володимир Павлович
    У роботі розглянуті причини зниження споживання кави викликані впливом економічної кризи спричиненої пандемією COVID 19, яка вплинула на обмеження імпортних поставок кави, а також занепадом сегмента HoReCa. Показано, що розроблення нових кавових напоїв являється дуже перспективним з огляду на ринок кави та функціональних напоїв. Основною перспективною сировиною для розроблення технологій кавових напоїв є солодові екстракти зернових культур. The reasons for the decline in coffee consumption due to the economic crisis caused by the COVID 19 pandemic, which affected the restriction of coffee imports, as well as the decline of the HoReCa segment. It is shown that the development of new coffee drinks is very promising given the market of coffee and functional drinks. The main promising raw materials for the development of coffee beverage technologies are malt extracts of cereals.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми забезпечення продовольчої безпеки України
    (2015) Сіднєва, Жанна Костянтинівна
    Викладено стан та проблеми забезпечення продовольчої безпеки України. The state and problems of ensuring food security of Ukraine are described.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз діяльності головних гравців на ринку кондитерських виробів
    (2014) Савчук, Ірина Василівна
    Кондитерські вироби є групою харчових продуктів широкого асортименту, які споживаються майже усім населенням. Confectionery is a group of food a wide range consumed almost all the population.
  • Ескіз
    Документ
    Сервіс як соціальне явище
    (2015) Міщенко, Вікторія Валеріївна; Горзей (Пасічник), Олена Володимирівна
    Сучасна сфера послуг має якості, властиві всім основним соціальним інститутам, а крім того, її розвиток стає одним з важливих показників, що визначають якість життя суспільства та індивіда. «Споживання - це використання корисних властивостей, предметів, процесів, завдяки яким вони набувають характеру блага. Modern service industry has the qualities inherent in all major social institutions, and in addition, its development is one of the important factors that determine the quality of society and the individual. "Consumption - the use of mineral properties, objects, processes by which they acquire the character of good.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми виробництва та реалізації мінеральних вод
    (1998) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Проаналізований ринок мінеральної води в Україні з точки зору виробництва і споживання за регіонами України, визначені основні проблеми та переваги галузі. Analyzed mineral water market in Ukraine in terms of production and consumption in the regions of Ukraine, identifies the main challenges and benefits industry.
  • Ескіз
    Документ
    Problems and prospects of small fruit market in Ukraine
    (2013) Skryhun, Natalya; Kapinus, Larisa
    An important role in providing population with fruits and vegetables belongs to small fruit crops. Food properties and economic efficiency of to small fruit crops are different, but all of them are essential for the balanced nutrition. Важливу роль у забезпеченні населення з фруктами і овочами належить ягідних культур. Харчові властивості та економічну ефективність для ягідних культур різні, але всі вони мають важливе значення для збалансованого харчування.