Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні тенденції розвитку Міжнародного туристичного ринку Китаю(2016) Цегольник, Зоряна Ігорівна; Розметова, Олена ГригорівнаМіжнародний туризм є однією з провідних і найбільш перспективних галузей світової економіки. За швидкі темпи зростання він визнаний економічним феноменом минулого століття і йому пророкують блискуче майбутнє. International tourism is one of the leading and most promising sectors of the global economy. With the rapid growth, he recognized the economic phenomenon of the last century and was predicting a bright future.Документ Сучасний стан та тенденції розвитку ринку кондитерських виробів в Україні(2016) Єрмолаєва, Марина Віталіївна; Шаповалова, Наталія ПетрівнаУкраїнський ринок наповнений шоколадними виробами вітчизняного і зарубіжного виробництва, щороку поставляється мільйони тон цього продукту, і, на превеликий жаль, дуже часто цей товар є не якісним. Ukrainian market is filled chocolate products of domestic and foreign production comes every year millions of tons of this product, and, unfortunately, very often this product is not quality.Документ Тенденції розвитку екотуризму в Україні(2013) Іваніцька, Катерина Олександрівна; Верес, Катерина ОлександрівнаЕкологічний туризм - це вид туризму, що полягає у здійсненні подорожей туристами до природоохоронних територій, сприяє розвитку ізольованих поселень. Розвиток екотуризму часто розглядається як важливий засіб збереження навколишнього середовища для майбутніх поколінь. Ecotourism - a type of tourism that is the implementation of tourist trips to protected areas, promoting the development of isolated settlements. The development of ecotourism is often seen as an important means of preserving the environment for future generations.Документ Світові тенденції розвитку SPA-індустрії(2015) Пересічна, Світлана Михайлівна; Вербова, Юлія ВолодимирівнаВивчення мотивацій подорожуючих є визначальним при плануванні нових SPA-пропозицій для туристів, розуміння цих мотивацій досить тісно пов’язане з можливістю задовольнити потреби клієнтів. Тому маркетингові дослідження мотивації споживачів SPA-індустрії користуються великою популярністю серед власників/керівників таких закладів й широко застосовуються ними для коригування маркетингових компаній та просування своїх бреднів на ринок. Study motivations travelers is crucial when planning new SPA-offers for tourists, understanding these motivations is closely linked with the ability to meet customer needs. Therefore, market research consumer motivation SPA-industry are very popular among the owners / managers of these institutions and they are widely used to adjust marketing campaigns and promote their ravings market.Документ Сучасні тенденції розвитку підприємств харчової промисловості України(2014) Денисюк, ІнгаХарчова промисловість є стратегічно важливою складовою агропромислового комплексу України, стан якої характеризує рівень продовольчої безпеки держави. Посилення процесів глобалізації підвищують вразливість економіки держави до зовнішніх загроз і висувають перед нею нові вимоги щодо забезпечення відповідного рівня її конкурентоспроможності. Виходячи з цього необхідність дослідження та аналізу проблем харчової промисловості та розробки практичних рекомендацій щодо їх подолання набувають значної актуальності. The food industry is a strategically important part of agriculture Ukraine, which characterizes the state of food security. Increased globalization processes increase the vulnerability of the state economy to external threats and confronts her new requirements to ensure the appropriate level of competitiveness. Therefore the need for research and analysis of the problems the food industry and develop practical recommendations for improvement become significant relevance.Документ Основні тенденції розвитку світового ринку рекламної індустрії(2014) Малишева, Наталія; Ковальчук, Інна ВолодимирівнаЗ появою новітніх технологій радикально змінюється вся рекламна галузь. З'явилося набагато більше варіантів доступу до контенту, способів його сприйняття та розповсюдження. Маркетологи отримали десятки нових можливостей звернення до споживачів. В той же час, екосистема технологій, які підтримують рекламу в Інтернеті, є настільки складною, що рекламодавцям стає все складніше ефективно інвестувати в цей ринок, що спричиняє загрозу його подальшого розвитку. With the advent of new technologies radically change the whole advertising industry. There was a lot more options to access content, how his perception and distribution. Marketers have received dozens of new features appeal to consumers. At the same time, ecosystem technologies that support online advertising is so complex that advertisers becoming increasingly difficult to effectively invest in this market, causing a threat to its further development.Документ Тенденції розвитку підприємств харчової промисловості у 2014 р.(2014) Новойтенко, Ірина ВіталіївнаЗа оперативними даними Державної служби статистики України [1] питома вага реалізованої продукції виробництва харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів в загальному обсязі реалізованої промислової продукції в Україні за січень- червень 2014 року склала 20,4 відсотка. За цим показником галузь знаходиться на першому місці серед всіх галузей промисловості. According to the State Statistics Service of Ukraine [1] specific weight of sales of food, beverages and tobacco products in the total volume of industrial production in Ukraine in January June 2014 was 20.4 percent. For this indicator, the industry is on first among all industries.Документ Тенденції розвитку асортименту морозива в Україні та за її межами(2014) Бондаренко, Анна; Шульга, Оксана СергіївнаОсновним фактором в тенденціях розвитку асортименту морозива в Україні є використання нових сировинних інгредієнтів, що дозволяють зменшити собівартість продукції не змінюючи при цьому якість продукції. A major factor in the trends of the range of ice cream in Ukraine is the use of new raw ingredients to reduce production costs without affecting the quality of products.