Перегляд за Автор "Окопна, Яна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Алгоритм формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців туристичної сфери (німецька мова після англійської)(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014, 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті представлено алгоритм професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери в межах вивчення другої іноземної мови на сучасному етапі вищої освіти. Проаналізована робота з розвитку вивчення другої іноземної мови в процесі викладання в умовах нелінгвістичного вищого навчального закладу. The article focused on the basic directions of professional preparation in future tourism managers’ second language training on the new stage of higher education. The work at the development of second foreign language studying in the teaching process in nonlinguistic institutions is analyzed.Документ Врахування явища позитивного переносення в процесі професійно орієнтованого навчання майбутніх фахівців сфери обслуговування діалогічного мовлення другою іноземною мовою (німецька мова після англійської)(Видавець ПП Лисенко М. М., 2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаДокумент Ділова німецька мова для учнів старших класів економічного профілю: Geschäftskommunikation(2011) Окопна, Яна ВолодимирівнаПосібник включає теоретичні положення, методичні рекомендації та навчальні матеріали для навчання ділової німецької мови учнів старших класів економічного профілю (німецька мова після англійської).Мета посібника - сформувати у старшокласників початковий рівень плюрилінгвальної професійно орієнтованої комунікативної компетенції володіння німецькою мовою як другою іноземною мовою після англійської.) Guide includes theoretical principles, guidelines and training materials for business German high school students of economics (German language after English). Purpose of benefits - form a senior elementary level plyurylinhvalnoyi professionally oriented communicative competence command of German as a second foreign language after English. )Документ Засоби навчання діалогічного мовлення майбутніх працівників сфери обслуговування в процесі вивчення німецької мови після англійської(2009) Окопна, Яна ВолодимирівнаВ дослідженні представлено науково обґрунтовані підходи до відбору засобів навчання діалогічного мовлення майбутніх працівників сфери обслуговування в процесі вивчення німецької мови після англійської Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах.Документ Засоби формування німецькомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх фахівців сфери обслуговування(2012) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглядаються особливості роботи з авторською навчальною комп’ютерною програмою-тренажером як засобом формування німецькомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх фахівців сфери обслуговування. Зазначено основні етапи формування німецькомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції, наведено приклади вправ, які майбутні працівники сфери обслуговування виконують з комп’ютерною підтримкою.Документ Лінгводидактичний підхід в моделі професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування з використанням електронних засобів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської(2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаСтаттю присвячено лінгводидактичному підходу в моделі професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування з використанням електронних засобів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської. The article is devoted to Linguodidactical approach to model professionally oriented dialogue speech training of future specialists in service sphere with the using of electronic tools in the study of German as a second foreign language after English.Документ Майбутній менеджер туризму у процесі формування німецькомовної комунікативної компетентності(КНЛУ, 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ роботі подаються основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах. Визначено сутність і зміст компонентів готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців та охарактеризовано критерії, показники і рівні їх прояву. The basic requirements for the specialists in tourism sphere and peculiarities of tourist foreign language education in high schools are given in this work. The essence and contents of components readiness for future specialists’ professional activity in international tourism are determined and criteria, indexes and levels of their display are characterized. The model of the students training system of tourism faculty for sport health activity, psychological and pedagogical conditions of its foreign language realization, and also program and methods of the formation of future specialists’ readiness to the professional activity in sport-health tourism are offered.Документ Мережева підтримка професійного орієнтованого навчання німецької мови як другої іноземної після англійської майбутніх працівників туристичної сфери(2015) Окопна, Яна Володимирівна; Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаВ статті охарактеризовано з теоретико-методичної точки зору технічно-опційні переваги мережної підтримки навчально-виховного процесу з формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності в продуктивних видах мовленнєвої діяльності та зазначено передумови реалізації такого навчання; представлено результати дослідження особливостей процесу залучення системи Moodle до комбінованого дистанційного професійно орієнтованого навчання другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери. The characteristic of theoretical and methodological point of view technically optional network support benefits the educational process of formation of professional competence in German-oriented productive activities and types of speech set preconditions for the realization of such training have been noticed. The features results of the study process in attracting the Moodle system to combined distance professionally oriented second language teaching of future tourism managers have been presented in the article.Документ Методика навчання майбутніх фахівців сфери туризму використовувати паралінгвістичні засоби в усному професійному спілкуванні (німецька мова після англійської)(2009) Окопна, Яна ВолодимирівнаВ дослідженні представлено науково обґрунтовані підходи до відбору засобів навчання діалогічного мовлення майбутніх працівників сфери обслуговування в процесі вивчення німецької мови після англійської Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах. The scientifically proved approaches for the dialogical speech means selection the future specialists in service sphere by studying German after English. This brings attention to the problem of teaching foreign languages to meet the needs of future professionals in the modern world.Документ Методичні рекомендації щодо організації професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецька мова після англійської)(2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті представлено методичні рекомендації щодо організації професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецька мова після англійської) E article is devoted to the methodological guidelines for the organization the professionally oriented training in dialogical speech to future specialists in service sphere (German after English)Документ Навчальна комп'ютерна програма-тренажер «Deutsch nach Englisch»(2012) Окопна, Яна ВолодимирівнаМета монографії – ознайомити читачів з авторськими електронними засобами навчання іноземних мов студентів мовних і немовних спеціальностей: майбутніх учителів i викладачів англійської та французької мов, перекладачів (італійська та українська мови), логістів і митників, а також фахівців готельно-ресторанної справи. Адресується викладачам іноземних мов мовних і немовних ВНЗ, фахівцям з методики викладання іноземних мов, молодим науковцям.Документ Навчальна комп`ютерна програма-тренажер „Deutsch nach Englisch“ як засіб формування плюрикультурної професійно орієнтованої комунікативної компетенції в діалогічному мовленні другою іноземною мовою у майбутніх фахівців сфери обслуговування(2010) Бігич, О. Б.; Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглядається структура та зміст авторської навчальної комп’ютерної програми-тринажера як засобу формування плюрикультурної професійно орієнтованої комунікативної компетенції в діалогічному мовленні другою іноземною мовою у майбутніх фахівців сфери обслуговування. Проаналізовано етапи формування плюрикультурної професійно орієнтованої комунікативної компетенції в діалогічному мовленні німецькою мовою після англійської, наведено приклади вправ, які майбутні фахівці готельно-ресторанної справи виконують з комп’ютерною підтримкою. В статье представлено описание структуры и содержания авторской обучающей компьютерной программы-тренажера как способа формирования плюрикультурной профессионально ориентированной коммуникативной компетенции в диалогической речи в будущих специалистов сферы обслуживания на втором иностранном языке. The article focuses on the structure and system of the author’s educational computer program-trainer for forming plural cultural job-related second language competence in dialogical speech for future specialists in the hotel and catering Industry. The stages of forming plural cultural job-related second foreign language competence in dialogical speech (German after English) have been analyzed. The examples of computer exercises for future specialists in the hotel and catering Industry have been given.Документ Документ Національний університет харчових технологій: пріоритети та перспективи розвитку на сучасному етапі(2014) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Окопна, Яна Володимирівна; Довгун, Ірина МиколаївнаУ статті розглядаються історичні етапи становлення й розвитку Національного університету харчових технологій як провідного вищого технічного навчального закладу харчової промисловості України, а також перспективи його інноваційної діяльності в контексті розвитку та дослідження новітніх високоефективних технологій харчових виробництв. Особлива увага в статті приділяється гуманітарному аспекту науково-дослідницької діяльності університету, що передбачає активну роботу викладачів кафедри іноземних мов професійного спрямування з вивчення теоретичних проблем іноземних мов, а також широкого запровадження інноваційних методик на практичних заняттях з іноземних мов студентам нефілологічних спеціальностей. The article deals with historical stages of formation, development of National University for Food Technologies as the leading higher technological educational institution for food production of Ukraine, as well as prospects of its innovative activity in the context of development and research of novel highly-efficient food production technologies. The article focuses special attention on humanities aspect of scientific and research activities of the university that involves active work of teachers from the department of professional foreign languages, studying theoretical problems of foreign languages as well as a wide application of innovative methods of training at practical classes of foreign languages.Документ Особливості відбору іншомовного матеріалу для навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців за напрямом підготовки «готельно-ресторанна справа» (німецька мова після англійської)(2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаВ статті представлено особливості відбору іншомовного метеріалу для навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців за напрямом підготовки «Готельно-ресторанна справа» (німецька мова після англійської) The article is devoted to the Selection Features of foreign language training dialogue speech materials for future specialists in "Hotel and Restaurant Business" (German after English)Документ Особливості професійно орієнтованого навчання іншомовного спілкування майбутніх працівників сфери обслуговування(2012) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглядаються особливості професійно орієнтованого навчання іншомовного спілкування майбтіх працівників сфери обслуговування. Зазначено основні етапи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції, наведено приклади їх організації із залученням інформації про невербальне спілкування. The article focuses on professionally oriented foreign language communication teaching for future service specialists. The stages of the foreign language professionally oriented communicative competence have been analysed, the examples of organizations the involv ing information about non-verbal communication have been given.Документ Особливості реалізації процесу основного природнього експериментального навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування другою іноземною мовою(Ялта: РВВ КГУ, 2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаСтаття присвячена особливостям реалізації процесу основного природнього експериментального навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування другою іноземною мовою The article is devoted to the features of the implementation process of the main natural experiential learning professionally oriented dialogue speech future professionals of the service sphere on the second foreign languageДокумент Проблема подолання явища інтерференції в професійно орієнтованому діалогічному мовленні майбутніх фахівців сфери обслуговування(Вид-во КП ОМД, 2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаВ статті розглядається проблема подолання явища інтерференції в професійно орієнтованому діалогічному мовленні майбутніх фахівців сфери обслуговування The article is devoted to the problem of overcoming the interference phenomenon in professional oriented dialogue speech for future specialists in service sphereДокумент Проблема професійно орієнтованого навчання невербального спілкування та культури іншомовної комунікативної поведінки майбутніх фахівців сфери обслуговування(2009) Окопна, Яна ВолодимирівнаМетою цього дослідження науково обґрунтувати проблеми професійно орієнтованого навчання невербального спілкування та культури іншомовної комунікативної поведінки майбутніх фахівців сфери обслуговування. Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах. Знати іноземну мову означає вміти нею спілкуватися. Це включає в себе не тільки здатність правильно розмовляти, але також використовувати мову для спеціальних цілей. Найважливіше питання в навчанні усного мовлення полягає в тому, як допомогти студентам вийти за межі рівня мовної компетенції для досягнення комунікативної компетентності. This study scientifically proves the problem professionally oriented training nonverbal communication and culture foreign communicative behaviors for the future specialists in service sphere. This brings attention to the problem of teaching foreign languages to meet the needs of future professionals in the modern world. Knowing foreign language means knowing how to communicate in it. It involves not only producing language correctly, but also using language for particular purpose. The most important question in teaching speaking skills is how to help students to move beyond the level of linguistic competence to achieve communicative competence.Документ Професійно орієнтоване навчання діалогічного мовлення майбутніх працівників сфери обслуговування (німецька мова після англійської)(2012) Окопна, Яна ВолодимирівнаНа основі аналізу наукової літератури визначено теоретичні передумови професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецькою мовою після англійської): визначено поняття професійно орієнтованого навчання німецького діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування; розкрито мету та конкретизовано його зміст; проаналізовано та визначено лінгвістичні та психолінгвістичні особливості німецького діалогічного мовлення; визначено переваги використання авторської навчальної комп’ютерної програми-тренажера та виділено психологічні та дидактико-методичні передумови професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецькою мовою після англійської) з використанням авторської навчальної комп’ютерної програми тренажера. У межах дослідження здійснено відбір навчального матеріалу з урахуванням визначених критеріїв; розроблено систему вправ і модель навчального процесу для професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецькою мовою після англійської) з використанням авторської навчальної комп’ютерної програми тренажера. The Thesis focuses on the problem of professionally oriented oral interaction teaching of future specialists in the hotel and catering industry (German after English) with the use author’s computer training program. The methodology of professionally oriented oral interaction teaching to future specialists in the hotel and catering industry (German after English) has been theoretically substantiated and practically elaborated. On the basis of scientific literature theoretical backgrounds of professionally oriented oral interaction teaching of future specialists in the hotel and catering industry (German after English) have been analyzed: the concept of professionally oriented German oral interaction teaching to future specialists in the hotel and catering industry has been specified; the aim and content of professionally oriented teaching have been determined; the linguistic and psycholinguistic features of professionally oriented German oral interaction have been analyzed and specified; the advantages of use author’s computer training program have been determined; psychological, didactic and methodological backgrounds of professionally oriented oral interaction teaching to future specialists in the hotel and catering industry (German after English) with the use author’s computer training program have been discriminated.