Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 40
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні зміни в готельно-ресторанному бізнесі в умовах пандемії
    (2021) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр Володимирович
    Сьогодні готельно-ресторанний бізнес повинен функціонувати у форс-мажорних обставинах, в умовах пандемії, з постійними обмеженнями діяльності через карантин, накладений державами. Така ситуація спостерігається у всьому світі. Інноваційним проривом, виходом із цієї непростої ситуації стало активне впровадження комп’ютеризації, Інтернет-технологій, Інтернет-сервісів, які допомагають існуванню ресторанного бізнесу сьогодні, та відкриває нові можливості для просування свого товару на ринок.Today, the hotel and restaurant business must operate in force majeure, in a pandemic, with constant restrictions on activities due to quarantine imposed by states. This situation is observed all over the world. An innovative breakthrough, a way out of this difficult situation was the active introduction of computerization, Internet technologies, Internet services, which help the existence of the restaurant business today, and opens up new opportunities for promoting your goods to the market.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна доцільність впровадження інноваційної послуги оксигіпертермії у готелі
    (2021) Голобородько, Олександр Олександрович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Інновації є рушійною силою для розвитку готельного бізнесу, не тільки дозволяючи готелю зайняти лідируючі позиції у своїх сегментах ринку, а й відповідати світовим стандартам готельних послуг. Тому актуальним є впровадження у діяльність готелю все нових інноваційних послуг, зокрема послуги оксігіпертермії.Innovation is the driving force for the development of the hotel business, not only allowing the hotel to take a leading position in its market segments, but also to meet the global standards of hotel services. Therefore, it is relevant to introduce into the hotel's activities all the new innovative services, in particular, oxyhyperthermia services.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні
    (2021) Греба, Софія Романівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У наш час готельно-ресторанна справа це стрімко розвиваюча та одна із найбільш затребуваних та найпрестижніших галузей, що приносить величезні прибутки як в Європі, так і по всьому світу. Цей бізнес як одна із складових туризму, має свій вплив і на український ринок. Запровадження інноваційних технологій у готельно-ресторанний бізнес приводить до збільшення кількості гостей, а також до пошуку нових оригінальних рішень керування бізнесом. Nowadays, the hotel and restaurant business is a rapidly developing and one of the most demanded and prestigious industries, it brings huge profits both in Europe and around the world. This business, as one of the components of tourism, has its impact on the Ukrainian market. The introduction of innovative technologies in the hotel and restaurant business leads to an increase in the number of guests, as well as to the search for new original business management solutions.
  • Ескіз
    Документ
    Екологізація, як інновація в готельно-ресторанному господарстві
    (2021) Боровик, Тетяна Миколаївна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Значення екологізації готельно-ресторанних послуг у сучасних умовах набуває величезного значення у зв’язку з еко трендом на збереження довкілля, підвищенням попиту на екологічно безпечні товари та послуги. Все більше споживачів обирають засіб розміщення або заклад харчування звертаючи увагу не тільки на ціни та місце розташування, а й на прагнення готелю чи ресторану знизити свій вплив на навколишнє середовище.The importance of greening hotel and restaurant services in modern conditions is of great importance in connection with the eco-trend towards preserving the environment, increasing demand for environmentally friendly goods and services. More and more consumers are choosing accommodation or catering, paying attention not only to prices and location, but also the desire of a hotel or restaurant to reduce its impact on the environment.
  • Ескіз
    Документ
    Гостинність, як психологічний аспект обслуговування туристів
    (2019) Дочинець, Інга Вікторівна
    Охарактеризовано, як психологічні аспекти впливають на обслуговування туристів. Сharacterized how psychological aspects affect the service of tourists.
  • Ескіз
    Документ
    Арт-готелі в Україні і світі
    (2017) Фурманова, Юлія Петрівна; Засенко, Тетяна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Арт-туризм реалізує потенціал людини через творчість. Як наслідок взаємодії мистецтва з туризмом почали з’являтися арт-готелі. Тепер же гуру готельного бізнесу – готельєри, помітивши інтерес постояльців до слова «арт», самі викладають за мистецтво чималі гроші і перетворюють готелі у виставкові зали. In this paper we describe the use of Art-hotels. Art-tourism realizes the potential of human-being through creativity. Art-hotels began to emerge as a consequence of the interaction of art and tourism. Now the guru of hotel industry - hoteliers, see customer interest to the word "art", show works for the big money, turn the hotel into the exhibition halls.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи впровадження інноваційних рішень в діяльність сучасних готельних підприємств
    (2013) Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна; Розметова, Олена Григорівна
    В умовах жорсткої конкуренції готелі змушені шукати нові шляхи підвищення привабливості та доступності своїх послуг. Недооцінка інноваційного управління в діяльності вітчизняних готельних підприємств призвела до зниження рівня їх конкурентоспроможності, порушення принципів і методів управління, зниження якості готельних послуг. In a competitive hotels have to find new ways to improve the attractiveness and accessibility of its services. Underestimating innovation in management of domestic hotel companies has led to a decrease in their competitiveness, violation of the principles and methods of management, reducing the quality of hotel services.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасне інноваційне оснащення в готельно-ресторанному бізнесі
    (2013) Береза, Вікторія Валентинівна
    Управління будь-яким бізнесом сьогодні неможливе без активного використання інновацій в сфері інформаційних технологій, менеджменту обумовленим стрімким проникненням в усі сфери життя суспільства персональних комп’ютерів і Інтернету. Managing any business today is not possible without the active use of innovation in information technology, management caused by rapid penetration into all spheres of social life of personal computers and the Internet.
  • Ескіз
    Документ
    Умови ефективності структури управління підприємств готельно-ресторанного господарства
    (2016) Сахненко, Катерина Олександрівна; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна
    Розкривається питання щодо умов ефективності структури управління підприємств готельно-ресторанного господарства. Expands the issue of conditions of efficiency management structure in hotel and restaurant management.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції в освітленні готелів
    (2015) Ашмаріна, Галина Ревмирівна; Матиящук, Олена Володимирівна
    Відмінне планування освітлення вимагає не тільки серйозних технічних знань, але й дизайнерського досвіду. Технології освітлення швидко прогресують, що дозволяє створити високий рівень світлового комфорту для гостей і клієнтів готелю. Excellent lighting plan requires not only significant technical knowledge, but also design experience. Lighting technology progresses rapidly, providing a high level of lighting comfort for visitors and hotel guests.