Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
38 результатів
Результати пошуку
Документ Формування витрат в системі планування ресурсів підприємств (ERP-системі)(2023) Страшинська, Лариса Володимирівна; Андреєв, Владислав АндрійовичРозглянуто ERP-системи, які здатні відкрити горизонти можливостей у процесі формування витрат підприємства. Охарактеризовано недоліки ERP-систем. Наголошено на позитивних результатах використання ERP-систем при формуванні витрат. ERP-systems, which are able to open horizons of possibilities in the process of forming enterprise costs, are considered. The shortcomings of ERP systems are characterized. Emphasis is placed on the positive results of using ERP systems in cost formation.Документ Проблеми формування культури споживання продукції пиво-безалкогольної промисловості(2023) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто проблеми формування культури споживання та принципи відповідального вживання пива. Узагальнено основні аспекти пропаганди галузевої компанії «Укрпиво» щодо відповідального споживання алкогольних і слабоалкогольних напоїв. Акцентовано увагу на необхідності поінформованості споживачів щодо можливих ризиків вживання алкоголю. The problems of the formation of consumption culture and the principles of responsible beer consumption are considered. The main aspects of the propaganda of the branch company "Ukrpivo" regarding the responsible consumption of alcoholic and low-alcohol beverages are summarized. Attention is focused on the need to inform consumers about the possible risks of alcohol consumption.Документ Сучасний стан самозабезпечення продовольством в умовах викликів сьогодення(2023) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаВизначено стан продовольчої безпеки України відповідно до критерію продовольчої незалежності. Оцінено рівень самозабезпечення основними видами продовольства протягом 2018–2020 рр. Акцентовано увагу на значному дефіциті споживання основних видів харчових продуктів населенням України. The state of food security of Ukraine was determined according to the criterion of food independence. The level of self-sufficiency in the main types of food during 2018–2020 was assessed. Attention was focused on the significant deficit in the consumption of the main types of food products by the population of Ukraine.Документ Аналітична оцінка вітчизняного ринку дитячих іграшок та перспективи його розвитку(2023) Шевчук, Марія Миколаївна; Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто вітчизняний ринок дитячих іграшок, визначено основні тенденції розвитку, оцінено товарний асортимент та споживчий попит на ньому. Проаналізовано основних виробників та окреслено перспективи розвитку ринку. The domestic market of children's toys was considered, the main development trends were determined, the product range and consumer demand on it were evaluated. The main manufacturers are analyzed and the prospects for market development are outlined.Документ Проблеми логістичного забезпечення на ринку олії(2023) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізована робота морських портів щодо обсягів відвантажень олії, оцінена структура основного обсягу відвантажень. Оцінена сфера перевезень вантажів олійно-жирової галузі залізничним транспортом та досліджена його структура. Визначено проблеми акціонерного товариства «Укрзалізниця» щодо перевезень вантажів галузі та окреслено пріоритети логістичної діяльності. The work of seaports regarding the volume of oil shipments was analyzed, the structure of the main volume of shipments was estimated. The sphere of oil and fat industry cargo transportation by rail was evaluated and its structure was investigated. The problems of the joint-stock company "Ukrzaliznytsia" regarding the transportation of goods in the industry were determined and the priorities of logistics activities were outlined.Документ Основні тенденції розвитку та тренди ринку упаковки харчових продуктів(2022) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаВизначено основні тренди на ринку упаковки для харчових продуктів. Акцентовано увагу на екологічності та пріоритетах створення міні-упаковки, а також самонагріваючої та само охолоджувальної упаковки. Розглянуто тенденції універсалізації упаковки для різних каналів збуту. The main trends in the food packaging market have been identified. Attention is focused on environmental friendliness and the priorities of creating mini-packaging, as well as self-heating and self-cooling packaging. The trends of packaging universalization for various sales channels are considered.Документ Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в Україні(2022) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаДосліджено ступінь сприйняття споживачами індивідуальності брендів провідних продовольчих роздрібних торговельних мереж за допомогою шкали індивідуальності бренду Д. Аакера. На основі матриці коефіцієнтів парної кореляції між профілями індивідуальності брендів сформульовано рекомендації щодо уточнення ідентичності брендів торговельних мереж та коригування їх іміджу у свідомості споживачів. The degree of consumer perception of the individuality of the brands of the leading food retail chains was studied using the brand individuality scale of D. Aaker. Based on the matrix of pairwise correlation coefficients between the individuality profiles of brands, recommendations are formulated for clarifying the identity of brands of retail chains and adjusting their image in the minds of consumers.Документ Тенденції змін споживчих уподобань на ринку харчових продуктів(2022) Страшинська, Лариса Володимирівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сімкін, Давід ОлександровичПроаналізовано стан споживання продуктів харчування в динаміці протягом 2012–2019 років та визначено споживчі уподобання за зазначений період. Окреслено зміни у попиті у зв’язку із розвитком онлайн замовлень та швидкою доставкою. Визначено тенденції в зміні прихильностей споживачів щодо переходу від калорійної їжі до здорового харчування. The state of food consumption in the dynamics during 2012–2019 is analyzed and consumer preferences for the specified period are determined. Changes in demand due to the development of online orders and fast delivery are outlined. Trends in changing consumer preferences for the transition from high-calorie to healthy eating have been identified.Документ Система управління розвитком персоналу виробничого підприємства(2022) Страшинська, Лариса Володимирівна; Ткаченко, Владислав ВолодимировичВизначено сутність понять «розвиток людських ресурсів» і «система розвитку людських ресурсів». Наведено складові процесу розвитку персоналу на виробничому рівні. Визначено систему факторів, якими обумовлена необхідність безперервного процесу розвитку персоналу на виробничих операціях. Окреслено основні причини гальмування розвитку персоналу в компаніях та недоліки підготовки персоналу на вітчизняних підприємствах. Обґрунтовано пріоритети організації щодо покращення розвитку людського потенціалу в межах інноваційної моделі економічного розвитку організації. The essence of the concepts "human resources development" and "human resources development system" is defined. The components of the process of personnel development at the production level are given. The system of factors that determine the need for a continuous process of personnel development in production operations is determined. The main reasons for slowing down the development of personnel in companies and the shortcomings of personnel training in domestic enterprises are outlined. The priorities of the organization to improve the development of human potential within the innovative model of economic development of the organization are substantiated.Документ Оцінювання купівельної поведінки та споживчих уподобань на молочному ринку(2022) Страшинська, Лариса Володимирівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Гарастовська, Альона ВікторівнаПроаналізовано вітчизняний ринок молока і молочних продуктів з точки зору купівельної поведінки та споживчих уподобань за допомогою методу фокус-дегустації. Визначено основних виробників безлактозної продукції та альтернативного рослинного молока. Окреслено цільовий ринок та привабливий сегмент, а також споживчі пріоритети на ринку. The domestic market of milk and dairy products is analyzed in terms of consumer behavior and consumer preferences using the method of focus tasting. The main producers of lactose-free products and alternative vegetable milk have been identified. The target market and attractive segment, as well as consumer priorities in the market are outlined.