Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Інституціональне забезпечення розвитку агрохолдингів
    (2011) Данкевич, Андрій Євгенович
    Розкрито теоретико-методологічні проблеми інституціонального забезпечення розвитку агрохолдингів в ринкових умовах господарювання
  • Ескіз
    Документ
    The using of marketing mix to improve the marketing activity о the enterprise
    (2014) Riabtseva, Sofia
    With the development of market relations, the establishment and functioning of the economy, which is based on the principles of marketing, much attention should be given to «Rosynka» for forming integrated and scientifically based system of organization, its development and management current conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Ресурсна база комерційних банків
    (2014) Нечитайло, Олександр; Лановська, Галина Іванівна
    Розвиток ринкових відносин неможливий без ефективно функціонуючого банківського сектору, завдяки якому реалізуються зв'язки між всіма учасниками і складовими частинами господарського механізму економіки держави. Головною передумовою стабільного функціонування банківської системи та забезпечення реалізації нею функції фінансового посередництва є ефективне формування ресурсної бази банків. The development of market relations is impossible without a well functioning banking sector, through which sold bonds between all parties and components of the economic mechanism of the state economy. The main prerequisite for a stable banking system and implementation of the function of financial intermediation is efficient formation of the resource base of banks.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та особливості страхової діяльності в умовах ринкових відносин
    (2014) Яценко, Ірина Ігорівна; Говорушко, Тамара Андріївна
    На сучасному етапі поглиблення ринкової трансформації та структурної перебудови національної економіки дедалі більшого значення набувають такі елементи господарювання, які б сприяли створенню оптимальних умов для підприємницької діяльності. At this stage the deepening of market transformation and restructuring of the national economy are becoming more valuable items such entities that contribute to optimal business environment.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування системи ціноутворення
    (2014) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Формування системи ціноутворення в сучасних умовах залежить від стану макроекономічної стабільності до стійкого зростання, що дозволить корегувати підходи щодо структурних перетворень на різних рівнях управління й прийняття рішень на основі ринкових факторів. Для цього необхідна розробка єдиної системи інститутів і механізмів, що забезпечує постійну макроекономічну стабільність та економічне зростання і включає: рівні регулювання, відповідні їм регулюючі органи, об'єкти і суб'єкти регулювання, цілі і механізми регулювання. Formation of pricing in today's environment depends on the macro-economic stability for sustainable growth that will adjust approaches to structural transformations at different levels of management and decision-making based on market factors. This requires the development of a uniform system of institutions and mechanisms that ensure the ongoing macroeconomic stability and economic growth, and includes level control, the corresponding regulatory bodies, objects and subjects of regulation, targets and mechanisms of regulation.
  • Ескіз
    Документ
    Основні шляхи зниження собівартості продукції підприємства
    (2014) Кравченко, Катерина Віталіївна; Литвинюк, Ольга Петрівна
    В умовах ринкових відносин центр економічної діяльності переміщується до основної ланки всієї економіки - підприємства, тому що саме на підприємстві створюється продукція, виконуються роботи, надаються послуги. Найважливішою економічною категорією, що характеризує витрати підприємства на виробництво і реалізацію продукції є собівартість продукції. Вона є також найважливішим якісним показником роботи підприємства, тому що характеризує рівень використання всіх ресурсів (змінного і постійного капіталу), що знаходяться в розпорядженні підприємства. Товаровиробник повинен прагнути зниження собівартості, оскільки її зниження забезпечує йому додатковий прибуток. In terms of market relations center of economic activity moves to the main level of the whole economy - the company because the company is established products, the works, services are provided. The most important economic category that the expenditures on production and marketing is the cost of production. It is also an important quality indicator of the company, as characterizes the use of all resources (variable and constant capital) held by the company. Producers should strive to reduce the cost, because its reduction gives him additional income.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методичні засади ризик-менеджменту як іструменту управління господарським ризиком підприємства
    (2009) Скопенко, Наталія Степанівна
    В умовах ринкових відносин та формування конкурентного середовища, ефективність функціонування всієї економічної системи та дії її' суб’єктів не можуть бути повністю a priori визначені та розраховані, тобто діяльність кожного підприємства завжди пов'язана з ризиком та можливими втратами. In market conditions and a competitive environment, the efficiency of the entire economic system and the actions of its' subjects may not be entirely a priori defined and calculated that the activities of each company always carries risks and potential losses.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми забезпечення економічної безпека підприємств
    (2008) Лисенко, Маріанна Сергіївна
    Стабільне функціонування, зростання економічного потенціалу будь-якого підприємства в умовах ринкових відносин багато в чому залежить від наявності надійної системи економічної безпеки. Stable operation, increase the economic potential of any enterprise in a market economy is largely dependent on the availability of sound system of economic security.
  • Ескіз
    Документ
    Держава та культура: межі втручання та особливості взаємодії в умовах трансформації соціуму
    (2012) Саракун, Лариса Петрівна
    Висвітлюються особливості взаємодії держави та культури в умовах трансформації соціуму. Highlights of the interaction of state and culture in the transformation of society.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення конкурентоспроможності продукції підприємства
    (2011) Река, К. С.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розвиток ринкових відносин призвів до лібералізації економічної діяльності та зняття багатьох бар’єрів проникнення імпортних товарів на внутрішній ринок України. У результаті українські товари стикнулися з жорстокою конкуренцією як в межах країни, так і на зарубіжних ринках, які перенасичені аналогічною продукцією високої якості. В цих умовах особливу гостроту набуває проблема підвищення конкурентоспроможності вітчизняних товарів. The development of a market economy has led to economic liberalization and removal of many barriers to penetration of imported goods Ukraine's domestic market. As a result, Ukrainian goods collided with fierce competition both within the country, well in foreign markets, which saturated with similar products of high quality, in these circumstances, particularly acute is the problem of improving the competitiveness of domestic goods.