Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив фізичної культури і спорту на формування особистості(2023) Топчієва, Ганна ОлександрівнаВ статті проаналізовано роль та місце фізичної культури і спорту в формуванні особових якостей посилюється в зв'язку з самої її соціальною суттю, можливостями розвитку цілого ряду основ духовності людини. Регулярність занять фізичною культурою і спортом визначається добровільним бажанням людини, особистим відношенням до даних занять, які зміцнюючись у свідомості і звичках, також стають особовими рисами характеру Thearticleanalyzestheroleandplaceofphysicalcultureandsportsintheformationofpersonalqualities, whichisstrengthenedinconnectionwithitsverysocialessence, thepossibilitiesofdevelopmentof a numberoffoundationsofhumanspirituality. Theregularityofphysicalcultureandsportsactivitiesisdeterminedby a person'svoluntarydesire, personalattitudetotheseactivities, which, beingstrengthenedinconsciousnessandhabits, alsobecomepersonalcharactertraitsДокумент Самооцінка як фактор становлення особистості(2021) Коляденко, Світлана АнаніївнаСамооцінка має досить багато визначень і кожна наука трактує її по-своєму. Самооцінка у процесі навчання розглядається як метод підвищення навчально-пізнавальної діяльності й контролю, що передбачає критичне ставлення до своїх можливостей та об’єктивне оцінювання досягнутих успіхів. Стосовно розвитку особистості треба зазначити, що процес самооцінки відбувається під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників у трьох напрямках: анатомо-фізіологічному, психічному і соціальному [7]. Знання про себе є необхідним матеріалом для самооцінки, котра, у свою чергу, здатна задати модуль самоставлення. Зі змістовною стороною самооцінки пов’язаний розвиток особливої групи психологічних якостей: самоповаги, совісті, гордості. The self-ish woman is to make a bagato to the meaning of the skin science tract. The self-described method of directing the control, which is critical to its capabilities, is to be used. It is a hundred-hundred-somethings of the requirement to appoint, so the process of self-ishness in the "snubuv" in the sling of the head of the head of the bureaucracy in the tho-thfuls: anato-fusyological, mental social. Knowing about himself is a self-described mother for self-described, who is at her own church, to put in the self-setting module. The serpent's side of the self-pongy sizableness is a special group of psychologists: self-torture, snot.Документ Психологічний аналіз довільності емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості(2016) Божок, Наталія Олексіївна; Маляр, Олена ІванівнаУ статті зроблено теоретичний аналіз проблеми розвитку довільної емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості. Розглянуто основні підходи до розуміння термінів «довільна емоційна регуляція», «фрустрація» й «фрустраційна толерантність» та визначено їх вплив на емоційну сферу особистості. In the article the theoretical analysis of problems of arbitrary emotional regulation and frustration tolerance of individual is conducted. The main approaches to the understanding of terms «arbitrary emotion regulation», «frustration» and «frustration tolerance» are considered and the influence of the mentioned terms on the emotional sphere of individual is defined.Документ The overview of the psychological techniques used in REBT and CBT(2016) Bozhok, NataliaIn the article the principles of the rational emotive behavioral therapy (REBT) and cognitive behavioral therapy (CBT) are studied. This paper presents the theoretical analysis of the psychological techniques and the peculiarities of their use on the basis of REBT and CBT. It also defines the way how to apply the mentioned interventions to effect positively the person’s psychological health and well-being. The paper also outlines the importance of combining cognitive, emotive and behavioral interventions and shows their contribution in developing person’s rational thinking and control of emotions and constructive behavior.Документ Персонализм философии Николая Бердяева и философия французского персонализма(2013) Павлов, Валерий ЛукьяновичДосліджується вплив філософського вчення М. Бердяєва на становлення і розвиток філософії французького персоналізму. Особлива увага приділяється пошуку спільного і відмінного в інтерпретації ними ідей персоналістичного характеру. The article examines the impact of philosophical doctrine Berdyaev on the formation and development of the French philosophy of personalism. Particular attention is paid to finding similarities and differences in the interpretation of their ideas personalistic character.Документ Психологічний аналіз довільності емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості(2014) Маляр, Олена; Божок, Наталія ОлексіївнаIn the article the theoretical analysis of problems of arbitrary emotional regulation and frustration tolerance of individual is conducted. The main approaches to the understanding of terms «arbitrary emotion regulation», «frustration» and «frustration tolerance» are considered and the influence of the mentioned phenomenon on the emotional sphere of individual is defined. Проблеми розвитку довільної емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості. Розглянуто основні підходи до розуміння термінів «довільна емоційна регуляція», «фрустрація» й фрустраційна толерантність та визначено їх вплив на емоційну сферу особистості.Документ The development of frustration tolerance and arbitrary emotion regulation in the educational process(2014) Malyar, Olena; Bozhok, NataliaIn the article the theoretical analysis of problems of arbitrary emotional regulation and frustration tolerance of individual is conducted. The main approaches to the understanding of terms «arbitrary emotion regulation», «frustration» and «frustration tolerance» are considered and the influence of the mentioned terms on the emotional sphere of individual is defined.Документ Професійно-особистісні якості як основа виховання майбутніх учителів(2013) Никитенко, Ольга ВасилівнаРозглядаючи педагога як суб'єкта діяльності, виділяють його особистісні та професійні якості, які є одним з важливих факторів успішності педагогічної роботи. Стаття присвячена визначенню та обґрунтуванню теоретичних основ формування якостей, які характеризують особистість майбутнього вчителя та є важливими для його подальшої професійної діяльності. Considering the teacher as an activity subject, his personal and professional qualities are distinguished. They are an important factor in the success of educational work. The article is devoted to definition and substantiation of the theoretical foundations of the qualities that characterize the personality of future teachers and are important for their future profession.Документ Класичний прагматизм як невід’ємна складова американської філософії права(2011) Кравченко, Сергій СергійовичУ статті здійснюється аналіз філософсько-правової думки стосовно ролі класичного прагматизму у розвитку американської філософії права, а також визначається значення цієї течії для розвитку української філософсько-правової думки. Зокрема, автор дає визначення прагматизму як філософської течії. In article analysis of philosophy’s law ideas about role classic pragmatism in development of American philosophy of law and determines value this flow for development of Ukrainian philosophy’s law ideas.Документ Personalism of Nikolay Berdyaev’s Philosophy and French Personalism(2013) Pavlov, ValeriyThe article examines the impact of philosophical doctrine Berdyaev on the formation and development of the French philosophy of personalism. Particular attention is paid to finding similarities and differences in the interpretation of their ideas personalistic character. Досліджується вплив філософського вчення М. Бердяєва на становлення і розвиток філософії французького персоналізму. Особлива увага приділяється пошуку спільного і відмінного в інтерпретації ними ідей персоналістичного характеру.