Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Самореалізація фахівців в умовах професійної кризи в Україні
    (2020) Сапіга, Вікторія Ярославівна; Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Нині, в процесі переходу українського суспільства до ринкової економіки, відбувається неминуча трансформація значимих для людини цінностей, мотивів, професійних позицій та переконань – як можливий шлях конструктивної активізації професійної реалізації особистості. Currently, in the process of transition of Ukrainian society to a market economy, there is an inevitable transformation of significant human values, motives, professional positions and beliefs - as a possible way of constructive activation professional realization of personality.
  • Ескіз
    Документ
    Культура мовлення як важлива складова загальної культури особистості
    (2019) Приблуда, Людмила Михайлівна
    Сьогодні проблема культури мовлення є надзвичайно актуальною, саме тому її вирішення має залежати як від людей, так і від держави. Досконале володіння мовою є важливим компонентом загальної культури особистості, що сприяє грамотній підготовці фахівців у різних сферах, оскільки саме творче використання засобів мовлення повною мірою проявляє професійні обдарування особистості, сприяє її самотворенню та самовираженню. Today, the problem of broadcasting culture is extremely urgent, which is why its solution must depend both on the people and on the state. Perfect command of the language is an important component of the overall personality culture, contributing to the competent training of specialists in various fields, since it is the creative use of speech media that fully manifests the professional endowments of the individual, promotes his or her self-creation and self-expression.
  • Ескіз
    Документ
    Поводження людей у конфліктах
    (2015) Онопрієнко, Дарина Геннадіївна; Березянко, Тамара Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Роль керівника в управлінні конфліктами
    (2015) Березянко, Тамара Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Воспитательный процесс в аспекте обучения иностранному языку
    (2013) Юрчук, Людмила Владимировна
  • Ескіз
    Документ
    Виховання й самовиховання майбутніх фахівців як сучасні пріоритети професійної освіти
    (2013) Гузій, Н. В.; Шестакова, Т. В.; Крижова (Венглюк), Юлія Петрівна
    Професійне виховання як цілеспрямований процес розвитку особистості майбутнього фахівця через його включення у базову культуру, соціальні відносини і процес творчої самореалізації має забезпечити розширення його духовних і професійних потреб та інтересів, збагачення професійної культури, формування його творчої індивідуальності. Professional education as a purposeful process of development of future specialist through its inclusion in the basic culture, social relations and the process of self-actualization is to ensure the expansion of its spiritual and professional needs and interests of professional enrichment culture, the formation of his artistic personality.
  • Ескіз
    Документ
    Гендерна педагогіка у процесі професійної підготовки студентів технологічного університету
    (2013) Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Стаття присвячена актуальним проблемам прпофесійної підготовки студентів технологічних університетів із врахуванням гендерної особливості розвитку особистості. This article is devoted to actual problems of students prpofesiynoyi technological universities with regard to gender peculiarities of the individual
  • Ескіз
    Документ
    Мистецтво як засіб всебічного розвитку особистості
    (2010) Поденко, Віктор Петрович
  • Ескіз
    Документ
    Гендерний підхід у системі вищої освіти як необхідна умова якості підготовки фахівців
    (Науково-практична конференція «Проблеми модернізації та систематизації законодавства про освіту України», Нора-Друк, Київ, 2010) Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Стаття присвячена проблемі визначення методологічної основи гендерного підходу в системі вищої освіти. This article deals with the definition of the methodological foundations of gender mainstreaming in higher education.