Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Думка щодо оцінки нормативно-правових актів з відновлення дії окремих положень Конституції України (кінець лютого–початок березня 2014 року)(2015) Рудик, Петро АндрійовичНа основі сучасних досягнень юридичної науки і сучасного праворозуміння суспільних процесів в Україні аналізуються деякі дискусійні положення праць окремих вчених щодо оцінки Закону України «Про відновлення дії окремих положень Конституції України» від 21 лютого 2014 року №742-VII та постанови Верховної Ради України №750-VII від 22 лютого 2014 року «Про текст Конституції України в редакції 28 червня 1996 року із змінами і доповненнями, внесеними законами України від 8 грудня 2004 року №2222-IV, від 1 лютого 2011 року №2959-VI, від 19 вересня 2013 року №586-VII». У формі дискусії висловлюються міркування автора стосовно оцінки цих нормативно-правових актів окремими вченими.Документ Аспекти правового забезпечення відновлення дії окремих положень Конституції України(2015) Рудик, Петро АндрійовичДосліджується правовове забезпечення відновлення дії окремих положень Конституції України. Розкривається сутність процесу послідовного прийняття Верховною Радою України нормативно-правових актів, які, незважаючи на відсутність Президента України, котрий покинувтериторію держави, забезпечили відновлення положень Закону України №2222-IV від 8 грудня 2004 року та доповнення їх положеннями законів України №2952-VI від 1 лютого 2011 року і №586-VII від 19 вересня 2013 року про внесення змін до Конституції України. Доводиться, що таким чином було здійснено легітимний перехід від президентсько-парламентського до парламентсько-президентської форми державного правління і демократичногоспособу формування нових органів державної влади. Requlatory support to restore validity of the specific provisions of the Constitution of Ukraine. The essence of the process of sequential decision Verkhovna Rada of Ukraine of regulations that, despite the absence of the President of Ukraine, which left the territory of the state, provided the recovery of the Law of Ukraine №2222-IV of December 8, 2004, and amendments to the Law of Ukraine №2952-VI of 1 February 2011 and №586-VII of 19 September 2013 amending the Constitution of Ukraine. We have that in this way was made legitimate transition from a presidential-parliamentary to parliamentary-presidential form of government and the democratic way of formation of new government bodies.Документ До питання необхідності проведення конституційної реформи в Україні в контексті децентралізації влади(2015) Рудик, Петро АндрійовичАкцентується увага на чинниках, які зумовлюють потребу конституційної реформи в Україні на сучасному етапі її розвитку в контексті децентралізації влади: інтеграція України в європейську спільноту, врахування вимог сучасного етапу суспільно-політичного розвитку України, зміна підходів до визначення змісту реформи (впровадження європейських цінностей, принципів і норм європейських конституцій), необхідність подальшої демократизації українського суспільства та виконання Україною міжнародних зобов’язань і Мінських домовленостей. Розкривається активна участь Президента України і Верховної Ради у визначені такого процесу, дискусія між народними депутатами, громадськістю щодо окремих положень президентського законопроекту про внесення змін до Конституції України в частині децентралізації влади. Attention is focused on the factors that determine the need for constitutional reform in Ukraine at the present stage of its development in the context of decentralization of power: the integration of Ukraine into the European community, taking into account the requirements of the present stage of socio-political development of Ukraine, changing approaches to determining the content of the reform (introduction of European values, principles European constitutions and rules), the need for further democratization of Ukrainian society and Ukraine's fulfillment of international commitments and agreements Minsk. Expands the active participation of the President of Ukraine and the Verkhovna Rada by such a process, the debate between MPs, the public on certain provisions of the presidential bill on amendments to the Constitution of Ukraine in terms of decentralization.Документ Законопроекти «Про внесення змін до Конституції України», внесені Президентом України(2004) Рудик, Петро АндрійовичУ статті обґрунтовується потреба проведення політичної реформи в Україні, аналізуються законопроекти «Про внесення змін до Конституції України», запропоновані Президентом України Л.Д. Кучмою вперше в березні, а оновлений (вдруге) − в червні 2003 року та їхні відмінності. Шляхом порівняння положень законопроектів подаються міркування щодо проведення політичної реформи в два етапи, впровадження пропорційної виборчої системи, зміни структури парламенту України (однопалатного на двопалатний), строків проведення президентських виборів та виборів до парламенту і органів місцевого самоврядування, підвищення відповідальності народних депутатів, надання Президенту України додаткових повноважень щодо дострокового припинення повноважень парламенту, зміни формування Кабінету Міністрів України та розширення в цьому повноважень парламенту, проведення виборів суддів всенародно, а не парламентом тощо.Документ Превентивний контроль Конституційного Суду України щодо внесення змін до Основного Закону держави(2014) Рудик, Петро АндрійовичУ статті вперше комплексно досліджується проблема превентивного контролю Конституційним Судом України шодо внесення змін до Основного Закону держави. The article reveals the problem of complex preventive control by the Constitutional Court of Ukraine regarding to making amendments to the Basic Law of the State for the first time.Документ Правові вимоги до процедури внесення змін до Конституції України(2014) Рудик, Петро АндрійовичНа основі сучасного праворозуміння, новітніх досягнень вітчизняної науки конституційного права, його найновіших джерел, аналізу положень Конституції і законів України зроблено спробу розкрити правові вимоги до процедури внесення змін до Основного Закону держави та її етапи. On the basis of modern legal thinking, the latest achievements of the national science of constitutional law, the newest sources of this law, as well as an analysis of the Constitution and the laws of Ukraine, legal requirements for the procedure for amending the Basic Law ofthe state are examined. The stages of this procedure are presented. The comparative analysis of proper procedures concerning the Constitution and laws of Ukraine is made.Документ Про місце і роль Президента України в системі органів державної влади в контексті зміни президентсько-парламентської форми державного правління на парламентсько-президентську за Конституцією України в редакції 2006 року(2014) Рудик, Петро АндрійовичВ статті розкривається місце і роль Президента України при зміні президентсько-парламентської форми державного правління на парламентсько-президентську відповідно до Конституції України в редакції 2006 року. In the article the place and role of the President of Ukraine to change the presidential-parliamentary form of government to a parliamentary-presidential accordance with the Constitution of Ukraine in the 2006 version.Документ Суб’єкти внесення змін до конституції України(2013) Рудик, Петро АндрійовичВідповіднодо Конституції та найновіших законівУкраїни в статті розкриваються положення про суб’єкти внесення змін до Основного Закону держави. The article highlights the notions of the subjects to be implemented as the changes to the Constitution of State, in accordance with actual Constitution and other up-to-date laws of UkraineДокумент Особливості процедури внесення змін до розділів I, III, XIII Конституції України(2013) Рудик, Петро АндрійовичВ статті відповідно до Конституції та найновіших законів України увага концентрується на розкритті особливостей процедури внесення змін до розділів I, III, XIII Конституції України та появі у законодавстві нашої країни нових положень і видів всеукраїнських конституційних референдумів. The author of the article has concentrated the attention on a procedure of amending changes into the Ist, IIIrd, and XIIIth Sections of Constitution of Ukraine in accordance with the Constitution and other newest laws. There was also revealed the apparition of new statements and forms for all-Ukrainian constitutional referendums.Документ До питання нового статусу Президента України в контексті конституційних змін(2008) Рудик, Петро АндрійовичУ статті методом порівняльного аналізу положень Конституції україни в редакціях 1996 і 2006 років розкриваються зміни конституційно-правового статусу Президента України та обґрунтовується його провідна роль та місце в системі органів державної влади. In this paper the method of comparative analysis of the provisions of the Constitution of Ukraine as amended in 1996 and 2006 revealed changes in constitutional and legal status of the President of Ukraine and justified his leading role and place in the government.