Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування комунікативних навичок студентів ЗВО під час занять з іноземної мови в умовах дистанційного навчання
    (2021) Малик, Юліана Ігорівна; Никитенко, Ольга Василівна
    Сьогодні новітні інформаційні технології впроваджуються ледь не в усі сфери діяльності людини. За допомогою інформаційних технологій можна здійснювати професійну діяльність, спілкуватися, розважатися, реалізовувати творчі потреби, а також навчатися. У сучасному українському педагогічному товаристві ведуться різноманітні дискусії і серед багатьох актуальних тем центральне місце посідає проблема дистанційного навчання і використання освітніх онлайн технологій в навчальному процесі. Сьогодні для ЗВО організація навчального процесу у дистанційній формі стала такою ж необхідністю, як і оновлення та застосування ефективних методів навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Організація дистанційного навчання в платформі MOODLE у процесі вивчення іноземної мови
    (2023) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Никитенко, Ольга Василівна
    Технічно вирішити проблему дистанційного навчання іноземної мови можна по-різному. Сучасні інформаційні технології надають практично необмежені можливості в розміщенні, зберіганні, обробці та доставці інформації будь-якого обсягу і змісту на будь-які відстані. Наш вибір дистанційного середовища Moodle в якості засобу для формування іншомовної професійної компетентності студентів пояснюється не лише тим, що ця платформа електронного навчання признана найпопулярнішою в освітніх системах багатьох країн світу.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативний системно-діяльнісний підхід до вивчення іноземної мови
    (2016) Божок, Наталія Олексіївна
    Системний комунікативно-діяльнісного підхід найбільше відповідає сучасним навчальним цілям та психолого-педагогічним ідеям сьогодення, оскільки дозволяє активно формувати у студентів комунікативну компетенцію з урахуванням психологічних особливостей діяльності, що є головною метою стандартизованої мовної освіти на усіх рівнях. Communicative system-activity approach best meets modern educational goals and psycho-pedagogical ideas today because it allows students to actively shape the communicative competence on the basis of psychological characteristics, the main purpose of standardized language education at all levels.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток соціокультурної компетенції при вивченні іноземної мови як засіб виховання студентів
    (2015) Березовська, Ольга Владиславівна
    В умовах сьогодення іноземна мова, крім навчання спілкуванню і підвищенням рівня загальної професійної культури, також має значне виховне значення. In terms of present foreign language, in addition to teaching communication and increase the level of general professional culture also has significant educational value.
  • Ескіз
    Документ
    Multimedia teaching tools in foreign language learning
    (2014) Cherednichenko, Galina; Shapran, Ludmila
    The article addresses the impact of multimedia and CALL on language learning within limited curriculum hours, possibility to combine self-study with classroom training and provide systematic feedback, regular progress assessment, dynamic language improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Мультимедійні технології у процесі навчання іноземній мові студентів економічних спеціальностей
    (2014) Куниця, Людмила Іванівна
    В тезах розглядається можливість застосування мультимедійних технологій в процесі оволодіння іноземною мовою, розглядаються переваги комп'ютеризованого навчання та використання відео матеріалів. The abstracts study the opportunities of the use of multimedia technologies in foreign language learning, advantages of the use of computerized learning technologies and videos.
  • Ескіз
    Документ
    Teaching foreign languages with multimedia
    (2013) Cherednichenko, Galina; Shapran, Ludmila; Kunytsia, Lyudmila
    The abstracts study the opportunities of the use of multimedia technologies in foreign language learning, advantages of the use of computerized learning technologies and videos