Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    ISO standards in the concept of quality management of travel companies of Ukraine
    (2021) Baiev, Vadim; Bakhov, Ivan; Mirzodaeva, Tetiana; Kharchenko, Olena; Hopkalo, Larysa
    The article considers the system of forming a quality management system of a travel company based on ISO standards and proposes a model of quality management system based on a process approach, using elements of integrated management; a procedure for forming the quality management system of a travel company and a typical organizational structure of the quality management system of a tour operator.
  • Ескіз
    Документ
    Системи оцінки, підтвердження відповідності та контролю якості на підприємствах алкогольного ринку
    (2023) Олійник, Світлана Іванівна; Карпутіна, Маргарита Віталіївна; Романова, Зоряна Миколаївна
    У статті проаналізовано необхідність впровадження системи управління якістю і безпечністю харчових продуктів та напоїв в тому числі є необхідним для передбачення дій, систематизації ідентифікації, оцінювання і контролювання потенційних небезпечних чинників (фізичних, біологічних, хімічних) під час усіх етапів виробництва продукції. The article analyzes the need to implement a quality and safety management system for food and beverages, including the need to predict actions, systematize identification, assessment and control of potential dangerous factors (physical, biological, chemical) during all stages of product production.
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи управління якістю продукції підприємства в сучасних умовах господарювання
    (2018) Скопенко, Наталія Степанівна; Павлова, Тетяна Володимирівна
    У статті проаналізовано сутність поняття «якість» та розглянуто теоретичні питання управління якістю. Охарактеризовано особливості системи управління якістю продукції підприємства та визначено її основні підсистеми. Визначено основні фактори підвищення якості виробництва продукції, розглянуто основні проблеми розроблення та впровадження систем управління якістю на підприємствах та описані шляхи їх подолання. The article analyzes the essence of the concept of «quality» and the theoretical quality management questions. The features of the quality management system of enterprise and determined its major subsystems. The main factors of improving the quality of production are identified, the main problems of the development and implementation of quality management systems at enterprises are described and ways of overcoming them are described.
  • Ескіз
    Документ
    Обоснование подготовительного этапа разработки плана НАССР системы безопасности и качества пищевой продукции
    (2021) Труш, Юлия Леонидовна
    В статье обоснована подготовительный этап разработки плана НАССР в системе безопасности и качества пищевой продукции, а именно: форма осуществления описания продукции, функции рабочей группы в подготовительном этапе разработки плана НАССР, перечень вопросов, которые нужно учесть при разработке продукта. The article justifies the preparatory stage of the development of the HACCP plan in the system of food safety and quality, namely: the form of implementation of the product description, the functions of the working group in the preparatory stage of the development of the HACCP plan, the list of questions that must be considered during product development.
  • Ескіз
    Документ
    Мониторинг в системе управление качеством продукции (HACCP): проектирование системы, ее установка, роль и ответственность персонала
    (2020) Труш, Юлия Леонидовна
    В статье рассмотрен мониторинг в системе управление качеством продукции как процесс измерения характеристики продукта или процесса для определения соответствия предельному значению, в контексте раскрытия вопросов, касающихся определения понятия мониторинга, проектирование системы моныторинга и ее установки, роли и ответственности персонала за этот процесс.The article discusses monitoring in the product quality management system as a process of measuring the characteristics of a product or process to determine compliance with the limit value, in the context of disclosing issues related to the definition of monitoring, designing a monitoring system and its installation, the role and responsibility of staff for this process.
  • Ескіз
    Документ
    Факторы влияния на качестов хлеба и хлебобулочных изделий на предприятиях хлебопекарной отрасли
    (2020) Труш, Юлия Леонидовна
    В статье рассмотрены факторы, которые влияют нa качество хлебобулочной продукции в системе менеджмента качества нa всех стaдиях жизненного цикла продукции, и мaють место нa всех стaдиях ее формирования, а также проведен анализ последствий их влияния нa качество хлеба и хлебобулочных изделий. The article discusses the factors that affect the quality of bakery products in the quality management system at all stages of the product life cycle, and places the place at all stages of its formation, and also analyzed the consequences of their influence on the quality of bread and bakery products.
  • Ескіз
    Документ
    Якість продукції: складові та стадії її життєвого циклу
    (2018) Труш, Юлія Леонідівна; Осадчук, Оксана Павлівна
    Розглянуто складові якості продукції, серед яких: визначення потреб ринку (якість вибору споживача); якість проектування продукту; якість сировини, яка надійшла у виробництво; якість процесу виробництва; відповідність якості кінцевої продукції вимогам проекту; якість після продажного обслуговування. Досліджено стадії життєвого циклу якості продукції, що впливають на економічні показники господарської діяльності підприємства та конкурентоспроможність продукції, до яких належать: якість розробки продукції, якість виробництва продукції, оцінка якості готової продукції споживачем. Запропоновано відобразити їх схематично та проаналізувати їх зміст. Доведено, що удосконалення складових якості продукції та стадій життєвого циклу якості продукції призводить до підвищення рівня рентабельності, ефективності виробництва, мінімізації витрат на брак за рахунок виробництва продукції якості, яку потребують споживачі й рівня конкурентоспроможності продукції та підприємства. The components of product quality are considered, among which: the definition of market needs (quality of consumer choice); product design quality; quality of raw materials that came into production; quality of production process; compliance of the quality of the final product with the requirements of the project; quality after sales service. The stages of the life cycle of the quality of products influencing the economic indicators of the enterprise's economic activity and the competitiveness of products, which include: the quality of product development, the quality of production, and the assessment of the quality of finished products by the consumer are studied. It is proposed to display them schematically and analyze their content. It is proved that the improvement of the components of the quality of products and the stages of the life cycle of the quality of products leads to increased profitability, production efficiency, minimization of the costs of defects at the expense of production of quality products that consumers need and the level of competitiveness of products and enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизоване управління якістю продукції хлібопекарського виробництва на основі принципів кваліметрії
    (2018) Паньков, Дмитро Васильович; Кишенько, Василь Дмитрович; Шаруда, Світлана Сергіївна
    У статті досліджуються методи підвищення якості хлібопекарської продукції на всіх стадіях виробництва та її атестації для реалізації споживачам за допомогою інтегрованої автоматизованої системи управління якістю продукції, в якій використані сучасні методи комп’ютерної кваліметрії. The article examines the methods for improving the quality of bakery products at all stages of production and its certification for sale to consumers through an integrated automated quality control system of products, which uses modern methods of computer qualimetry.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток теорії та практики управління якістю у вітчизняних та зарубіжних країнах
    (2018) Труш, Юлія Леонідівна; Осадчук, Оксана Павлівна
    Запропоновано на основі накопиченого досвіду дослідити і сформувати власну систематизацію теоретичних постулатів в історії розвитку теорії та практики управління якістю у вітчизняних та зарубіжних країнах. Based on the accumulated experience, it is proposed to investigate and formulate its own systematization of theoretical postulates in the history of the development of the theory and practice of quality management in domestic and foreign countries.
  • Ескіз
    Документ
    Чинники впливу нa якість хлібобулочної продукції
    (2018) Труш, Юлія Леонідівна
    Якість залежить від інтенсивності науково-технічного прогресу (НТП), інноваційної діяльності з впровадження новітніх технологій науки та техніки, кваліфікації кадрів, якості сировини, матеріалів, комплектуючих виробів, технічної підготовки і налагодження обладнання, інструментів, прогресивності науково-технічної документації, але найбільше вона залежить від ефективності систем матеріального й морального стимулювання працівників за підвищення якості продукції. Розглянуто основні чинники, які впливaють нa якість хлібобулочної продукції в системі менеджменту якістю нa всіх стaдіях життєвого циклу продукції, і мaють місце нa всіх стaдіях її формувaння. Досліджено основну клaсифікaцію чинників нa підприємствaх хлібобулочної гaлузі тa проaнaлізовaно їх нaслідки впливу нa якість хлібобулочної продукції. Quality depends on the intensity of scientific and technological progress (NTP), innovative activity on introduction of the latest technologies of science and technology, personnel qualifications, quality of raw materials, materials, components, technical preparation and adjustment of equipment, tools, progressive scientific and technical documentation, but most of all it depends on the effectiveness of systems of material and moral incentives for employees to improve the quality of products. The main factors influencing the quality of bakery products in the quality management system at all stages of the product life cycle are considered, and the place is at the forefront of its formation. The basic clustering of factors in the enterprises of bakery gluus and their effects on the quality of bakery products is investigated.