Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 74
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна активність підприємства у маркетинговій діяльності
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто різноманітність визначень поняття «інноваційна активність». Доведено, що інноваційну активність можна розглядати з різних напрямків. Охарактеризовано різні складові інноваційної активності. Наголошено, що маркетингова інноваційна активність як складова інноваційної активності сприяє глибшому розумінню потреб споживачів та їхньому успішному задоволенню. Доведено, що джерелом маркетингових ідей можуть бути співробітники власного підприємства, які зацікавлені в розробленні та виготовленні такої продукції, яка прийдеться до вподоби клієнтам. Показано, що серед чинників зовнішнього середовища найбільш впливовими будуть економічні, науково-технічні, культурні. Продемонстровано, що найбільший інтерес представляють маркетингові інновації, що пов’язані з розробленням нових видів продукції з нетрадиційної сировини
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегічних пріоритетів розвитку підприємства
    (2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Обґрунтовано необхідність складання карти стратегічних дій. Описано складові стратегічної карти. Доведено доцільність формулювання місії підприємства, його цінностей та бачення. Охарактеризована фінансова складова стратегічної карти. Розглянуто клієнтська складова стратегічної карти та її мета. Наведено види клієнтів підприємства. У внутрішній складовій показано, яким чином підприємство забезпечує вимогу кожного з типів споживачів у клієнтській складовій. Висвітлено складова навчання та розвитку. Доведено, що всі чотири складові стратегічної карти пов’язані між собою та є основою для формування стратегічним пріоритетів розвитку компанії
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів господарювання
    (2021) Злотник, Олексій Володимирович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто сутність корпоративної соціальної відповідальності. Доведено, що вона являє собою концепцію, яка передбачає можливість інтеграції бізнесу із соціальними та екологічними наслідками діяльності. Підкреслено, що запорукою успішного підприємництва на сучасному етапі розвитку суб’єктів господарювання постає їх соціально відповідальна поведінка. Показано, що тенденції розвитку корпоративної соціальної відповідальності вітчизняних успішних компанії у цілому узгоджуються зі світовими тенденціями поступової інтеграції принципів соціальної відповідальності в корпоративну політику, стратегію зростання соціальних інвестицій. Це відповідає інтересам як самих суб’єктів господарювання, так і суб’єктів зовнішнього середовища. The essence of corporate social responsibility is considered. It is proved that it is a concept that provides for the possibility of integrating business with social and environmental consequences. It is emphasized that the key to successful entrepreneurship at the present stage of development of economic entities is their socially responsible behavior. It is shown that the trends in the development of corporate social responsibility of successful domestic companies in general are consistent with global trends in the gradual integration of social responsibility principles into corporate policy, the strategy of growth of social investment. This is in the interests of both the business and the environment.
  • Ескіз
    Документ
    Економічні засади формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості України
    (2021) Кузьмінський, Сергій Васильович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що з урахуванням умов ринково-економічної трансформації та глобалізації торгівельних відносин, привертає до себе проблема оперативного та дієвого управління галуззю харчової промисловості. Наголошено, що в науковій літературі існує багато визначень поняття «стратегія розвитку підприємства». Обґрунтовано, що передумовою ефективної реалізації стратегії розвитку компанії є інноваційно-технологічне спрямування діяльності. В свою чергу, результатом реалізації стратегії є досягнення певних, заздалегідь визначених економічних наслідків – збільшення рівня дохідності та конкурентоспроможності. Розглянуто головні детермінанти недостатнього рівня прибутковості та конкурентоспроможності підприємств відповідної галузі. It is proved that taking into account the conditions of market and economic transformation and globalization of trade relations, the problem of operative and effective management of the food industry attracts. It is emphasized that in the scientific literature there are many definitions of "enterprise development strategy". It is substantiated that the precondition for effective implementation of the company's development strategy is the innovation and technological direction of activity. In turn, the result of the strategy is the achievement of certain, predetermined economic consequences - increasing the level of profitability and competitiveness. The main determinants of insufficient level of profitability and competitiveness of enterprises in the industry are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Формування концепції бренду любові
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що підприємства у своїй діяльності керуються певними принципами. Вони викладені у маркетингових концепціях. Простежуються етапи формування концепції бренду любові. Обґрунтовується необхідність існування у бренда любові таких ознак: наявність легенди, давньої історії, людської любові та ідеї. Пропонується задля визначення сприйняття бренду любові ринком застосування матриці «Сила бренду любові - Позиція бренду на ринку». Визначено показники, якими вимірюється сила бренду любові та позиція бренду на ринку. Показано важливість матриці задля визначення становища бренду на ринку. It is proved that enterprises are guided by certain principles in their activities. They are set out in marketing concepts. The stages of formation of the concept of the love brand are traced. The necessity of the following qualities in a love brand is substantiated: the presence of a legend, ancient history, human love and ideas. It is proposed to determine the perception of the brand of love by the market using the matrix "The strength of the brand of love - the position of the brand in the market." The indicators that measure the strength of the love brand and the brand's position in the market are determined. The importance of the matrix for determining the position of the brand in the market is shown.
  • Ескіз
    Документ
    Омніканальність як інструмент управління конкурентноспроможністю підприємства в умовах розвитку E-commerce
    (2021) Ніс Санюліан, Сатьяі Володимирович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто переваги омніканальності як парадигми ведення бізнесу. Доведено, що поняття омніканальності часто плутають з багатоканальністю, мультиканальністю. Описано, чим вони відрізняються. Доведено, що при омніканальності всі канали продажів об'єднуються в єдину систему, щоб клієнту було зручно перемикатися. Тому омніканальність дає клієнту більше можливостей і комфорту. Наведено приклади омніканальної взаємодії. Обґрунтовано, що рішення про перехід рітейлера до омніканальності має бути прийнято після ґрунтовної оцінки стратегічних і операційних ризиків щодо різних аспектів діяльності компанії. The advantages of omnichannel as a paradigm of doing business are considered. It is proved that the concept of omnichannel is often confused with multichannel, multichannel. Describes how they differ. It is proved that with omnichannel all sales channels are combined into a single system so that it is convenient for the customer to switch. Therefore omnichannel gives the client more opportunities and comfort. Examples of omnichannel interaction are given. It is substantiated that the decision to move the retailer to omnichannel should be made after a thorough assessment of strategic and operational risks in various aspects of the company.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегії забезпечення інфраструктури ІТ-компаній
    (2021) Гармаш, Андрій Олегович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що ефективна операційна система ІТ-інфраструктури – один з аспектів забезпечування досягнення ІТ-підприємством певного рівня якості. Підкреслено, що головною основою діяльності будь-якої сучасної ІТ-компанії є інфраструктура, яка є стратегічним активом компанії. Правильно організована ІТ-інфраструктура дозволить оптимізувати витрати компанії та збільшити продуктивність використовуваних ІТ-послуг. Названі складові ІТ-інфраструктури, які забезпечують об'єднання та функціонування у мережі Інтернет. Розглянуто етапи розроблення і впровадження інформаційних ресурсів підприємства та систем управління ІТ-інфраструктурою. Доведено, що основою впровадження інформаційного менеджменту компанії є IТ-стратегія. Фoрмування ІT-стратегії базується на баченнi, місії, мeті та стрaтегії підприємства. Розглянуто завдання, які повинні бути вирішені задля створення ефективної стратегії. It is proved that an effective operating system of IT infrastructure is one of the aspects of ensuring that an IT enterprise achieves a certain level of quality. It is emphasized that the main basis of any modern IT company is the infrastructure, which is a strategic asset of the company. Properly organized IT infrastructure will optimize the company's costs and increase the productivity of used IT services. Named the components of the IT infrastructure that provide integration and operation on the Internet. The stages of development and implementation of enterprise information resources and IT infrastructure management systems are considered. It is proved that the basis of the company's information management implementation is IT strategy. The formation of IT strategy is based on the vision, mission, goals and strategy of the enterprise. The tasks that must be solved in order to create an effective strategy are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика методів визначення ефективності збутової діяльності
    (2020) Гулак, Олександр Олександрович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що успіх діяльності того чи іншого підприємства, як правило, залежить не стільки від його виробничих і фінансових можливостей, скільки від ефективності його збутової діяльності. Підкреслено, що основною метою збутової діяльності підприємства є забезпечення доставки товару в той час, у те місце, та в тій кількості і такої якості, які потрібні споживачу. Названі методи, за допомогою яких можна визначати ефективність збутової діяльності. Один з них передбачає використання системи показників для аналізу доходу від реалізації продукції. Також застосовуються показники собівартості реалізованої продукції, валовий прибуток, витрати на збут. Наголошено на бажаності застосування при проведенні оцінки збутової діяльності методу ABC- аналізу. It is proved that the success of an enterprise, as a rule, depends not so much on its production and financial capabilities, but on the efficiency of its sales activities. It is emphasized that the main purpose of sales activities of the enterprise is to ensure the delivery of goods at the time, to the place, and in the quantity and quality that the consumer needs. The methods by which it is possible to define efficiency of sales activity are named. One of them involves the use of a system of indicators for the analysis of income from sales. Indicators of cost of sales, gross profit, marketing costs are also used. The desirability of using the ABC-analysis method in the evaluation of sales activities is emphasized.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика стратегій господарського портфеля
    (2020) Плотнікова, Ганна Сергіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що для визначення складу господарського портфеля можна скористатися матричними методами, зокрема, методом Дібба-Сімкіна, АВС-аналізом, матрицею Мак-Кінсі та БКГ. Наголошено, що таким чином можливо дізнатися про перспективи майбутнього розвитку асортименту та знайти ресурси для збільшення прибутковості. Названі три основні стратегії, до яких може звернутися фірма після проведення аналізу власного бізнес-портфелю: стратегія росту, стратегія виживання та стратегія стабілізації. Показано, що стратегії росту та стабілізації є найбільш цікавими для фірми, адже вони несуть в собі можливості для отримання додаткового прибутку, збільшення частки ринку та доволі часто мають намір до розширення меж роботи фірми на ринку. Висвітлено, що сама стратегія росту розподіляється на три напрямки: інтенсивного росту, інтегративного росту, диверсифікації. It is proved that matrix methods can be used to determine the composition of the business portfolio, in particular, the Dibb-Simkin method, ABC analysis, McKinsey matrix and BCG. It is emphasized that in this way it is possible to learn about the prospects for future development of the range and find resources to increase profitability. There are three main strategies that a firm can turn to after analyzing its own business portfolio: growth strategy, survival strategy and stabilization strategy. It is shown that the strategies of growth and stabilization are the most interesting for the firm, because they have the opportunity to generate additional profits, increase market share and often intend to expand the boundaries of the firm in the market. It is highlighted that the growth strategy itself is divided into three areas: intensive growth, integrative growth, diversification.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні процеси в харчовій промисловості
    (2020) Герман, Олег Сергійович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що інноваційні стратегії харчової промисловості повинні базуватися на загальній технології харчової системи і стосуватися не лише технологічних змін, а й соціальних та екологічних. Обґрунтовано, що сьогодні намагаються створювати інновації і продукти харчування, які зможуть поєднувати у собі всі можливі технологічні досягнення людства. Наведено види інновацій, які поділяються на технічні, економічні, управлінські та соціальні. Показано, що технічні інновації – це вдосконалення матеріально-технічної бази, впровадження нового обладнання, автоматизація та комп’ютеризація. Висвітлено, що економічні інновації передбачають використання нових методів планування, обліку витрат на підприємстві. Управлінські інновації містять застосування нових методів управління персоналом. Соціальні інновації спрямовуються на поліпшення умов праці працюючих на підприємстві. It is proved that innovative strategies of the food industry should be based on the general technology of the food system and concern not only technological changes, but also social and ecological ones. It is substantiated that today they are trying to create innovations and food products that can combine all possible technological achievements of mankind. The types of innovations are given, which are divided into technical, economic, managerial and social. It is shown that technical innovations are the improvement of material and technical base, introduction of new equipment, automation and computerization. It is highlighted that economic innovations involve the use of new methods of planning, cost accounting in the enterprise. Management innovations include the application of new methods of personnel management. Social innovations are aimed at improving the working conditions of employees at the enterprise.