Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
112 результатів
Результати пошуку
Документ Освіта у світі: сучасний стан(2021) Гуткевич, Світлана ОлександрівнаОсвіта, як галузь економіки, має свої особливості та величезне значення для розвитку економіки будь-якої країни. Аналіз сучасного стану національної системи освіти свідчить, що в Україні забезпечено правове регулювання питань функціонування системи освіти, всіх її рівнів і підсистем, діяльності навчальних закладів різних типів і форм власності, організації різних форм навчання.Документ Теоретико-методологічні засади дослідження екобезпечного розвитку суспільства(2021) Попова, Інна Вадимівна; Зінченко, Наталія ЮріївнаДо числа основних складників екобезпечного розвитку, через які виявляється його сутність, належить й поняття екологічної безпеки. Екологічна безпека – це сукупність певних властивостей навколишнього природного середовища і створюваних цілеспрямованою діяльністю людини умов, за яких (з урахуванням екологічних і соціальних чинників та науково обґрунтованих допустимих навантажень на об'єкти біосфери) утримуються на мінімально можливому рівні ризику антропогенний вплив на навколишнє середовище і негативні зміни, що відбуваються в ньому, забезпечується збереження здоров'я та життєдіяльності людей і виключаються віддалені наслідки такого впливу для теперішніх та наступних поколінь.Документ Освітні тренди у системі підготовки фахівців для молочної промисловості(2024) Поліщук, Галина Євгеніївна; Осьмак (Федченко), Тетяна ГригорівнаДля успішної реалізації ОПП вкрай необхідна її потужна ресурсна пiдтримка. Зокрема, є реальна потреба у здiйсненні експертного оцiнювання рiвня пiдготовки випускникiв (участь у роботi екзаменацiйних комiсiй з атестацiї здобувачiв ОП), у сприянні працевлаштуванню випускникiв шляхом попереднього закрiплення за першим робочим мiсцем та участі у вивченнi потреб ринку працi, у спiвпраці в органiзацiї пiдвищення квалiфiкацiї науково-педагогiчних працiвникiв, у наданні ресурсної підтримки ОП, у якісній органiзацiї проходження практичної пiдготовки здобувачів вищої освіти, в органiзацiї спiльних освiтньо-наукових заходiв з обмiном iнформацiєю і професiйним досвiдом та участі у заходах з профорiснтацiйної роботи, у створенні в ЗВО спецiалiзованих аудиторiй, лабораторiй, а на базах роботодавців - навчальних центрів, а також у спiльному розробленні та супроводженні сертифiкатних програмДокумент Education of specialists of food technologies as a function of the teacher-tutor in higher educational institution(2018) Chugaeva, NataliyaThe competence of the teacher-tutor of student’s academic group develops in the continuous and creative process of active doing his professional duties and facilitating the social development of students. Компетенція педагога-наставника студентської академічної групи розвивається у безперервному та творчому процесі активного виконання своїх професійних обов'язків та сприяння соціальному розвитку студентів.Документ Особливості розвитку та функціонування гольфу на території сучасної України(2021) Павлюк, Ірина СергіївнаЗа останні роки в цілому ряді країн все більшої популярності серед різних верств населення здобуває гольф, який пройшов багатовіковий шлях розвитку, і став одним з найбільш масових видів спорту у всьому світі. На сьогоднішній день, гольфом регулярно займаються і беруть участь у змаганнях з різних оцінок від 60 до 100 млн., чоловік. Істотним фактором розвитку сучасного гольфу стало повернення йому статусу олімпійського виду спорту, що сприяло прогресу розвитку гольфу майже у всіх країнах – членах міжнародного олімпійського руху [2]. Гольф, це спорт, яким можна займатися в будь-якому віці. Аналіз наукових робіт зарубіжних авторів свідчить про те, гольф, як вид фізичної активності робить позитивний вплив на зміцнення і збереження здоров'я людей різного віку, статі та соціального статусу, впливає на розвиток їх рухових якостей, умінь і навичок, морально-психологічної сфери особистості, що є особливо важливо.Документ СIT Polyhedron as tool to systemize STEM content(2021) Shapovalov, Yevhenii; Tarasenko, Roman; Usenko, StanislavTo develop the structure of the STEM-based ontology cube using CIT Polyhedron, the generally accepted statements about STEM and STEAM approaches were used. Modules of the editor and ontology tools of CIT Polyhedron system were used to generate ontologies, af- ter which the generated ontological graph was visualized by generating an ontological cube. The efficiency of such sturucturization was proved before.Документ Systematical overview of google lens efficiency during stem classes(2021-01-15) Shapovalov, Yevhenii; Bilyk, Zhanna; Shapovalov, ViktorTo develop the structure of the STEM-based ontology cube using CIT Polyhedron, the generally accepted statements about STEM and STEAM approaches were used. Modules of the editor and ontology tools of CIT Polyhedron system were used to generate ontologies, af- ter which the generated ontological graph was visualized by generating an ontological cube. The efficiency of such sturucturization was proved before.Документ Проблема визначення STEM-освіти та міждисциплінарності(2021) Шаповалов, Євгеній БорисовичОтже, на сьогодні існують різні трактування STEM. Конкретне та чітке визначення STEM є принципово важливим для педагогічної науки. Оскільки за відсутності чітких визначень є неможливим реалізація STEM. Тому, вбачається за доцільне чітке визначення STEM із урахуванням історичних та національних адаптації STEM та забезпечення розуміння що STEM на сьогодні в єдиному трактуванні.Документ Systematical overwide of google lens efficiency during stem classes(Науково-Практична Конференція З Міжнародною Участю «Імерсивні Технології В Освіті», 2021-09) Shapovalov, Yevhenii; Bilyk, Zhanna; Shapovalov, ViktorToday the most of the studies devoted to theory of education, but only very few of them are devoted to providing of practical usage of them. Also, today, STEM- approach in education is a trend. To provide it, a lot of tools were recommended. For example, VR, AR tools, LMSs, VR tools, semantic and cognitive ontology tools, virtual modeling and calculation tools. Very perspective tools to provide immersion are AR tools. It was proved that Google Lens and Google expeditions are perspective tools to use under STEM education. Google Lens is a tool of AR that can be used during biology that of unique tools that are very effective. It can involve students to provide in studies during classes and after school time. Also, Google lens can be used in history, architecture, mineralogy, geology, engineering.Документ Дистанційні технології навчання як важлива складова інноваційного освітнього простору України(2021) Приблуда, Людмила МихайлівнаОдним із пріоритетних напрямків державної політики України в сфері освіти є використання інноваційних технологій у процесі покращення якості освіти, ефективна інтеграція у світовий та європейський освітній простір. Сучасні інформаційні технології дають змогу підвищити ефективність освітнього процесу.