Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
50 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Implementation of the model of content and language integrated learning for students of economic specialities(2022) Cherednichenko, Galina; Nikitenko, OlgaThe article considers a content and language integrated learning (CLIL) approach, which is currently characterized in the world scientific and methodical literature as one of the innovative approaches to the organization of bilingual education and provides for the simultaneous implementation of two learning goals in two subject areas – language and subject; various interpretations of its essence are given, its varieties, possibilities, and peculiarities of implementation in bilingual education are highlighted by applying its basic principles and strategies. The article reveals the experience of the department's teachers in creating the author's course "Introduction to International Economics in English", and describes its structure, content, and other aspects of its development and practical use. The work offers examples of the use of content and language integrated learning aproach in training of students of economic specialties, as well as examples of tasks for 4 types of language skills, reading, writing, speaking, and listening, which contribute to the effective development of professional and linguistic competencies.Документ Використання QR-коду в процесі викладання іноземної мови в закладах вищої освіти(2023) Мусійчук, Світлана Миколаївна; Зуєнко, Неля Олександрівна; Левицька, Людмила ЯрославівнаСтаття присвячена аналізу використання QR-кодів під час викладання іноземної мови в закладах вищої освіти; авторами приведені деякі основні аспекти концепції використання QR-кодів в освітньому процесі. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз наукової літератури, а також експериментальну роботу з використанням під час проведення модульної контрольної роботи QR-кодів. Встановлено, що використання QR-кодів у процесі викладання іноземної мови виявилося ефективним інструментом: у здобувачів освіти підвищився середній бал за модульну контрольну роботу. Також здобувачі відзначили покращення своєї мотивації та залученості до освітнього процесу; було відзначено зручність використання QR-кодів, доступність до додаткових матеріалів, відео посилань та інших ресурсів. Зазначено, що практика викладання іноземної мови свідчить про те, що за останні роки відбулися суттєві зрушення, насамперед, через широке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій засобів навчання, а також використання інноваційних методично-дидактичних підходів, що дало змогу запроваджувати в процес навчання цифрові інструменти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю аналізу ефективності використання QR-кодів в освітньому процесі при викладанні іноземної мови. Авторами був проведений педагогічний експеримент, в якому взяли участь 46 здобувачів освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, Національного університету біоресурсів і природокористування України та Національного університету харчових технологій, віком 18–19 років, серед яких 78% жінок та 22% чоловіки. Досліджено, що використання QR-кодів в процесі викладання іноземної мови може бути ефективним інструментом для покращення якості навчання, а також при проведенні контрольних та модульних контрольних робіт. Авторами рекомендується впровадження використання QR-кодів у практику викладання іноземної мови в закладах вищої освітиДокумент Роль братів Михайла та Олександра Грушевських у модернізації вищої гуманітарної освіти в Україні (початок ХХ ст.)(2021) Левицька, Надія МиколаївнаУ статті, на основі історичних джерел, проаналізовано роль братів Михайла та Олександра Грушевських у модернізації вищої гуманітарної освіти в Україні на початку ХХ ст. Доводиться, що М. Грушевський розробив програму модернізації гуманітарної освіти в Україні на грунті наукової об’єктивності та реалізації української національної ідеї в справі організації навчання на гуманітарних факультетах. Аналізується процес втілення в життя програми братами Грушевськими. Визначено роль братів Грушевських у національно-культурному відродженні та суспільно-політичному житті України. The paper is devoted to the activities of Hrushevsky brothers in case of modernization of the higher education in Ukraine. At the early 20 th century Hrushevsky brothers created a new concept of humanitarian education, based on Ukrainian national idea. The concept was not just a theory and later was implemented by Hrushevsky brothers personally. In this paper, our goal is to estimate their achievements and to analyze its influence to the further development of humanitarian education in Ukraine.Документ Perception of the animated movies n teaching and learning English for Specific Purposes (based on the ESP course for the biotechnology students)(2023) Naumenko, NataliiaThe teachers of National University of Food Technologies, upon delivering the course “English for Specific Purposes” to the first-year students majoring in biotechnology, affirm the artistic education as the important factor of forming professional skills and abilities, which is evident in using the animated movies as much frequently. Primarily, these movies are retrieved from the Internet and then spoken in class; furthermore, the students get eager to make such cartoons on their own. Hence the purpose of this work is to confirm the esthetic and educational role of animated movies applied to teaching and learning the basics of foreign language for biotechnologists; to achieve this purpose, the didactic, perceptive esthetics, scientific modeling, and communication methods were used.Документ Досвід використання «Шкали фрустраційного дискомфорту» Н. Херрінгтона у дослідженні фрустраційної толерантності студентів(2019) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті описано досвід використання багатофакторної методики «Шкала фрустраційного дискомфорту» Н.Херрінгтона з метою діагностики фрустраційної толерантності у студентів. Проведено емпіричне дослідження студентів 1-5 курсів Національного університету харчових технологій м. Києва й встановлено рівні 4 показників шкали фрустраційного дискомфорту: нетолерантності до дискомфорту; емоційної нетолерантності; фрустрації почуття власної гідності, нетолерантності у сфері досягнень. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності та психологічні розлади юнаків. The theoretical analysis of the rationale for the usage of multi-dimensional “Frustration discomfort scale” by N. Herrington was made with the aim of increasing students’ frustration tolerance. The empirical investigation with the usage of the above-mentioned phenomenon on the basis of the 1-5 th grade students of the National University of Food Technologies was performed in order to define 4 factors of low frustration tolerance: frustration discomfort; emotional intolerance; entitlement; frustration achievement.Документ Оздоровчий вплив занять аквааеробікою на організм студентів(2022) Долиніна, Мила Милківна; Коляденко, Світлана АнаніївнаРівень здоров’я студентської молоді багато в чому залежить від соціально-економічних, санітарно-гігієнічних умов, способу життя, рівня культури, освіти , харчування, від ступеня рухової активності [1]. Недостатня рухова активність негативно впливає на здоров’я, призводить до погіршення функціонального, фізичного, психологічного стану, зниження опору захворюваності і втомлюваності, є загрозою для здоров’я і нормального фізичного розвитку молодого організму. The level of healt hof studenty out hlargely depends on socio-economic, sanitary an dhygienic conditions, lifestyle, levelofculture, education, nutrition, and the degreeof physical activity [1]. In sufficient motor activity has a negative effect on health, leads to deterioration of functional, physical, psychologicalstate, decrease in resistance to illness an dfatigue, is a threat to healt hand normal physical development of a young organismДокумент Прояви рівня тривожності у студентів перших та випускних курсів(2022) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Шишацька, Валентина ІванівнаУ статті розглядається тривожність як особистісна якість та ситуативна тривожність, як реакція на стресові впливи у студентів перших та випускних курсів.Метою роботи є дослідження прояву рівня тривожності у студентів перших та випускних курсів. Методологія дослідження полягає у вивченні прояву різних видів тривожності у студентів початкових та випускних курсів. У результаті виявлено, що випробувані, які мають низький рівень особистісної тривожності (26,7% студентів 1 курсів та 13,3% студентів 4 курсів), мають почуття підвищеної відповідальності за мотиви власної діяльності. The article considers anxiety as a personal quality and situational anxiety as a reaction to stressful influences in first and final year students. The aim of the work is to study the manifestation of anxiety in first and final year students. The research methodology is to study the manifestations of different types of anxiety in undergraduate and graduate students. As a result, it was found that subjects who have a low level of personal anxiety (26.7% of first-year students and 13.3% of 4th-year students) have a sense of increased responsibility for the motives of their own activities.Документ Стан проблеми тютюнопаління серед студентів перших курсів ЗВО(2022) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Підвальна, Олена Василівна; Булейченко, Олена ВолодимирівнаКуріння у всіх його проявах (сигарети, сигари, біді, трубочний тютюн, кальян, нюхальний тютюн, снюс, бетель, квід),а також вплив продуктів його згоряння на тих, хто не палить (пасивне або вимушене паління), значно підвищують захворюваність і передчасну смертність, що спричиняються більш як 20 різними хворобами.Фізична та психологічна залежність від нікотину розвивається набагато швидше, ніж від алкоголю. Паління цигарок негайно впливає на організм людини та створює довгострокові ефекти. Негайний вплив є наслідком збільшення рівня адреналіну в крові та полягає у збільшенні частоти серцевих скорочень на 30%, артеріального тиску – на 5-10 мм рт. ст., уповільнення периферичного кровообігу, яке спричиняє зниження температури верхніх і нижніх кінцівок. Smoking in all its manifestations (cigarettes, cigars, calamities, pipe tobacco, hookah, snuff, snus, betel, quid), as well as the impact of its combustion products on non-smokers (passive or forced smoking), significantly increase the incidence and premature deaths caused by more than 20 different diseases. Physical and psychological dependence on nicotine develops much faster than on alcohol. Cigarette smoking immediately affects the human body and creates long-term effects. Immediate exposure is a consequence of increased levels of adrenaline in the blood and is to increase heart rate by 30%, blood pressure - by 5-10 mm Hg. Art., slowing of peripheral blood circulation, which causes a decrease in temperature of the upper and lower extremities.Документ Дослідження мотивації студентів КПЇ до академічних занять з фізичного виховання(2021) Скибицький, Ігор Глібович; Долиніна, Мила Милківна; Лавор, Ніна ЛеонтіївнаАналіз практичної роботи з фізичного виховання у ВНЗ дає підставу зробити висновок про незадовільний фізичний розвиток студентів. Підставою до такого висновку є результати здачі контрольных нормативів. Так, зокрема, за даними тесту Купера, який проводився після карантину, на початку 2021 навчального року, тільки 2% з 300 студентів КПІ, які займаються фізвихованням на 2 курсі, виконало норматив на добре. Це ми пов'язуємо з недостатнім обсягом рухової активності сучасної молоді і відповідно, відсутністю мотивації до занять фізкультурою і спортом. The analysis of practical work on physical education in universities gives grounds to conclude about the unsatisfactory physical development of students. The basis for this conclusion is the results of the delivery of control standards. Thus, in particular, according to the Cooper test, which was conducted after the quarantine, at the beginning of the 2021 academic year, only 2% of the 300 KPI students who are engaged in physical education in the 2nd year fulfilled the standard for good. We associate this with the insufficient volume of motor activity of modern youth and, accordingly, the lack of motivation for physical education and sports.Документ Здоровий спосіб життя – головний чинник збереження та зміцнення здоров’я студентів(2021) Долиніна, Мила МилківнаЗдоров’я нації – суттєвий показник суспільного та економічного розвитку держави, її майбутнє. Адже більшість хвороб у дорослому віці є наслідком умов та способу життя в дитинстві та юності. Згідно із сучасними дослідженнями, серед загальної кількості студентства, до моменту набуття вищої освіти, здоровими залишаються лише 6%, близько 45-50% випускників мають морфофункціональні відхилення, а 40-60% – хронічні захворювання, третя ж частина випускників мають обмеження у виборі професії. Проблема здоров’я і формування здорового способу життя в даний момент є надзвичайно важливою і ми говоримо сьогодні про неї, як про глобальну загрозу для всієї нації. Для її вирішення, ми повинні усвідомити значущість самого поняття «здоровий спосіб життя The health of the nation is an essential indicator of the social and economic development of the state, its future. After all, most diseases in adulthood are the result of conditions and lifestyles in childhood and adolescence. According to modern research, among the total number of students, by the time of higher education, only 6% remain healthy, about 45-50% of graduates have morphofunctional disorders, and 40-60% - chronic diseases, and a third of graduates have restrictions in choosing a profession . The issue of health and the formation of a healthy lifestyle is extremely important at the moment, and today we talk about it as a global threat to the whole nation. To solve it, we must realize the importance of the very concept of "healthy living".