Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу макроекономічних факторів на розвиток готельного господарства в Україні
    (2019) Басюк, Дарія Іванівна; Івченко, Любов Олександрівна; Мельник (Ткачук), Наталія Андріївна; Верес, Катерина Олександрівна
    У статті проаналізовано основні макроекономічні фактори впливу на розвиток готельного господарства України методом кореляційно-регресійного аналізу. Встановлено, що найбільш суттєвий вплив на динаміку показників кількості закладів розміщення та кількості місць у них мають такі чинники зовнішнього середовища, як прямі іноземні інвестиції в Україну та обсяг ВВП на душу населення, а також кількість осіб, обслугованих туристичними операторами й агентами та обсяги пасажирських перевезень. Розраховано, що збільшення ВВП на душу населення на 2 дол. США створює умови для появи одного нового готелю чи 16 місць для тимчасового проживання. А додаткове залучення 1 млрд дол. США прямих іноземних інвестицій зумовлює появу 54 нових готелів.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств
    (2019) Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Д. О.; Маршаленко, Маріанна Петрівна
    У статті досліджено комплесні підходи до оцінки якості обслуговування готельних підприємств на сучасному українському ринку, виявлено неузгодженість стандартів оцінювання якості послуг гостинності та рівня сервісу, описано зовнішні та внутрішні підходи, що використовуються для оцінки якості. На основі проведених досліджень шляхом анкетування виявлено основні проблеми якості обслуговування окремих готельних підприємств Києва, невідповідність якості готелів згідно з їхньою зазначеною зірковістю, а також запропоновано комплексний підхід до оцінювання якості готелів.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічні орієнтири розвитку туристичного потенціалу малих міст України
    (2017) Басюк, Дарія Іванівна; Каплун, Ірина Вячеславівна
    У статті розглянуто особливості розвитку туризму у м. Батурин Чернігівської області. З’ясовано, що туристів до міста найбільше залучає Національний історико-культурний заповідник «Гетьманська столиця». Виявлено, що наразі потреби подальшого розвитку туризму у м. Батурин вимагають інших підходів, а саме – створення сучасного конкурентоспроможного туристичного продукту, організації ефективної системи його просування на внутрішньому та міжнародному ринках, колективних зусиль влади та громади міста з розбудови інфраструктури туризму, забезпечення підготовки кваліфікованих кадрів і надходження інвестицій. Запропоновано стратегічні орієнтири розвитку туризму міста Батурин, основними з них є формування диференційованого туристичного продукту, його просування на внутрішньому та міжнародному ринках; розвиток людських ресурсів туризму в м. Батурин; інституалізація управління туризмом у місті. Передбачено поетапну реалізацію стратегії розвитку туризму міста Батурин – від створення базових умов для розвитку туризму, активного зростання попиту на туристичний продукт м. Батурин на українському ринку до формування стабільного попиту на туристичний продукт м. Батурин з боку іноземних сегментів споживачів. The article reveals the features of tourism development in Baturyn in Chernihivska oblast. The National Historical and Cultural Reserve «Hetman’s Capital» is emphasized to be the most popular tourist destination. The fact that the development of tourism in Baturyn currently requires different approaches, namely creation of a modern competitive tourist product, organization of an effective system of its promotion in the domestic and international markets, collective efforts of the authorities and the town community to develop tourism infrastructure, training of qualified personnel and investment attraction, is proved. «Strategy of tourism development of the town of Baturyn» is suggested, the main objectives of which are: development of the tourist product of Baturyn; promotion of the tourist product of Baturyn in the domestic and international markets; development of human tourism resources in Baturyn; institutionalization of tourism management in the town. The phased implementation of the «Strategy for tourism development of the town of Baturyn» – from the creation of basic conditions for the development of tourism, the active growth of demand for the tourist product of Baturyn to the formation of a stable demand for the tourism product of Baturyn on part of foreign segments of consumers.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції розвитку готельного господарства України
    (2017) Басюк, Дарія Іванівна; Розметова, Олена Григорівна
    У статті висвітлено сучасні тенденції розвитку колективних закладів розміщення у регіонах України, визначено основні фактори конкурентоспроможності готельного господарства України та фактори, що на неї впливають. Проаналізовано основні показники розвитку туристичної інфраструктури України за період 2013-2016 рр., потужність та ефективність використання матеріально-технічної бази колективних засобів розміщування за окремими їх видами. Зроблено висновок щодо перспектив подальшого розвитку готельно-туристичної інфраструктури в регіонах України. The article highlights the current trends in the development of collective accommodation establishments in the regions of Ukraine, identifies the main factors of the competitiveness of the hotel economy of Ukraine and factors influencing it. The main indicators of the development of Ukraine's tourist infrastructure in dynamics, the capacity and efficiency of using the material and technical base of collective accommodation facilities by their individual types are analyzed. A conclusion is made regarding the prospects of further development of hotel and tourist infrastructure in the regions of Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження чинників привабливості дестинації винного туризму
    (2014) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    У статті розглянуто критерії та показники привабливості дестинації винного туризму за базовими структурними компонентами, такими як туристично-рекреаційні ресурси, туристична інфраструктура, супраструктура винного туризму, соціальне середовище. На матеріалах регіонів України проведено кореляційно-регресійний аналіз цих показників, встановлено найбільш значущі фактори, які впливають на розвиток центрів винного туризму. The article considers the criteria and attractiveness indicators of the wine tourism destination in terms of basic structural components, namely: tourism - recreational resources, tourism Infrastructure, wine tourism superstructure, social environment. On the materials of the Ukrainian regions, the correlation-regression analysis of these indicators is performed, the most significant factors are identified that affect the development of wine tourism centers.
  • Ескіз
    Документ
    Винний туризм Молдови
    (2015) Руднєва, Марина Григорівна; Ємцев, Віктор Іванович; Басюк, Дарія Іванівна
    Здійснено аналіз сучасного стану винного туризму Молдови, розкрито його основні принципи та види, виявлено низку закономірностей та взаємозалежностей, між власне виноробством та туризмом. Розглянуто територіальну структуру галузі, зокрема, визначено провідні центри та туристичні дестинації у чотирьох виноробних регіонах – Бельц, Кодру, Штефан Воде і Троянів Вал. Наведено приклади типових винних турів, а також тих, що спеціалізуються лише на конкретному виді напоїв або лікувальних властивостях вина. Проаналізовано проблеми галузі, включаючи недостатнє просування туристичного продукту, як на рівні окремих фірм, так і на загальнонаціональному. Виявлено перспективи розвитку та можливості їх реалізації, шляхом участі в різноманітних міжнародних програмах, в тому числі і з залучення інвестицій. The current state of the wine tourism in Republic of Moldova was analyzed. Its basic principles, types and spatial structure were described. Potential of wine travel and ways of its development were reviewed.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-теоретичні основи формування туристичних дестинацій
    (2014) Басюк, Дарія Іванівна
    У статті проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність туристичних дестинацій, що виступають стратегічними одиницями туристичного бізнесу і точками кристалізації туристичного попиту. Досліджено їх структуру з точки зору ресурсно-територіального, економіко-управлінського та маркетингового підходів, розкрито суттєві фактори, які впливають на формування й типологію туристичних дестинацій, а саме: унікальність і оригінальність туристичних ресурсів і атракцій, транспортна та інформаційна доступність, розвиток туристичної інфраструктури й місцевої громади. Окреслено підходи до генезису туристичних дестинацій різного характеру та масштабу. This article examines current scientific views on the nature of tourist destinations that are the strategic business units and tourist points of tourist demand crystallization. Their structure in terms of resource and territorial, economic, managerial and marketing approaches has been investigated. Significant factors affecting the formation and typology of tourist destinations have been revealed. They are: the uniqueness and originality of tourism resources and attractions; transport and information availability; the development of tourism infrastructure and local community. Approaches of how to form tourist destinations of different nature and scale have been outlined.
  • Ескіз
    Документ
    Значення туристичного іміджу для розвитку Закарпатської області
    (2013) Уліганець, Сергій Іванович; Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Людмила Вікторівна
    В статті сформульовано і обґрунтовано сутність поняття туристський імідж регіону, його важливість у сучасному житті. Проаналізовані методи та механізми формування іміджу та їх можливість застосування в процесі корекції туристського іміджу регіону.
  • Ескіз
    Документ
    Винний туризм як інноваційний напрямок туристичного ринку
    (2012) Басюк, Дарія Іванівна
    Одним з перспективних напрямків розвитку ринку туристичних послуг є винний туризм - спеціалізований вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з історією, технологією та культурою споживання алкогольних напоїв у певному регіоні. One of the promising directions of tourism market is wine tourism - a specialized type of tourism associated with exploring the history, culture, technology and consumption of alcoholic beverages in a particular region.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи до формування організаційної культури готельних підприємств
    (Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2011) Басюк, Дарія Іванівна
    Формування корпоративної культури є важливим напрямом управлінської діяльності готельних підприємств, оскільки вона забезпечує стабілізацію роботи колективу, єдине розуміння норм і правил поведінки персоналу, виступає механізмом передачі знань та цінностей, що впливають на високий рівень сервісу від одного працівника до іншого шляхом навчання, повторення та імітації. Formation of corporate culture is an important area of hotel management companies because it provides stabilization of the team, only understanding the norms and rules of conduct personnel acting mechanism of transmission of knowledge and values ​​that affect the high level of service from one employee to another through training, repetition and imitation.