Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові засади визначення сутності конкурентоспроможності продукції(2022) Никоненко, Андрій ВолодимировичДокумент Конкурентні моделі поведінки власника робочої сили на ринку праці(2022) Никоненко, Андрій ВолодимировичДокумент Співвідношення термінологічних характеристик організації сучасного суспільства(2021) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто основні підходи до термінологічних характеристик сучасного суспільства. Це концепції постіндустріального, інформаційного, постекономічного суспільства і постмодерніті. Зроблено висновок, що для коректного термінологічного формулювання організації сучасного суспільства необхідно врахувати фактор глобалізації. The main approaches to the terminological characteristics of modern society are considered. These are the concepts of postindustrial, informational, post-economic society and postmodernity. It is concluded that for the correct terminological formulation of the organization of modern society, it is necessary to take into account the factor of globalization..Документ Чинники конкурентоспроможності робочої сили в сучасних умовах(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто сутність конкурентоспроможності робочої сили. Запропоновано поглиблену класифікацію чинників конкурентоспроможності робочої сили. Це зовнішні та індивідуальні чинники. Зовнішні чинники обумовлені середовищем формування робочої сили. Індивідуальні чинники пов’язані із специфікою формування особистості кожної окремої людини. The essence of labor competitiveness is considered. An in-depth classification of labor competitiveness factors is proposed. These are external and individual factors. External factors are due to the environment of labor formation. Individual factors are related to the specifics of the formation of the personality of each individual.Документ Страх як емоційний мотив поведінки споживача в період епідемії коронавірусу(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичПроаналізовано основні психологічні мотиви поведінки споживача. Досліджено специфіку страху як мотиву купівельної поведінки. Показано вплив на поведінку споживачів України епідемії коронавірусу. Розглянуто питання коректної та некоректної маркетингової політики підприємства в умовах пандемії. The main psychological motives of consumer behavior are analyzed. The specificity of fear as a motive for buying behavior is studied. The influence of the coronavirus epidemic on the behavior of Ukrainian consumers is shown. The issues of correct and incorrect marketing policy of the enterprise in the conditions of a pandemic are considered.Документ Модель п’яти сил конкуренції М. Портера для ринку робочої сили(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто сутність та елементи ринку праці. Визначено три види конкурентної поведінки для суб’єктів ринку праці. Розглянуто п’ять сил конкуренції М.Портера для ринку праці. Це загроза появи нових претендентів на робоче місце, присутність на ринку праці представників близьких за функціями професій, спроможність організацій сфери професійного розвитку підвищувати ціни на свої послуги, спроможність роботодавців розширювати спектр вимог до власників робочої сили, суперництво між представниками однієї і тої ж професії. The essence and elements of the labor market are considered. There are three types of competitive behavior for labor market participants. The five forces of competition of M. Porter for the labor market are considered. These are the threat of new job seekers, the presence in the labor market of representatives of professions close to the functions, the ability of professional development organizations to raise prices for their services, the ability of employers to expand the range of requirements for labor owners, competition between members of the same profession.Документ Маркетингові засоби подолання структурного дисбалансу на ринку праці(2013) Никоненко, Андрій ВолодимировичВ тезах висвітлюються причини формування структурного дисбалансу на промисловому сегменті ринку праці та маркетингові засоби його подолання.. The theses display causes the formation of a structural imbalance in the industrial segment of the labor market and marketing tools to overcome this problem.Документ Ринок праці Європи: особливості розвитку і проблеми на сучасному етапі(2010) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто етапи розвитку ринку праці країн Європейського союзу. Визначено характерні риси рейнської та англосаксонської моделей регулювання ринку праці. Доведено більшу ефективність рейнської моделі. The stages of development of the labor market in the European Union are considered. The characteristic features of the Rhine and the Anglo-Saxon model of regulation of the labor market are defined. The higher efficiency of the Rhineland model is proved.Документ Теоретичні підходи до визначення поняття «ринок праці»(2009) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто основні підходи до поняття «ринок праці», які об’єднано у три групи: системну, динамічну і змішану. Визначено основні фактори впливу на ринок праці. The main approaches to the concept of "labor market" are defined and organized into three groups: systemic, dynamic and mixed. The main factors influencing the labor market are considered.Документ Концептуальні основи формування промислового сегменту ринку праці України в умовах глобалізації(2012) Никоненко, Андрій ВолодимировичДоповідь присвячена зростанню ефективності роботи промислового сегменту ринку праці України. Подолання структурного дисбалансу можливе лише при проведенні модернізації, покращенні умов праці на заводах та посиленні співпраці між закладами освіти та роботодавцями. Висунуто пропозиції щодо заходів по досягненню поставлених цілей. The report focuses on ensuring the growth performance of the industrial sector of the labor market of Ukraine. Overcoming the structural imbalance is possible only through modernization, improvement of working conditions in the factories and the strengthening of cooperation between educational institutions and employers. Author makes proposals regarding the measures to achieve these goals.