Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи до формування системи управління якістю на підприємстві(2012) Труш, Юлія ЛеонідівнаСистема управління якістю повинна мати конкретне призначення і відповідно містити цільові функції, що задають характер взаємодії всіх її елементів. При їх реалізації в системі управління якістю можна виділити об’єкт управління (управляючу підсистему) і суб’єкт управління (систему управління), між якими повинен бути прямий (від суб’єкта до об’єкта – управляюча інформація і вплив) та зворотній (від об’єкта до суб’єкта – інформація про стан об’єкта) канали зв’язку. Control system by quality must have the concrete setting and accordingly to contain objective functions which set character of co-operation of all its elements. During their realization in control system by quality it is possible to select management (upravlyayuchu subsystem) object and subject managements (control system) between which must be direct (from a subject to the object is upravlyayucha information and influence) and to reverse (from an object to the subject is state information object) ductings of connection.Документ Організаційно–економічні засади управління якістю хлібобулочної продукції(2011) Труш, Юлія Леонідівна; Заїнчковський, Анатолій ОлександровичОрганізаційно – економічні засади в менеджменті якості хлібобулочної продукції посідають чинне місце при здійсненні управління та мають сенс на всіх стадіях його реалізації. Їх удосконалення є актуальним і потребує постійної уваги, через стабільний вплив основних факторів на якість хлібобулочної продукції. Economic-organizing principles of product quality management of bread and bakery products play a vital role in quality management and have a sense on all stages of its realization. Their betterment is of current importance and needs permanent attention because of constant influence of main factors on bread and bakery products quality.Документ Обгрунтування основних ідентифікаційних ознак хлібобулочних виробів з метою ефективного управління їх якістю(2010) Труш, Юлія ЛеонідівнаРозгляд проблем та аналіз хлібобулочної галузі завжди залишаються в центрі уваги вчених, науковців і споживачів продукції – населення. Остання категорія повноцінно оцінює якість товарів, породжує попит на продукцію та створює конкурентоспроможність на ринку для підприємства – виробника. Таким чином, до актуальних питань можна віднести й обґрунтування основних ідентифікаційних ознак хлібобулочних виробів з метою ефективного управління якістю продукції та аналіз фізико - хімічних показників якості хлібобулочних виробів для безпечності продукту та уникнення фальсифікації. Consideration of problems and analysis of bakery industry have always been in the center of attention of scientists, researchers, and consumers – people. The latter category gives a full assessment of product quality, generates product demand, and creates competitiveness for the manufacture on the market. Thus, it is of high importance to consider the issue of rationale of main characteristic features of bread and bakery products for the purpose of their efficient quality management and to analyze physicochemical indicators for the safety of products and avoidance of adulteration.Документ Основні аспекти управління якістю продукції на підприємствах харчової промисловості(2009) Труш, Юлія ЛеонідівнаВ міру розвитку економічних реформ в Україні все більша увага приділяється якості. В даний час однією із серйозних проблем для українських підприємств є створення системи якості, що дозволяє забезпечити виробництво конкурентоздатної продукції. To the extent of the development of economic reforms in Ukraine more and more attention is given to quality. One of the most serious issues for Ukrainian enterprises nowadays is the establishment of quality system that would allow to provide customers with competitive products.Документ Шляхи підвищення управління якістю продукції на підприємствах хлібобулочної галузі(2010) Труш, Юлія ЛеонідівнаСистема якості продукції є сукупністю взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів організаційної структури, визначених механізмів відповідальності, повноважень та процедур організації, а також процесів та ресурсів, які забезпечують здійснення загального керівництва якістю та її відповідальність встановленим вимогам.Документ Організаційно – економічні засади управління якістю хлібобулочної продукції(2011) Труш, Юлія Леонідівна; Заїнчковський, Анатолій ОлександровичОрганізаційно – економічні засади в менеджменті якості хлібобулочної продукції посідають чинне місце при здійсненні управління та мають сенс на всіх стадіях його реалізації. Їх удосконалення є актуальним і потребує постійної уваги, через стабільний вплив основних факторів на якість хлібобулочної продукції. Economic-organizing principles of product quality management of bread and bakery products play a vital role in quality management and have a sense on all stages of its realization. Their betterment is of current importance and needs permanent attention because of constant influence of main factors on bread and bakery products quality.Документ Створення комплексної цільової програми для підвищення управління якості продукції(2012) Труш, Юлія ЛеонідівнаДля комплексного вирішення проблем підвищення якості продукції, пропонується застосовувати комплексної цільової програми. Ця програма лежить в основі програмно – цільового методу планування та застосовується для вирішення великих багатоцільових проблем, що мають комплексний характер, до яких відноситься і проблема підвищення якості продукції. An integrated targeted program is considered in order to fully solve the issue of product quality improvement. This program underlies program-targeted method of planning and is used to solve a range of multi-purpose problems of complex nature which are related to the issue of product quality improvement.Документ Стадії життєвого циклу якості продукції на підприємстві(Всеукраїнська науково-практична конференція, 2012) Труш, Юлія ЛеонідівнаВ тезах досліджено стадії життєвого циклу якості продукції, для удосконалення процесу управління якістю на підприємствах хлібобулочної галузі. Розглянуто основні показники економічної ефективності якості продукції, а також внутрішні фактори, що впливають на формування та динаміку її зміни.