Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
89 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Особливості розвитку регіональних ринків продукції птахівництва(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Красноруцький, Олексій ОлександровичУ статті обгрунтовано фактори стрімкого зростання виробництва птахівничої продукції: найнижчі витрати порівняно з іншими видами худоби на отримання приросту 1 ц живої маси; активізація інвестиційних вкладень; техніко-технологічне оновлення матеріальної бази та розширення виробничих потужностей; якісне покращення генетичного матеріалу; використання сучасних інструментів маркетингу; стан попиту і пропозиції; конкурентне середовище; сприятливі характеристики географічного, природно-кліматичного та демографічного аспектів розміщення регіональних ринків; орієнтація при розміщенні підприємств птахівництва на вертикальну інтеграцію, включаючи наближеність до кормової бази; державна фінансова підтримка галузі.Документ Регіональні ринки продукції птахівництва в умовах дисбалансу між виробництвом і споживанням(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Красноруцький, Олексій ОлександровичУ статті розглянуто тенденції споживання та виробництва продукції птахівництва на регіональних ринках. Охарактеризовано експортні можливості України щодо пропонування продукції птахівництва на зовнішніх ринках. Встановлено високу залежність обсягів виробництва продукції птахівництва від частки продукції, що виготовляється на експорт. Охарактеризовано можливості України щодо подальшого розвитку як регіональних ринків продукції птахівництва, так і зміцнення конкурентних позицій на зовнішніх ринках. Визначено напрямки та перспективи розвитку регіональних ринків продукції птахівництва.Документ Дослідження стану пивного ринку України в умовах економічної нестабільності(2018) Розумей, Світлана Борисівна; Cтупка, Катерина Євгеніївна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаВ статті висвітлено статистичні та аналітичні дані стосовно стану пивного ринку України за останнє десятиліття. Проаналізовано динаміку виробництва, експорт, імпорт та торговий баланс ринку пива в Україні. Досліджено основних гравців ринку та тенденції у споживанні пива. З’ясовано причини нестабільної ситуації пивної галузі. Визначено основні напрямки розвитку пивоварних підприємств в умовах економічної кризи. Statistical and analytical data in relation to beer market of Ukraine for the last decade are reflected in the article. The dynamics of production, export, import and trade balance of beer market is analyzed in Ukraine. The basic players of market and tendency in the consumption of beer are investigated. The reasons of unstable situation of beer industry are found out. The basic directions of brewing enterprises’ development in the conditions of economic crisis are determined.Документ Аналіз виробництва хліба та хлібобулочних виробів в Україні(2020) Ніколаєнко, Світлана Миколаївна; Куліш, Сніжана Геннадіївна; Янченко (Солодка), Ангеліна ВолодимирівнаУ статті досліджено стан виробництва хліба та хлібобулочних виробів в Україні протягом 2016–2018 років. Оскільки ринок хліба розвивається, розширює свій асортимент і з’являються нові проблеми з його розвитком, потрібно постійно аналізувати зміни в усіх аспектах виробництва хлібопекарської галузі. Було проведено порівняльний аналіз обсягів реалізації хлібобулочних виробів, витрат на виробництво продукції, зміни кількості підприємств хлібопекарської галузі, зміни чисельності працівників. Виявлено основних учасників ринку та з них виділено лідерів на ринку хлібобулочних виробів у досліджуваному періоді. Проведено розподіл виробників-конкурентів на три стратегічні групи відповідно до обсягів виробництва та виробничих потужностей. Встановлено, що попит на продукцію зменшився, конкуренція між підприємствами зросла, плинність кадрів також зросла. За допомогою проведеного дослідження виявлено зниження ефективності роботи підприємств хлібопекарської галузі та його причини. Ключові слова: дослідження, виробництво, аналіз, хліб та хлібобулочні вироби, витрати, статистичні дані. The article researches the state of production of bread and bakery products in Ukraine for 2016–2018 years. This topic is relevant because bakery products are daily in the diet of all categories of the population of Ukraine and are designed to satisfy physiological needs. It can be considered that the bakery industry is strategically important for ensuring food security of our country. The main purpose of the article is to analyze the production of bread and bakery products in all possible parts of the accounting of this industry. As the bread market develops, expands its range and appears a new problems with its development, it is necessary to constantly analyze changes in all aspects of the bakery industry. A comparative analysis of the volume of sales of bakery products, production costs, changes in the number of enterprises in the bakery industry, changes in the number of employees was conducted. The peculiarity of the market of bread and bakery products of Ukraine is almost one hundred percent supply of domestic products. The main market participants were identified and from them the leaders in the bakery market in the research period were detected. Sales networks are mostly located by region (city, district, region) with a delivery radius of up to 150 km. Therefore, the nature of competition is mainly local and interregional. The competitors are divided into three strategic groups according to production volumes and production capacities. It is established that the demand for products has decreased, competition between enterprises has increased, staff turnover has also increased. Enterprises engaged in production of bread and bakery products worked in quite difficult conditions in the research period. The research detected a decrease in the efficiency of the bakery industry and its causes. The analyze of the results of bakery enterprises shows that this industry needs government support to ensure further development. Also, it is necessary to seek a reserves and ways to increase the efficiency of bakery enterprises, considering the new trends that are emerging in the current conditions of Ukraine’s econom.Документ Організаційно-економічні засади розвитку кооперації на ринку молока в Україні в умовах євроінтеграції(2023) Ібатуллін, Марат Ільдусович; Гривківська, Оксана Василівна; Карпенко, В.; Свиноус, Н. І.Стаття присвячена проблемам розвитку кооперації при виробництві молока в Україні. Виявлено, що при утворенні інтегрованих структур сільськогосподарських товаровиробників та переробних підприємств в молочному підкомплексі важливо враховувати економічні інтереси майбутніх партнерів для забезпечення їх взаємовигідній і стійкої виробничої діяльності. The article is devoted to the problems of the development of cooperation in the production of milk in Ukraine. It was found that when forming integrated structures of agricultural producers and processing enterprises in the dairy sub-complex, it is important to take into account the economic interests of future partners to ensure their mutually beneficial and sustainable production activitiesДокумент Принципи виробництва безпечного харчового продукту(2022) Романовська, Тетяна Іванівна; Романовська, Наталія Іванівна; Романовський, Назарій ОлеговичВступ. Якісні та безпечні харчові продукти дають виробнику конкурентну перевагу на внутрішньому і зовнішньому ринку. Дотримання процедур безпечності висувають до кожного оператора ринку на шляху харчового продукту до кінцевого споживача товару. Принципи щодо безпечності мають виконуватись на всіх етапах життєвого циклу харчового продукту впродовж руху продукту «від лану до столу»: від приймання сировини, через технологічні процеси у виробництві продукту до кінцевого споживача. Метою роботи є систематизація принципів та вимог щодо підтримання безпечності харчових потоків під час виробництва харчового продукту. Матеріали та методи. У досліджені використано методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, порівняння і аналогії, а також логіку і критичне мислення. Досліджено періодичні наукові публікації та нормативні документи стосовно безпечності й якості харчових продуктів. Результати і обговорення. Принципи, що забезпечують виробництво безпечного харчового продукту, засновані на дотриманні вимог до розташування підприємства, приміщень та цехів, зонування приміщень, прокладання технічних комунікацій (водопостачання, водовідведення, вентилювання та постачання повітря) та засобів освітлення приміщень, облаштування складських приміщень та приміщень для збору та утилізації відходів, стоків і викидів, процедур прибирання і очищення приміщень, систем контролювання шкідників, а також до обслуговуючого персоналу, зокрема до особистої гігієни і стану здоров’я персоналу. Розміщення виробничих площ має мати зонування площ з градацією рівня небезпек впливу середовища на продукт: від найвищої до низької ймовірності потрапляння сторонніх і шкідливих речовин у матеріальний потік. Важливим компонентом для підтримання безпечності продукту є надання вичерпної інформації споживачу стосовно поводження з продуктом після розкриття упаковки: терміну використання і умов зберігання. Висновки. Принципи виробництва безпечного харчового продукту забезпечують якість та безпечність продукту на всіх етапах виробництва, починаючи від надходження сировини і пакувальних матеріалів на підприємство до надходження готової продукції на ринок. High-quality and safe food products give the producer a competitive advantage in the domestic and foreign markets. Safety procedures are followed by every market operator on the way of food products to the end-user. Safety principles must be followed at all stages of the food product life cycle during product movement "from lunch to table": From raw materials reception, through technological processes in the production of the product to the end user. The purpose of the work is systematization of principles and requirements for maintenance of safety of food flows during production of food product.Документ Вирощування горіхів в Україні та світі: аналіз основних тенденцій та перспективи(2022) Якимчук, Тетяна Володимирівна; Ралко, Олександра Сергіївна; Сірман, ГерманПроведено аналіз світового ринку фундука за останні п’ять років, у результаті якого виявлено зростання попиту та пропозиції. Проведено аналіз основних експортерів та імпортерів. Побудовано прогноз світового споживання фундука. Проаналізовано український ринок фундука та виявлено зрушення у вирощуванні цього горіха за останні п’ять років. In the article the analysis of the global hazelnut market over the last five years is conducted and as a result the increasing demand and supply is identified. The analysis of the main exporters and importers is conducted. The forecast of the global consumption of hazelnuts is built. Ukrainian hazelnut market is analyzed and changes in the nut production have been revealed over the last five years.Документ Стан та тенденції розвитку ринку молочної продукції в Україні(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Білошапка, Олена ВолодимирівнаУ статті проаналізовано сучасний стан ринку молочної продукції України, визначено чинники впливу, запропоновано шляхи розвитку та реалізації експортного потенціалу вітчизняних виробників молочної продукції у 2012-2016 рр. The article analyzes the current state of the dairy products market of Ukraine, identifies influencing factors, suggests ways of developing and realizing the export potential of domestic dairy producers in 2012-2016Документ Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку безалкогольних напоїв України(2017) Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ статті проаналізовано сучасний стан ринку безалкогольних напоїв України, визначено чинники впливу, запропоновано шляхи розвитку та реалізації експортного потенціалу вітчизняних виробників безалкогольної продукції. The article analyzes the current state of the market of non-alcoholic beverages in Ukraine, determines the influencing factors, suggests ways of developing and realizing the export potential of domestic producers of non-alcoholic products.Документ Основні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Ковальська, Вікторія ВікторівнаУ статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.