Перегляд за Автор "Бойко, Ірина Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бюджетування та збалансована система показників як інструменти реалізації стратегії(2010) Бойко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто проблеми реалізації стратегії, відрив стратегії від бюджетів підприємства. Наведено зв’язок збалансованої системи показників з бюджетуванням в процесі реалізації стратегії. The problems of realization of strategy are considered, tearing away of strategy from the budgets of enterprise. Connection over of the balanced scorecard is brought with budgeting in the process of realization of strategy.Документ Бюджетування як інструмент реалізації стратегії підприємства(2010) Бойко, Ірина АнатоліївнаДокумент Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку підприємства(2023) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасних умовах роботи особливу важливість одержує інформаційне забезпечення підприємства як передумова його ефективного функціонування. Ефективним засобом є застосування комунікацій, як системи підтримки інформаційної взаємодії підприємства з його внутрішнім і зовнішнім бізнес-середовищем. Керівництво підприємства має прагнути щоб комунікації були ефективні. В статті представлено основні типи комунікаційних стратегій, використання яких дозволяє покращити комунікаційну діяльність підприємства. Охарактеризовано етапи розробки комунікаційної стратегії та запропоновано комплекс дій на кожному етапі розробки для кожного типу комунікаційної стратегії. Розглянуто основні етапи формування та розвитку бренду. Для кожного з розглянутих етапів розвитку бренда запропоновано використання відповідної комунікаційної стратегії. n the modern terms of work the special importance is got by the dataware of enterprise as pre-condition of him effective functioning. Effective means is application of communications, as systems of support of informative cooperation of enterprise with his internal and external business-environment. Communications of subject of economic activity play an important role realization of strategic aims of enterprise. The report of the correctly set forth communicative reports of subject to his target groups forms favourable basis for activity in the system of economic relations, helps to secure support of public for defence of interests and reputation of subject of economic activity. On the modern stage of development of economy the question of determination of quality and efficiency of communications of enterprise gets up very important. Determination of correct strategic course is the most responsible business for an enterprise, as forms priorities of his activity on relatively long-term prospect. It is extremely important to walk up the That management of company self-weighted to the process of choice and realization of communication strategy, taking into account many internal and external factors and accenting attention on some from them. Today it is very difficult to attract attention business entities to the brands, that is why it will be them to search the methods of organization of reports to the consumers about itself and the products. On the basis of it the question of choice of communication strategy becomes very important on the different stages of development of brand. Not having regard to the far of scientific publications from this range of problems, to the choice of communication strategy on the different stages of development of brand as a constituent of dataflow of enterprise it remains not fully studied. It stipulated the theme of the article. The basic types of communication strategies, the use of that allows to improve of communication activity of enterprise, are presented in the article. Design of communication strategy times are described and the complex of operating offers on every design time for every type of communication strategy. The basic stages of forming and development of brand are considered. For each the use of corresponding of communication strategy offers of the considered stages of development of brand.Документ Використання методу таксономії для визначення рівня фінансового розвитку підприємства(2014) Бойко, Ірина АнатоліївнаУ статті розглянуто можливість використання методу таксономії для ви-значення рівня фінансового розвитку підприємства. Сформовано ряд показників для визначення рівня ділової активності, ліквідності і плато-спроможності, фінансової стійкості та рентабельності. Розрахунок цих показників дав змогу кількісно виразити рівень фінансового розвитку та ви-значити слабкі сторони досліджуваних підприємств. The article considers the possibility of using taxonomy to determine the level of financial development of a company. A number of indicators was formed in order to determine the level of business activity, liquidity and solvency, financial stability and profitability. The calculation of these parame-ters allowed quantitatively expressing the level of financial development and identifying the weaknesses of researched companies.Документ Використання ресурсного підходу формування стратегії(Бойко, І. А. Використання ресурсного підходу формування стратегії / І. А. Бойко // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2008. – № 27. – С. 17-19., 2008) Бойко, Ірина АнатоліївнаОбґрунтовано доцільність застосування ресурсного підходу формування стратегії в сучасних умовах та досліджені основні ключові поняття ресурсної концепції. Substantiated the expediency of using the resource approach to the formation of strategy in today's conditions and investigated the basic key concepts of resource concept.Документ Використання факторного аналізу для оцінки фінансового стану підприємств(2014) Бойко, Ірина АнатоліївнаДокумент Дослідження сутності поняття «ефективність»(2014) Пономаренко, Тетяна Миколаївна; Бойко, Ірина АнатоліївнаПоняття «ефективність» відноситься до широковживаних бізнес-термінів, які активно використовують в теорії та практиці економічних відносин. У публікаціях вітчизняних та зарубіжних дослідників термін «ефективність» вживається поруч з терміном «результативність» як синонім або такий, що має однаковий зміст. Постає потреба розмежування або поєднання цих двох понять, тобто встановлення між ними балансу.Документ Екологічні проблеми птахівництва та напрями їх вирішення(2015) Бойко, Ірина АнатоліївнаДокумент Економічна доступність продуктів харчування в Україні(2013) Бойко, Ірина АнатоліївнаСтаттю присвячено характеристиці економічної та фізичної доступності основних продуктів харчування для населення України. Здійснено розрахунок основних індикаторів продовольчої безпеки, що характеризують доступність продуктів харчування, та проведено аналіз залежності споживання продуктів харчування від рівня доходів населення.Документ Залежність споживання продуктів харчування від рівня доходів населення України(2013) Бойко, Ірина АнатоліївнаДокумент Збалансована система показників та стратегічний розподіл ресурсів(2010) Бойко, Ірина АнатоліївнаДокумент Збалансована система показників як інструмент реалізації стратегії(2010) Бойко, Ірина АнатоліївнаДокумент Комбінування використання кейс-методу з іншими методами навчання(2015) Бойко, Ірина АнатоліївнаПроблема активізації пізнавальної діяльності студентів завжди була однією з найбільш актуальних у практиці навчання, тому постійно ведеться пошук інструментарію, що дозволяє ефективно використовувати спільну пізнавальну діяльність викладача і студентів. The problem of cognitive activity of students has always been one of the most pressing in the practice of teaching, so constantly search tools to effectively share the cognitive activity of the teacher and students.Документ Корпоративне управління(2010) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Шекмар, Надія Андріївна; Бойко, Ірина АнатоліївнаКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних положень корпоративного управління та набуття практичних навичок щодо вирішення основних проблем, які виникають при управлінні корпораціями. Вивчення дисципліни корпоративне управління базується на вивченні таких дисциплін: «Основи менеджменту», «Економіка підприємства», «Операційний менеджмент», «Маркетинг». Lecture is designed to explore theoretical positions corporate governance and practical skills to address major problems that arise in the management of corporations. study discipline of corporate governance is based on a study of the following subjects: "Principles of Management", "Business Economics", "Operations Management "," Marketing ".Документ Маркетингові проєкти: сутність та класифікація(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі ефективні управлінські практики мають важливе значення для успішної діяльності підприємства. В рамках проєктного управління маркетингові проєкти займають особливе місце і відіграють ключову роль в успішному функціонуванні будь-якого підприємства, а ефективне управління цими проектами є ключем до досягнення маркетингових цілей та оптимізації використання ресурсів. Ефективне планування, координація та реалізація маркетингових проектів має важливе значення для досягнення стратегічних цілей підприємства, однак управління маркетинговими проектами відрізняється від управління проектами в інших сферах через свої специфічні вимоги та характеристики. Інформаційну базу дослідження становлять наукові публікації іноземних і вітчизняних вчених. В статті досліджені теоретичні підходи до визначення проєктів, маркетингових проєктів та запропоновано класифікація маркетингових проєктів. Для досягнення мети дослідження були використані методи узагальнення, теоретичний метод, метод порівняльного аналізу, групування. Визначено, що маркетинговий проєкт представляє собою послідовність унікальних, спланованих і взаємопов’язаних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей та включає чітко визначені терміни, бюджет, команду, керівництво, форму реалізації та контролю. Дослідження різних підходів до класифікації проєктів дозволило запропонувати систему класи фікації маркетингових проєктів, що включає різні ознаки, серед яких, такі, як спрямованість маркетингового проєкту, бюджет маркетингового проєкту, термін виконання маркетингового проєкту, характеристики маркетингового проєкту та класифікація проєктів в залежності від функцій маркетингу. Застосування системи класифікації маркетингових проєктів допоможе підприємствам більш ефективно застосовувати принципи управління проєктами, ефективно визначати пріоритети розподілу ресурсів, обирати відповідні методології та адаптувати підходи до управління проєктами відповідно до специфічних характеристик і цілей кожного маркетингового проєктуДокумент Менеджмент підприємств галузі з основами підприємництва.: Конспект лекцій для студ. спеціальностей «Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів», «Технологія зберігання і переробки зерна» напряму підготовки 6.051701 Харчова технологія та інженерія денної та заочної форм навчання(2011) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Бойко, Ірина АнатоліївнаУ конспекті висвітлено основні принципи та методичні аспекти менеджменту, організації, планування підприємницької діяльності промислового підприємства в умовах ринку.Документ Менеджмент підприємств з основами підприємництва: Методичні вказівки до вивчення дисципліни, проведення практичних занять та виконання контрольної (розрахункової) роботи для студ. спец. «Технологія зберігання, консервування та переробки м’яса» напряму підготовки 0.917 «Харчові технології та інженерія»(2010) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Мостенська, Тетяна Леонідівна; Драган, Олена Іванівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Суха, Ірина ВасилівнаМетодичні вказівки розроблені з метою формування у студентів знань, здібностей та практичних навичок в управлінні діяльністю на підприємствах м'ясопереробної промисловості.Документ Менеджмент підприємств з основами підприємництва: Методичні вказівки до вивчення дисципліни, проведення практичних занять та виконання контрольної (розрахункової) роботи для студ. спец. «Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів» напряму підготовки 6.051701 «Харчові технології та інженерія»(2010) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Бойко, Ірина АнатоліївнаМетодичні вказівки розроблені з метою формування у студентів знань, здібностей та практичних навичок в управлінні діяльністю підприємства.Документ Методи оцінки фінансових ризиків підприємств харчової промисловості(2015) Бойко, Ірина АнатоліївнаДокумент Методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачем(2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Навроцький, Назарій АндрійовичВ статті обґрунтовано необхідність ідентифікації та оцінювання точок контакту зі споживачами з метою формування стратегій їхнього удосконалення. Встановлено, що ситуації, в яких цільова аудиторія контактує з компанією (точки контакту), є одним з найважливіших напрямів взаємодії бізнесу і клієнта. Узагальнено існуючі найпопулярніші методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачами: опитування, інтерв’ю, фокус-групи, соціальне прослуховування, аналітика вебсайту, дані про обслуговування клієнтів. Запропоновано процес оцінювання ефективності точок контакту бренду зі споживачами через виокремлення таких послідовних етапів: інвентаризація точок контакту бренду зі споживачами; визначення мети точок контакту; визначення відповідальних відділів (осіб) за точку контакту; оцінювання важливості кожної точки контакту; оцінювання ефективності критичних точок контакту; аналіз точок контакту та розроблення стратегії їхнього удосконалення. З метою визначення стратегії для конкретної точки контакту бренду зі споживачами запропоновано матрицю «Ефективності-Важливості точки контакту», яка передбачає виділення дев’яти квадрантів та стратегічних рішень щодо точок контакту залежно від рівня її ефективності та важливості для клієнта. Запропонована матриця дозволить приймати ефективніші стратегічні рішення та розподіляти наявні ресурси на удосконалення точок контакту, що належать підприємству і на які воно може впливати. Встановлено, що у випадку наявності точок контакту, що їх негативно оцінили споживачі і при цьому вони не належать підприємству, необхідно виявити причини отримання низьких оцінок від споживачів, як ці точки контакту можуть впливати на задоволеність споживачів, встановити зв'язок з власниками або операторами цих точок контакту, здійснити пошук можливості укладення партнерських угод або співпраці з власниками цих точок контакту, запровадження маркетингових та комунікаційних заходів для підвищення поінформованості споживачів про зміни та покращення, що впроваджуються в цих точках контакту, встановлення системи відстеження за змінами в задоволеності споживачів після впровадження заходів. Зазначено, що аналіз точок контакту з урахування частоти використання споживачами дозволить ефективніше управляти ними (задоволеність в найчастіше використовуваних, ключових точках важлива для забезпечення позитивного враження та лояльності споживачів), визначати пріоритети, приділяти увагу критичним зонам, підвищити лояльність споживачів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »