Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Стан та перспективи розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні та світі(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Анчифорова, Анастасія СергіївнаУ статті наведено результати досліджень динаміки експортних та імпортних поставок алкогольних напоїв з та в Україну. Встановлено, що світовий алкогольний ринок стрімко набирає оберти. В свою чергу в Україні ситуація є протилежною. Виявлено, що, найбільш активно розвиваються товари міцної групи (особливо нішові). Досліджено площі засаджені виноградниками у провідник країнах-виробниках вина. Встановлено, що найбільше виноградників розташовано в Іспанії, на другому місці виноградники Франції, третьому – Італії. Саме щорічне зростання площ виноградників та темпів світового попиту на різні види вин сприяло особливо активному розвитку ринку вина в Європі. Розглянуто стан ринку алкогольних напоїв України, проаналізовано структурні зрушення на ньому. Серед виробників алкогольної продукції в Україні лідерами є «Баядера Груп», «Оболонь», «Carlsberg Україна», «САН ІнБев Україна» та Eastern Beverage Trading Україна. Визначено фактори впливу на стан ринку лікеро-горілчаної продукції. Досліджено динаміку зростання ставок акцизного податку на горілку і лікеро-горілчану продукцію. Визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках алкогольної продукції. The article presents the results of research into the dynamics of export and import deliveries of alcoholic beverages from and to Ukraine. It has been established that the world alcohol market is rapidly gaining momentum. In turn, the situation in Ukraine is the opposite. It was found that the goods of the durable group (especially niche ones) are developing most actively. The areas planted with vineyards in the leading wine-producing countries were studied. It has been established that the largest number of vineyards are located in Spain, followed by vineyards in France and third in Italy. It was the annual growth of vineyard areas and the rate of global demand for various types of wine that contributed to the particularly active development of the wine market in Europe. The state of the market of alcoholic beverages of Ukraine was considered, structural shifts in it were analyzed. Bayadera Group, Obolon, Carlsberg Ukraine, SAN InBev Ukraine and Eastern Beverage Trading Ukraine are the leaders among producers of alcoholic products in Ukraine. Factors affecting the state of the liquor and vodka market were identified. The dynamics of growth of excise tax rates on vodka and liquor-vodka products were studied. The products that areДокумент Напої відомі, популярні(2008) Домарецький, Віталій Афанасійович; Шиян, Петро Леонідович; Куц, Анатолій МихайловичРозглянуті історичні та сучасні аспекти виробництва горілки і лікеро-горілчаних напоїв з використанням класичних та інноваційних технологій. The historical and modern aspects of production of vodka and alcoholic beverages using classic and innovative technologies.Документ Використання ароматизаторів у виробництві особливої горілки «Капітан»(2012) Чепель, Наталія ВасилівнаВипуск нових алкогольних брендів виробники пов’язують із розробкою нових міцних "фантазійних" напоїв з використанням джерел натурального аромату, зокрема ефірних олій. Враховуючи сучасні тенденції алкогольного ринку, було розроблено рецептуру особливої горілки "Капітан" з застосуванням метода профілю флейвора. За цим методом побудовано органолептичний профіль алкогольного напою та визначено кількісні співвідношення інгредієнтів у рецептура, що відповідають профілю. Дослідження органолептичними і фізико-хімічними показниками даного напою до і після 6 місяців зберігання показали його гармонізацію як за ароматом, так і смаком. Manufacturers understand release of new alcoholic trends under developed new strong drinks with use of sources of natural aroma and essence oils. Taking into account modern alcoholic lines, it has been developed a compounding of especial vodka "Captain". By working out the method flavor has been used. Behind this method it is constructed an aroma profile of an alcoholic drink and it is defined quantitative parities of components which answer an aroma profile. Research indicators of the given drink till 6 months of preservation have shown harmonization aroma and taste.Документ Використання композиційних ароматизаторів із ефірних олій кропу та коріандру у виробництві особливих горілок(2012) Чепель, Наталія ВасилівнаВипуск нових алкогольних брендів виробники пов’язують із розробкою нових міцних "фантазійних" напоїв з використанням джерел натурального аромату, зокрема ефірних олій. Враховуючи сучасні тенденції алкогольного ринку, було розроблено рецептуру особливої горілки "Капітан з застосуванням метода профілю флейвора. За цим методом побудовано органолептичний профіль алкогольного напою та визначено кількісні співвідношення інгредієнтів у рецептура, що відповідають профілю. Дослідження органолептичними і фізико-хімічними показниками даного напою до і після 6 місяців зберігання показали його гармонізацію як за ароматом, так і смаком. Manufacturers understand release of new alcoholic trends under developed new strong drinks with use of sources of natural aroma and essence oils. Taking into account modern alcoholic lines, it has been developed a compounding of especial vodka "Captain". By working out the method flavor has been used. Behind this method it is constructed an aroma profile of an alcoholic drink and it is defined quantitative parities of components which answer an aroma profile. Research indicators of the given drink till 6 months of preservation have shown harmonization aroma and taste.Документ Міні-індустрія: класифікація засобів виробництва безалкогольних та слабоалкогольних напоїв(2009) Удодов, Сергій ОлександровичМалі структури займають свій певний сегмент у ринку пивоіндустрії різних країн — від 3 до 5%, але в основному виконують функцію наближення виробництва напоїв до споживача, доповнюють його своїм різноманіттям, свіжістю та цілющістю напоїв. Існує певна проблема, пов'язана з міні-харчовими виробництвами. Єдиного, чітко прийнятого підходу до визначення, назви та класифікації малих виробництв не існує. Класифікація за ознакою продуктивності та прийнята назва, що пропонується до засобів міні-виробництва безалкогольних та слабоалкогольних напоїв (продуктів бродіння), дає змогу легко й швидко асоціювати та визначити масштабність їх виробництва, а отже, ухвалювати правильні рішення з різних питань. Small structures occupy a certain segment of the market Pivoindustriya different countries - from 3 to 5%, but basically the function of approximation of the beverage to the consumer, complement it by its variety, freshness and medicinal drink. There is a definite problem with the mini-productions. A single, well-accepted approach to identify, name and classification of small production facilities do not exist. Classification on the basis of performance and adopted the name, which is offered to the means of production of non-alcoholic mini-and low-alcohol beverages (fermentation products), you can easily and quickly determine the scale of their production, and thus make the right decisions on various issues.