Перегляд за Автор "Божок, Наталія Олексіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 41
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз особливостей розвитку фрустраційної толерантност у пізньому юнацтві(2014) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглядається феномен «фрустраційної толерантності» та аналізуються особливості розвитку фрустраційної толерантності юнацтва. In the article the phenomenon of «frustration tolerance» and the peculiarities of frustration tolerance development in adolescence are analyzed.Документ Англійська мова. English for advertising, marketing and public relations managers(2014) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила ВасилівнаНавчальний посібник знайомить студентів з основами маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю й дає загальну та професійно-орієнтовану характеристику рекламних технологій. Навчальний матеріал організовано та розподілено за тематичним принципом на 10 тематичних розділів. Кожен розділ включає оригінальні тексти проблемного характеру, які містять останні дослідження у сфері маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю. Відповідно до навчальної програми з даної дисципліни, тематичні тексти супроводжуються рядом перед текстових й після текстових вправ спрямованих на розвиток навичок усного та писемного мовлення. The tutorial gives students the fundamental knowledge of marketing, advertising and public relations and provides the general and professionally oriented characteristics of advertising technologies. The tutorial is organized and divided thematically into 10 thematic sections. According to the curriculum of the given training course, thematic texts are accompanied by the series of before and after text practical exercises directed at developing skills of oral and written speech. Every section includes original texts of problematic character containing recent studies in the sphere marketing, advertising and public relations.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до самостійної роботи студентів IV курсу спеціальності 6.050200 “Менеджмент організацій” напряму підготовки “Менеджмент” денної форми навчання (частина 2)(2008) Власенко, Людмила Василівна; Божок, Наталія ОлексіївнаДані методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів IV курсу факультету Економіки і менеджменту спеціальності 6.050200 “Менеджмент організації” Мета даних методичних вказівок вдосконалення володіння професійною термінологією, переклад та реферування текстів за фахом. Матеріал методичних вказівок орієнтований на активні і інтенсивні методи навчання іноземним мовам. Методичні вказівки складаються з 11 розділів, кожен з яких містить текст, лексичні вправи та завдання, які спрямовані на опрацювання даної теми.Документ Використання системи вправ інтерактивних методів для підвищення ефективності навчання іноземної мови у ВНЗ(2014) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглядаються інтерактивні форми навчання іноземної мови у ВНЗ. Аналізуються системи вправ інтерактивного метода з метою підвищення ефективності навчання іноземним мовам у ВУЗІ. In the article the interactive methods of foreign languages training on the basis of HEE are considered. The systematic exercises of interactive methods are analyzed with the aim of enhancing the effectiveness of foreign languages training in HEE.Документ Вплив вікових, гендерних та індивідуальних особливостей юнака на формування фрустраційної толерантності(2017) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті здійснено теоретичний аналіз вікових, гендерних та індивідуальних особливостей особистості юнака з точки зору вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розкрито сутність феноменів «фрустрація» та «фрустраційна толерантність» у юнацтві. Визначено вплив вікових, гендерних та індивідуальних особливостей особистості юнака на його рівень фрустраційної толерантності. Репрезентовано психологічний портрет юнака з високою фрустраційною толерантністю та низькою фрустраційною толерантністю з урахуванням його вікових, гендерних та індивідуальних особливостей. The article deals with the theoretical analysis of age, gender and individual characteristics of a young person from the point of view of domestic and foreign researchers. The essence of phenomena "frustration" and "frustration tolerance" in the youth is revealed. The influence of age, gender and individual peculiarities of young personality on his level of frustration tolerance is determined. Represented a psychological portrait of a young man with high frustration tolerance and low frustration tolerance, taking into account his age, gender and individual characteristics.Документ Вплив самооцінки на розвиток високої фрустраційної толерантності у студентів(2013) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглянуто феномен «фрустраційної толерантності» у юнацькому віці. Визначено особливості самооцінки юнаків. Проаналізовано вплив самооцінки на формування високої фрустраційної толерантності у студентів. Детерміновано взаємозв’язок психологічних аспектів самоперцепцій та розвитку високої фрустраційної толерантності у юнацькому віці. In the article, the phenomenon of «frustration tolerance» in adolescence is considered. The peculiarities of self-esteem in students’ age are determined. The impact of self-esteem on the high frustration tolerance formation in adolescence is analyzed. The interconnection of psychological aspects of self-perceptions and frustration tolerance development in students are defined.Документ Гра як ефективний метод вивчення іноземної мови(2006) Божок, Наталія Олексіївна; Жукова, Яна ВалентинівнаУ статті розглядається гра як ефективний метод вивчення іноземної мови. Зокрема, аналізується структура гри, її переваги та недоліки. Представлена класифікація ігрових вправ та їх впровадження в навчальний процес.Документ Досвід використання «Шкали фрустраційного дискомфорту» Н. Херрінгтона у дослідженні фрустраційної толерантності студентів(2019) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті описано досвід використання багатофакторної методики «Шкала фрустраційного дискомфорту» Н.Херрінгтона з метою діагностики фрустраційної толерантності у студентів. Проведено емпіричне дослідження студентів 1-5 курсів Національного університету харчових технологій м. Києва й встановлено рівні 4 показників шкали фрустраційного дискомфорту: нетолерантності до дискомфорту; емоційної нетолерантності; фрустрації почуття власної гідності, нетолерантності у сфері досягнень. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності та психологічні розлади юнаків. The theoretical analysis of the rationale for the usage of multi-dimensional “Frustration discomfort scale” by N. Herrington was made with the aim of increasing students’ frustration tolerance. The empirical investigation with the usage of the above-mentioned phenomenon on the basis of the 1-5 th grade students of the National University of Food Technologies was performed in order to define 4 factors of low frustration tolerance: frustration discomfort; emotional intolerance; entitlement; frustration achievement.Документ Емпіричне дослідження фрустраційного дискомфорту у студентів(2020) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті описано емпіричне дослідження з використанням багатофакторної методики «Шкала фрустраційного дискомфорту» Н.Херрінгтона з метою діагностики фрустраційної толерантності у студентів. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності та психологічні розлади юнаків. In the article the empirical investigation of the multi-dimensional “Frustration discomfort scale” by N. Herrington was made with the aim of increasing students’ frustration tolerance. The acquired evidence of research was analyzed and its effect on the development of frustration tolerance and psychological disorders in adolescence was defined.Документ Емпіричний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів(2011) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті аналізується феномен «низької фрустраційної толерантності» у студентів на основі емпіричного дослідження з метою виявлення ефективних методів його підвищення.Документ Етапи формування мовленнєвої компетенції у читанні(2009) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила ВасилівнаВ статті аналізується мовленнєва компетенції читання та визначаються 2 основних етапи процесу її формування у студентів. Розкривається сутність основних етапів формування мовленнєвої компетенції читання.Документ Загальна характеристика навчання читання на заняттях з іноземної мови(2011) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила Василівна; Сушко, Інна АнатоліївнаУ статті розкривається загальна характеристика навчання читанню на заняттях з іноземної мови. Аналізуються підходи до розуміння сутності процесу читання з точки зору зарубіжних та вітчизняних вчених.Документ Комунікативний системно-діяльнісний підхід до вивчення іноземної мови(2016) Божок, Наталія ОлексіївнаСистемний комунікативно-діяльнісного підхід найбільше відповідає сучасним навчальним цілям та психолого-педагогічним ідеям сьогодення, оскільки дозволяє активно формувати у студентів комунікативну компетенцію з урахуванням психологічних особливостей діяльності, що є головною метою стандартизованої мовної освіти на усіх рівнях. Communicative system-activity approach best meets modern educational goals and psycho-pedagogical ideas today because it allows students to actively shape the communicative competence on the basis of psychological characteristics, the main purpose of standardized language education at all levels.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів IV курсу спеціальності 6.050200 «Менеджмент організацій» напряму підготовки «Менеджмент» денної форми навчання(2006) Божок, Наталія Олексіївна; Климова, Олена ВікторівнаДані методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів IV курсу факультету Економіки і менеджменту спеціальності 6.050200 «Менеджмент організацій». Мета даних методичних вказівок - вдосконалення володіння професійною термінологією, перекладання та реферування текстів за фахом. Матеріал методичних вказівок орієнтований на активні і інтенсивні методи навчання іноземним мовам.Документ Особистісно-орієнтована освіта і проектна технологія(2009) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила ВасилівнаОсобистісно-орієнтований підхід та навчальне проектування поєднують виховання в єдиний процес допомоги, соціально-педагогічного захисту, розвитку студента, підготовки його індивідуального процесу творчості та самореалізації.Документ Особливості психокорекційного впливу на розвиток фрустраційної толерантності у студентів(2012) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті представлена психокорекційна програма формування високої фрустраційної толерантності у студентів. Аналізуються основні когнітивні, емотивні та поведінкові стратегії в комплексі з безумовним прийняттям себе, світу та інших з метою продукування позитивних, продуктивних змін, що ведуть до високої фрустраційної толерантності. In the article it has been presented the psychocorrectional program to form a high frustration tolerance in students.The basic cognitive, emotional and behavioural strategies in combination with unconditional self-acceptance, others and world-acceptance have been analyzed with the aim of producing positive and productive changes leading to high frustration tolerance.Документ Особливості розвитку фрустраційної толерантност у юнацькому віці(2014) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглядається феномен «фрустраційної толерантності» та психологічні особливості юнацького віку з притаманної їм кризою «ідентичності». Аналізуються особливості розвитку фрустраційної толерантності юнацтва. Визначаються психологічні властивості юнацтва, з урахуванням яких процес розвитку фрустраційної толерантності буде найбільш ефективним. In the article the phenomenon of «frustration tolerance» and psychological peculiarities of adolescence with the crisis of «identity» are considered. The peculiarities of frustration tolerance development in adolescence are also analyzed. The psychological characteristics of adolescence are defined on the basis of which frustration tolerance development will be the most effective.Документ Психолого-педагогічний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів(2010) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розкривається сутність, форми та чинники низької фрустраційної толерантності у юнацькому віці. Представлена модель зв’язку низької фрустраційної толерантності із негативною самооцінкою з метою виявлення ефективних методів підвищення фрустраційної толерантності. In the article it has been discovered the sense, the forms and the factors of the low frustration tolerance. It has been presented the model revealing the connection between the low frustration tolerance and the low self-esteem.ационной толерантности.Документ Психолого-педагогічні особливості формування мотивації до вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ(2019) Божок, Наталія ОлексіївнаУ науковій праці проаналізовано визначення терміну «мотивація» з точки зору вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто типи мотивації та їх вплив до стимулювання вивчення іноземної мови у студентів. Запропоновано ефективні стратегії та прийоми до підвищення вмотивованості юнаків до вивчення іноземної мови. In the scientific work the definition of the term “motivation” was analyzed from the point of view of domestic and foreign researchers. The main types of motivation and their affect on the students’ stimulation to foreign languages learning were also considered. Finally, the effective strategies and tactics to encourage students to learn foreign languages were recommended.Документ Психологічна характеристика емоційності та фрустрації особистості(2014) Божок, Наталія Олексіївна; Маляр, ОленаУ тезах проведено теоретичний аналіз емоційності особистості. Розглянуто основні психологічні аспекти фрустрацій особистості. Аналізується вплив емоційності та фрустрацій на емоційні переживання людини. In the thesis the theoretical analysis on individual’s emotions is made. The main psychological aspects of individual’s frustrations are studied. The impact of emotions and frustration on the individual’s life is analyzed.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »