Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Норми туристичного права України: поняття, ознаки та структура(2020) Опанасюк, Наталія Анатоліївна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті досліджено проблеми становлення туристичного права України, а також первинної його категорії – норм турис-тичного права. Зокрема, визначено поняття, ознаки та структуру норм туристичного права, а також здійснено їх класифікацію за різними ознаками.The article deals with the problems of becoming a tourist law of Ukraine, as well as its primary category – the rules of tourist law. In particular, the concept, features and structure of the rules of tourist law are defined. The classification of the rules of tourist law according to different characteristics. It is established that the structure of the norm of tourist law from the point of view of its logical construction is represented by the three-element architectonics of the legal norm, according to which it consists of disposition, hypo -thesis and sanction. The examples of the structure of the tourist legal norm based on the results of the analysis of the current normative legal acts of Ukraine governing the relations in the sphere of tourism are given. The characteristic of the norms of tourist law according to the proposed classification is made.Документ Економічна оцінка регіонального рекреаційно-туристичного природокористування(2018) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті розглянуто питання економічної оцінки рекреаційно-туристичного природокористування в сучасних умовах. Визначено складові рекреаційно-туристичного природокористування та зіставлено рекреаційні можливості території з рекреаційними потребами туриста (рекреанта). Наголошено на необхідності збереження природних ресурсів для оздоровлення населення та відновлення потенціалу робочої сили. Розглянуто використання рентної та витратної концепції при проведенні економічної оцінки рекреаційно-туристичного природокористування. Запропоновано здійснювати економічну оцінку з врахуванням обсягів в'їзного та внутрішнього туристичного потоку регіону, оскільки саме стабільний попит розкриває можливості території та збільшує навантаження на природні регіональні комплекси. Зроблено припущення, що через рентні платежі туристичних підприємств може здійснюватися економічна оцінка природокористування як при організованих подорожах, так і при неорганізованому туризмі. Окреслена проблема регіональної ідентичності як один із факторів на шляху до впровадження ощадливого використання рекреаційно-туристичних ресурсів.Документ Особливості надання послуг на круїзних кораблях(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаДослідження особливостей розвитку послуг HORECA круїзного туристичного продукту дає можливість оцінити і визначити детермінанти активного зростання даного сегмента на світовому туристичному ринку. Асортимент і рівень якості послуг готельного та ресторанного обслуговування був у фокусі організаторів круїзів ще з етапу становлення круїзного туризму (40-50 роки XIX століття). Сьогодні при проектуванні круїзних кораблів інженерно-технічні характеристики враховують профіль послуг HoReCa на рівні з рішеннями по організації дозвілля на борту. Наприклад, для реалізації концепції сталого розвитку на нові кораблі-мегалайнері встановлюють системи переробки відходів, таким чином прагнучи до замкнутого (автономному) операційного циклу. HoReCa круїзного корабля забезпечує більше половини операцій з обслуговування гостя і характеризується значною кількістю персоналу в підпорядкуванні директора круїзу. Актуальність теми визначається необхідністю пошуку детермінант для утримання позицій круїзного туризму на ринку шляхом реалізації інноваційних рішень в HoReCa.Документ Перспективні напрями розвитку ринку круїзного туризму(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті розглянуто питання щодо ключових факторів розвитку світового ринку круїзного туризму. Визначено зміни у його структурі за регіональними туристичними потоками. Охарактеризовано стратегічні напрями діяльності провідних круїзних компаній, визначено їх ринкові пріоритети. Проаналізовано дані щодо планів на оновлення круїзного флоту до 2027 року. Наголошено на необхідності збереження природних ресурсів в межах водних акваторій та запобіганні рекреаційного перенавантаження територій в результаті круїзних подорожей. Оцінено потенціал розвитку круїзного ринку через співставлення роботи круїзних компаній по оновленню флоту із розбудовою портової інфраструктури. Окреслена проблема круїзного туристичного продукту по формуванню диференційованої пропозиції на борту судна без використання потенціалу дестинацій на шляху слідування маршруту. Визначено поняття комбінованого продукту в круїзному туризмі та окреслено переваги по його формуванню з позиції виробників та споживачів. Зроблено припущення, що комбіновані круїзні продукти можуть сформувати стійкий сегмент на ринку та стати основою для активного розвитку круїзного туризму у нетипових районах в майбутньому.Документ Розвиток туризму у форматі збалансованого природокористування(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаВ статті розглянуті питання розвитку туристичної індустрії у межах збалансованого природокористування. Проаналізовано потенціал туризму в світовій економіці, складено порівняльну таблицю екологічних індикаторів індексу конкурентоспроможності подорожей та туризму за країнами, спираючись на рейтингові дослідження міжнародних організацій, та визначена важливість взаємозв’язків туристичної діяльності та природокористування. Запропоновані напрями розвитку туризму, що сформують систему збалансованого природокористування туристичної індустрії. The article deals with the development of the tourist industry within sustainable environmental management. Analyzes the potential of tourism in the global economy, compiled a comparative table of environmental indicators Competitiveness Index Travel and Tourism by country, based on the rating research of international organizations and identified the interlinkages tourism and natural resources. Directions of tourism development that will form a system of sustainable nature tourism industry.Документ Сучасні чинники продуктової стратегії туристичного підприємства(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаМетою статті є оцінка теоретичних і практичних аспектів, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства. Обґрунто- вано необхідність використання структурно-ціннісного підходу при побудові продуктового портфеля туристичного підприємства на основі гру- пування продуктів за ступенем їх дохідності, прибутковості, а також впливу на загальногосподарський результат діяльності. Ідентифіковано сучасні чинники ринкового та виробничого характеру, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства. Доведено, що за умов реалізації стратегії диверсифікації продуктовий портфель туристичного підприємства максимально відповідатиме потребам цільових ринків. Проаналізовано можливі варіанти прийняття управлінських рішень при зіставленні інтересів і бажань виробників та споживачів туристичного продукту, а також при визначенні типу стратегічної поведінки підприємства. Визначено особливості роботи туристичного підприємства на національному туристичному ринку. The article is to evaluate the theoretical and practical aspects that define the product strategy of tourist business. Vano substantiated the need for structural and valuable approach to building a product portfolio of tourism on the basis hru- puvannya products according to their profitability, profitability and impact on General economic performance. Identified current market factors and industrial nature, defining product strategy of tourist business. It is proved that the conditions of implementation of the strategy to diversify product portfolio of tourism businesses meet the needs of most target markets. The possible options for management decisions when comparing the interests and desires of producers and consumers of the tourism product, as well as determining the type of enterprise strategic behavior. The features of tourism on the national tourism market.Документ Круїзний туризм в Україні: тенденції та перспективи розвитку(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті аналізується ринок круїзного туризму в Україні й здійснюється порівняння етапів формування круїзного туристичного продукту основними учасниками ринку дивізіону «УДП-пасфлот» та компанії «Червона рута». Дослідження показали, що робота дивізіону «УДП-пасфлот» є ефективною за рахунок співпраці з круїзними операторами, які, фрахтуючи судна, самостійно формують круїзний туристичний продукт та здійснюють його продаж; на діяльність «Червона рута» більше впливають загальноекономічні чинники, оскільки компанія сама визначає маршрути круїзного туристичного продукту та здійснює їх просування на ринок. За методом SPACE-аналізу проведено зважену оцінку критеріїв діяльності та спроектовано вектор рекомендованої стратегії в системі координат SPACE дивізіону «УДП-пасфлот» і компанії «Червона рута». Стратегія «Червона рута» відповідає активній продуктовій політиці, що характеризує інноваційну сприйнятливість через необхідність впровадження інноваційного круїзного туристичного продукту на традиційних та нових для компанії сегментах ринку. Стратегія «УДП-пасфлот» є більш консервативною, що визначається через поліпшення круїзного туристичного продукту, включаючи посилення контролю за якістю обслуговування та безпекою під час подорожі. Визначено, що в Україні хоча й розвивається переважно в’їзний круїзний туризм, однак флот застарілий, а модернізація круїзної інфраструктури вимагає великих вкладень. При цьому круїзний туризм має значний потенціал розвитку, міжнародні круїзні оператори готові співпрацювати та інвестувати кошти в його розвиток, але недосконалість українського законодавства, відсутність різноманітних форм державно-приватного партнерства, нерозуміння владою перспектив, що може дати туристична галузь в цілому, змушують не конкурувати, а виживати компаніям, що надають послуги круїзного туризму. The article analyzes the market of cruise tourism in Ukraine and the comparison stages of formation of cruise tourism product key market participants division "UDP-pasflot» and «Red Rue". Studies have shown that the work division "UDP-pasflot" is effective by working with cruise operators who frahtuyuchy vessel independently form the cruise tourism product and carry out its sale; the activities of "Red Rue" more general economic factors affecting, as the company itself defines the routes of cruise tourism product and carries them to market. By the method of analysis conducted SPACE-weighted evaluation criteria designed vector operations and the recommended strategy division coordinates SPACE "UDP-pasflot" and of "Red Rue". The strategy of "Red Rue" corresponds active policy's Food characterizing the susceptibility of innovation through the need to introduce innovative cruise tourism product in traditional and new market segments for the company. Strategy "UDP-pasflot" is more conservative, determined through cruise tourism product improvements, including increased control over the quality of service and safety while traveling. It was determined that although Ukraine develops mainly inbound cruise tourism, but outdated fleet and upgrading of cruise infrastructure requires large investments. This cruise tourism has great potential for development, international cruise operators are willing to cooperate and invest in its development, but the imperfection of Ukrainian legislation, the lack of various forms of public-private partnership, misunderstanding power prospects that can give the tourism industry in general, force is not to compete, and surviving companies that provide services to cruise tourism.