08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічний аналіз як основа формування та реалізації стратегії виноробних підприємств(2012) Печериця, Юлія ВасилівнаАктуальність дослідження обумовлена необхідністю ефективного управління маркетинговою, комерційною, фінансово-економічною, кадровою, виробничою політикою підприємств, з метою забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств харчової промисловості. В роботі розглянуто стратегічне управління як одну із найбільш вагомих конкурентних переваг, оскільки саме воно дозволяє підприємству визначати напрями розвитку, шляхи досягнення поставлених організаційних цілей і забезпечувати дотримання місії та узгоджувати інтереси всіх зацікавлених сторін ведення бізнесу: власників, менеджменту, персоналу, постачальників та споживачів. Research actuality is caused by the necessity of effective management by the marketing, commercial, financial, economic, staff and production policy of enterprises to ensure competitiveness of products of food industry enterprises . In this work the strategic management is considered as one of the most prominent competitive advantages, because it allows the enterprise to determine directions of development, ways of achievement the set organizational goals and to provide the observance of mission and coordinate interests of all interested parties of business: owners, management, staff, suppliers and consumers.Документ Розвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту(2010) Жовковська, Тетяна ТарасівнаВ дисертаційній роботі досліджувались теоретико-методичні засади розвитку підприємств харчової промисловості на основі формування споживчого попиту. На основі узагальнення існуючих методичних підходів щодо оцінки факторів впливу на формування споживчого попиту та індивідуальне споживання визначено класифікаційні ознаки та запропоновано класифікацію впливу на формування потреб та споживчого попиту. The thesis has dealt with the research and study of theoretical and tutorial principles of development of food industry enterprises on the basis of consumer demand creation.Документ Стратегічне управління розвитком молокопереробних підприємств(2013) Пащенко, Ольга ПетрівнаПроведено аналіз молокопереробної галузі харчової промисловості Житомирської області, з’ясовано основні проблеми її функціонування в умовах посилення євроінтеграційних процесів. Здійснено оцінку ефективності діяльності досліджуваних підприємств, ймовірності їх банкрутства. Запропоновано при виборі стратегії розвитку молокопереробного підприємства враховувати результати оцінки його стабільності та інтенсивності розвитку. Удосконалено методики оцінки стабільності та інтенсивності розвитку. Розроблено матрицю вибору стратегій розвитку підприємств на основі зазначених показників. Рекомендовані стратегії розвитку та відповідні методи управління змінами досліджуваних підприємств. The analysis of the dairy food industry Zhytomyr region, found major problems of its operation in strengthening integration processes. The estimation of the efficiency of the enterprises probability of bankruptcy. Offered the choice of strategy take into account the milk business for its stability and intensity of development. Improved methodology for assessing the stability and intensity of development. A matrix choice strategies of enterprises on the basis of these indicators. Recommended strategies and appropriate methods of managing change sampled enterprises.