Перегляд за Автор "Антоненко, Ірина Ярославівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств(2012) Антоненко, Ірина Ярославівна; Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ статті розкрито роль, місце та значення збутової стратегії туристичних підприємства. Обгрунтовано основні положення щодо вибору підприємством збутової стратегії залежно від результатів маркетингових досліджень, можливостей реалізації своєї продукції та послуг і підвищення його конкурентоспроможності в цілому, визначено нові особливості й переваги впровадження інноваційних методів продажу. In the article opening role, place and value of sales policy strategies tourism enterprises. Substantive provisions are grounded on the choice of sales policy strategy depending on the results of marketing researches on an enterprise capabilities of their products and services and increase of competitiveness on the whole, identified new opportunities and benefits of innovative sales.Документ Винний та гастрономічний туризм: глобальні тренди та локальні практики(2017) Антоненко, Ірина Ярославівна; Арпуль (Олексійчук), Оксана Володимирівна; Бабич, Ірина Михайлівна; Басюк, Дарія Іванівна; Безпала, Ольга Василівна; Божук, Тетяна; Бондар, Наталія Петрівна; Бугаєва, Олена; Вітряк, Оксана Павлівна; Гембець, Алла Вікторівна; Головко, Ольга Миколаївна; Гринюк, Олег Юрійович; Грянило, Анжеліка Василівна; Заварзіна, Валерія; Зваричук, Едуард Олександрович; Іванов, Андрій Миколайович; Казанцева, Катерина Анатоліївна; Калмикова, Ірина Семенівна; Ковешніков, Володимир Сергійович; Мазурець, Роман Русланович; Масляк, Петро Олексійович; Марцин, Тетяна Олександрівна; Меліх, Олена Олександрівна; Мельник, Ірина Леонідівна; Нездоймінов, Сергій Георгійович; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна; Поколодна, Марія Миколаївна; Руднєва, Марина Григорівна; Саркісян, Ганна Овсепівна; Сологуб, Юрій Іванович; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Ткаченко, Любов Володимирівна; Хорохоріна, ВалеріяВикладено сучасні підходи до сутності, соціально-економічних функцій та особливостей розвитку еногастрономічного туризму, оцінки туристичного потенціалу кулінарних традицій, типових продуктів, страв і напоїв, харчової поведінки населення різних регіонів України. Досліджено міжнародний досвід розвитку винного та гастрономічного туризму. Представлена проблематика інноваційних засад формування туристичних продуктів з урахуванням потенціалу еногастрономічного туризму в Україні та регіонах. Modern approaches to the essence, socio-economic functions and features of the enhastronomy tourism development , the tourist potential of culinary traditions estimation , typical products, dishes and beverages, and food behavior of the population of different regions of Ukraine are presented. The international experience of wine and gastronomic tourism development is explored. The problem of innovative principles of tourism products formation taking into account the potential of enogastronomic tourism in Ukraine and regions is presented.Документ Впровадження сертифікації провайдерів медичної допомоги як чинник розвитку медичного туризму в Україні: проблеми та перспективи розвитку(2023) Баєв, Вадим Вікторович; Баєва, Олена Вікторівна; Антоненко, Ірина ЯрославівнаСвітові інтеграційні процеси, доступність інформації та мобільність населення вплинули на появу та розвиток нового напряму, який знаходиться на перетині медицини та туризму – медичний туризм. Поширення в Україні практики акредитації за міжнародними стандартами Joint Commission Niternational (JCI) може підвищити рівень надання медичної допомоги та сприяти розвитку медичного туризму в країні.Документ Впровадження сучасних технологій управління персоналом готельного підприємства(2019) Лиса, Людмила Богданівна; Антоненко, Ірина ЯрославівнаДокумент Впровадження інноваційних маркетингових інструментів в діяльність туристичного підприємства(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Бутко, Кирило РомановичДокумент Економічна оцінка регіонального рекреаційно-туристичного природокористування(2018) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті розглянуто питання економічної оцінки рекреаційно-туристичного природокористування в сучасних умовах. Визначено складові рекреаційно-туристичного природокористування та зіставлено рекреаційні можливості території з рекреаційними потребами туриста (рекреанта). Наголошено на необхідності збереження природних ресурсів для оздоровлення населення та відновлення потенціалу робочої сили. Розглянуто використання рентної та витратної концепції при проведенні економічної оцінки рекреаційно-туристичного природокористування. Запропоновано здійснювати економічну оцінку з врахуванням обсягів в'їзного та внутрішнього туристичного потоку регіону, оскільки саме стабільний попит розкриває можливості території та збільшує навантаження на природні регіональні комплекси. Зроблено припущення, що через рентні платежі туристичних підприємств може здійснюватися економічна оцінка природокористування як при організованих подорожах, так і при неорганізованому туризмі. Окреслена проблема регіональної ідентичності як один із факторів на шляху до впровадження ощадливого використання рекреаційно-туристичних ресурсів.Документ Круїзний туризм в Україні: тенденції та перспективи розвитку(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті аналізується ринок круїзного туризму в Україні й здійснюється порівняння етапів формування круїзного туристичного продукту основними учасниками ринку дивізіону «УДП-пасфлот» та компанії «Червона рута». Дослідження показали, що робота дивізіону «УДП-пасфлот» є ефективною за рахунок співпраці з круїзними операторами, які, фрахтуючи судна, самостійно формують круїзний туристичний продукт та здійснюють його продаж; на діяльність «Червона рута» більше впливають загальноекономічні чинники, оскільки компанія сама визначає маршрути круїзного туристичного продукту та здійснює їх просування на ринок. За методом SPACE-аналізу проведено зважену оцінку критеріїв діяльності та спроектовано вектор рекомендованої стратегії в системі координат SPACE дивізіону «УДП-пасфлот» і компанії «Червона рута». Стратегія «Червона рута» відповідає активній продуктовій політиці, що характеризує інноваційну сприйнятливість через необхідність впровадження інноваційного круїзного туристичного продукту на традиційних та нових для компанії сегментах ринку. Стратегія «УДП-пасфлот» є більш консервативною, що визначається через поліпшення круїзного туристичного продукту, включаючи посилення контролю за якістю обслуговування та безпекою під час подорожі. Визначено, що в Україні хоча й розвивається переважно в’їзний круїзний туризм, однак флот застарілий, а модернізація круїзної інфраструктури вимагає великих вкладень. При цьому круїзний туризм має значний потенціал розвитку, міжнародні круїзні оператори готові співпрацювати та інвестувати кошти в його розвиток, але недосконалість українського законодавства, відсутність різноманітних форм державно-приватного партнерства, нерозуміння владою перспектив, що може дати туристична галузь в цілому, змушують не конкурувати, а виживати компаніям, що надають послуги круїзного туризму. The article analyzes the market of cruise tourism in Ukraine and the comparison stages of formation of cruise tourism product key market participants division "UDP-pasflot» and «Red Rue". Studies have shown that the work division "UDP-pasflot" is effective by working with cruise operators who frahtuyuchy vessel independently form the cruise tourism product and carry out its sale; the activities of "Red Rue" more general economic factors affecting, as the company itself defines the routes of cruise tourism product and carries them to market. By the method of analysis conducted SPACE-weighted evaluation criteria designed vector operations and the recommended strategy division coordinates SPACE "UDP-pasflot" and of "Red Rue". The strategy of "Red Rue" corresponds active policy's Food characterizing the susceptibility of innovation through the need to introduce innovative cruise tourism product in traditional and new market segments for the company. Strategy "UDP-pasflot" is more conservative, determined through cruise tourism product improvements, including increased control over the quality of service and safety while traveling. It was determined that although Ukraine develops mainly inbound cruise tourism, but outdated fleet and upgrading of cruise infrastructure requires large investments. This cruise tourism has great potential for development, international cruise operators are willing to cooperate and invest in its development, but the imperfection of Ukrainian legislation, the lack of various forms of public-private partnership, misunderstanding power prospects that can give the tourism industry in general, force is not to compete, and surviving companies that provide services to cruise tourism.Документ Методи оцінювання туристично-рекреаційного потенціалу(2018) Мельник, Ірина Леонідівна; Антоненко, Ірина ЯрославівнаВисвітлені методи оцінювання туристично-рекреаційного потенціалу.Документ Новітні можливості туристичної атрактивності Камінь-Каширського району Волинської області(2021) Баєв, Вадим Вікторович; Антоненко, Ірина ЯрославівнаЗа сучасних світових інтеграційних процесів і транскордонного співробітництва більшість держав робить акцент на високомобільну галузь –туризм, що стає вагомим сегментом економік країн світу для задоволення людських потреб у відновленні встраченого робочого потенціалу. Ці світові тенденції функціонування туристичної галузі торкнулися як України, так і Волинської області зокрема. В умовах децентралізації влади стає актуальним стимулювання розвитку туристично-рекреаційної сфери окремих територій. Прикладом цього може бути дослідження сучасного стану функціонування туристичної інфраструктури як основного вектору розвитку туристичної галузі в регіональній господарській системі Камінь-Каширського району Волинської області, що дозволить вирішити низку соціальних проблем та підвищити інвестиційну привабливість території.Документ Організаційно-правові засади медичного страхування туристів(2019) Баєв, Вадим Вікторович; Антоненко, Ірина Ярославівна; Баєва, Олена ВікторівнаМедичне страхування туристів поділяють на: страхування зарубіжного туризму - страхування громадян, які виїжджають за кордон; страхування внутрішнього туризму; страхування іноземного туризму - страхування іноземних туристів в Україні. У статті розглянуто правове забезпечення та організаційні засади різних видів медичного страхування при здійсненні туристичної подорожі, види і форми страхових та асистуючих компаній, порядок відшкодування страхових витрат. Доведено необхідність розвитку в Україні багатопрофільної страхової системи «Асістанс».Документ Особливості надання послуг на круїзних кораблях(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаДослідження особливостей розвитку послуг HORECA круїзного туристичного продукту дає можливість оцінити і визначити детермінанти активного зростання даного сегмента на світовому туристичному ринку. Асортимент і рівень якості послуг готельного та ресторанного обслуговування був у фокусі організаторів круїзів ще з етапу становлення круїзного туризму (40-50 роки XIX століття). Сьогодні при проектуванні круїзних кораблів інженерно-технічні характеристики враховують профіль послуг HoReCa на рівні з рішеннями по організації дозвілля на борту. Наприклад, для реалізації концепції сталого розвитку на нові кораблі-мегалайнері встановлюють системи переробки відходів, таким чином прагнучи до замкнутого (автономному) операційного циклу. HoReCa круїзного корабля забезпечує більше половини операцій з обслуговування гостя і характеризується значною кількістю персоналу в підпорядкуванні директора круїзу. Актуальність теми визначається необхідністю пошуку детермінант для утримання позицій круїзного туризму на ринку шляхом реалізації інноваційних рішень в HoReCa.Документ Перспективи розвитку туристичних підприємств в економіці України(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаОбґрунтовано особливості розвитку туристичних підприємств та визначено дієві інструменти, що сприятимуть стабільності туристичної галузі. Визначені фактори, які впливають на розвиток туристичного ринку. Grounded especially the development of tourism enterprises and identified effective tools to promote the stability of the tourism industry. The factors that influence the development of the tourism market.Документ Перспективи розвитку історико-культурної спадщини Чернігівської області(2018) Антоненко, Ірина Ярославівна; Чепіль, Катерина ІванівнаДокумент Перспективні напрями розвитку ринку круїзного туризму(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті розглянуто питання щодо ключових факторів розвитку світового ринку круїзного туризму. Визначено зміни у його структурі за регіональними туристичними потоками. Охарактеризовано стратегічні напрями діяльності провідних круїзних компаній, визначено їх ринкові пріоритети. Проаналізовано дані щодо планів на оновлення круїзного флоту до 2027 року. Наголошено на необхідності збереження природних ресурсів в межах водних акваторій та запобіганні рекреаційного перенавантаження територій в результаті круїзних подорожей. Оцінено потенціал розвитку круїзного ринку через співставлення роботи круїзних компаній по оновленню флоту із розбудовою портової інфраструктури. Окреслена проблема круїзного туристичного продукту по формуванню диференційованої пропозиції на борту судна без використання потенціалу дестинацій на шляху слідування маршруту. Визначено поняття комбінованого продукту в круїзному туризмі та окреслено переваги по його формуванню з позиції виробників та споживачів. Зроблено припущення, що комбіновані круїзні продукти можуть сформувати стійкий сегмент на ринку та стати основою для активного розвитку круїзного туризму у нетипових районах в майбутньому.Документ Продуктова політика туристичного підприємства(2016) Антоненко, Ірина ЯрославівнаІдентифіковано сучасні чинники ринкового та виробничого характеру, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства. Доведено, що за умов реалізації стратегії диверсифікації продуктовий портфель туристичного підприємства максимально відповідатиме потребам цільових ринків. Identified current market factors and industrial nature, defining product strategy of tourist business. It is proved that the conditions of implementation of the strategy to diversify product portfolio of tourism businesses meet the needs of most target markets.Документ Розвиток туризму у форматі збалансованого природокористування(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаВ статті розглянуті питання розвитку туристичної індустрії у межах збалансованого природокористування. Проаналізовано потенціал туризму в світовій економіці, складено порівняльну таблицю екологічних індикаторів індексу конкурентоспроможності подорожей та туризму за країнами, спираючись на рейтингові дослідження міжнародних організацій, та визначена важливість взаємозв’язків туристичної діяльності та природокористування. Запропоновані напрями розвитку туризму, що сформують систему збалансованого природокористування туристичної індустрії. The article deals with the development of the tourist industry within sustainable environmental management. Analyzes the potential of tourism in the global economy, compiled a comparative table of environmental indicators Competitiveness Index Travel and Tourism by country, based on the rating research of international organizations and identified the interlinkages tourism and natural resources. Directions of tourism development that will form a system of sustainable nature tourism industry.Документ Розвиток туристичного потенціалу Чернігівського регіону(2020) Антоненко, Ірина Ярославівна; Харенко, Віта СергіївнаУ статті проведено аналіз туристичного потенціалу Чернігівської області, визначено основні аспекти розвитку туризму в цьому регіоні. Представлено перелік туристичних ресурсів: історичних, природних, суспільних та подієвих. Описано найпривабливіші туристично-рекреаційні місця Чернігівщини; невідомі широкому загалу природні багатства області та обгрунтовано туристичний потенціал цих територій, запропоновано інноваційний спосіб відродження старовинних маєтків, палацово-паркових комплексів області, шляхом використання сучасних технологій, також запропоновано розвивати на Чернігівщині абсолютно новий для тамтешніх країв такий вид подорожей, як кінотуризм. У статті також розглянуто проблеми рекреаційно-туристичної галузі у області. Викладено основні задачі та заходи для сприяння розвитку туристичної інфраструктури в регіоні. Розкрито переваги розвитку зеленого туризму, визначено умови його розвитку, окреслено основні завдання розвитку сільського зеленого туризму в регіоні як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.На основі проведеного аналізу туристичного потенціалу, встановлення конкурентних переваг, визначення туристичної привабливості доведено, що розвиток туризму у Чернігівській області може бути одним зі сценаріїв вирішення економічних і соціальних проблем регіону. Зокрема визначено ресурсне забезпечення туристичної діяльності, обгрунтовано вплив розвитку туризму на економіку регіону, виділено складові туристичної зацікавленості, встановлено переваги в розвитку туризму Чернігівського регіону. Розкрито основні аспекти щодо збільшення привабливості області та залучення максимальної кількості туристів. За результатами дослідження наведено конкретні напрями щодо розвитку туризму в регіоні. Туристичний потенціал Чернігівського регіону мало висвітлений у засобах масової інформації, тому у роботі було запропоновано конкретні дії, які б покращили ситуацію з промоції місцевості як серед українських мандрівників, так і для туристів з-за закордону.Документ Розвиток інноваційних технологій готельних підприємств(2018) Чухіна, Олена Валеріївна; Антоненко, Ірина ЯрославівнаРозкрито питання впровадження інновацій функціонування готельних підприємств.Документ Сучасні системи бронювання в туризмі(2018) Ржечицький, Ілля; Антоненко, Ірина ЯрославівнаДокумент Сучасні системи бронювання в туризмі(2018) Ржечицький, І.; Антоненко, Ірина ЯрославівнаПроаналізовано сучасні види системи бронювання в туризмі. The modern types of booking systems in tourism are analyzed.