Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Професійний розвиток викладача ЗВО: реалії сьогодення і завдання на майбутнє
    (2024) Сімахіна, Галина Олександрівна
    Особлива відповідальність за підготовку молодих кадрів покладається в нинішній час на викладачів, задіяних у реалізації освітньо-професійних програм «Харчові технології та інженерія», адже харчування належить до найважливіших чинників навколишнього середовища, що безпосередньо протягом усього життя впливає на організм людини. І сьогодні неспростовним є встановлений доказовою медициною факт нерозривного зв’язку між якістю і структурою харчування та станом здоров’я і тривалістю життя населення. На даний час уже не медицина, а харчова промисловість бере на себе відповідальність за здоров’я нації. Більш того, сучасна наука припускає, що фізичні, інтелектуальні та духовні сили людини взаємопов’язані на дуже глибокому рівні, і об’єднує їх саме здорове харчування
  • Ескіз
    Документ
    Multimedia presentation as an effective tool of language teaching and learning
    (2019) Shapran, Ludmila
    The use of multimedia presentations is a powerful tool for improving the productivity of the educational process in high school and preparation of students for their future professional activity.
  • Ескіз
    Документ
    Регіональна політика царського уряду в галузі вищої гуманітарної освіти (Наддніпрянщина ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.)
    (2018) Левицька, Надія Миколаївна
    У статті досліджено регіональну політику царського уряду в галузі вищої гуманітарної освіти (Наддніпрянщина ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). Констатовано, що вона була спрямована на досягнення головної мети царизму в освітянській політиці – подальшого посилення адміністративного впливу на управління університетами та іншими гуманітарними вищими навчальними закладами, контролю над навчальним процесом та методами викладання у них, встановлення дисциплінарного порядку і формування законослухняного студента за допомогою поліцейського контролю. The article investigates the regional policy of the tsarist government in the field of higher humanitarian education (Naddniprianschina II half of the nineteenth - early twentieth century.). It was stated that it was aimed at achieving the main goal of tsarism in educational policy - further strengthening of administrative influence on the management of universities and other humanitarian higher educational institutions, control over the educational process and methods of teaching them, establishing disciplinary order and formation of a law-abiding student with the help of police control.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманітаристика у національно-патріотичному вихованні студентської молоді
    (2018) Левицька, Надія Миколаївна
    У роботі досліджено проблеми гуманітаристики у національно-патріотичному вихованні студентської молоді. Аналізуючи сучасний підхід до формування справжнього фахівця, професіонала своєї справи, інтелігента, патріота своєї держави доцільно удосконалювати українознавчі методи та методики, активно впливати на формування особистості майбутнього інженера-харчовика у світлі нових державотворчих, національно-культурних та морально-виховних перетворень. In this work the problems of humanitarian studies in the national-patriotic education of student youth are researched. Analyzing the modern approach to the formation of a true specialist, a professional of his business, an intellectual, a patriot of his state, it is expedient to improve the Ukrainian-speaking methods and techniques, to actively influence the formation of the personality of the future engineer-food in the light of new state-building, national-cultural and moral and educational transformations.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості глобалізації вищої освіти
    (2017) Бебко, Світлана Вікторівна
    Розглянуті основні ознаки глобалізації вищої освіти. Аналізуються ризики та переваги глобалізації як явища. Досліджено основи функціонування вищої освіти в умовах глобалізації. There has been considered the main features of globalization of higher education. The disadvantages and advantages of globalization as a phenomenon are analyzed. There has been studied the basics of higher education functioning under the conditions of globalization.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів з використанням мультимедійних технологій у процесі вивчення іноземних мов
    (2015) Шапран, Людмила Юліївна
    Стрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові задачі перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчально-методичні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, критичне мислення . The rapid social, economic and technological development of society a new challenge to higher education. Is insufficient to give the student a certain amount of knowledge that can be laid down in standards, training manuals, and more. It is necessary to develop the student independent, critical thinking.
  • Ескіз
    Документ
    Використання активних методів навчання у вищих навчальних закладах
    (2015) Кутас, Олена Олександрівна
    Модернізація системи вищої освіти потребує якісної зміни методики навчання студентів: впровадження прогресивних форм викладання дисциплін, урізноманітнення форм та методів навчального процесу, використання сучасних інтерактивних технологій навчання та ін. The modernization of higher education requires qualitative change methods of teaching students: the introduction of progressive forms of teaching subjects diversify forms and methods of educational process, the use of modern interactive teaching technologies and others.
  • Ескіз
    Документ
    Використання онлайн викладання в процесі навчання
    (2015) Березянко, Тамара Володимирівна
    Евроінтеграційні прагнення України потребують переналагодження способу надання вищої освіти. Згідно з стандартом ЄС “The Standart of Guidelines’ for Quality Assurance in the European Higher Education Area” [1] діяльність навчального закладу повинен мусить здійснюватись у відповідності до наступних внутрішніх стандартів: відповідність між політикою закладу та процедурами забезпечення якості освіти; періодичний перегляд навчальних программ, оцінювання знань студентів; постійне підвищення якості викладацького складу; вдосконалення навчальних ресурсів та підтримка студентів; розвиток інформаційної системи; публічність інформації. Найбільш вузьким місцем національної освітньої системи є саме інформаційне забезпечення. Evrointehratsiyni Ukraine's aspirations require readjustment way of providing higher education. According to EU standards "The Standart of Guidelines' for Quality Assurance in the European Higher Education Area" [1] the activities of the institution should have done in accordance with these internal standards: the correspondence between school policies and procedures for quality assurance; periodic review of training programs, assessment of student learning; continuous improvement of the quality of teaching staff; improve learning resources and student support; development of information systems; publicity information. Most bottleneck national educational system is the same information provision.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології навчання
    (2015) Чала, Катерина Михайлівна
    Однією із основних вимог до вищої освіти є вимога її сучасності, що включає в себе уявлення про те, якою повинна бути сучасна людина, людина-професіонал, яке її призначення, роль у суспільстві, яке замовлення на її освіту, які очікування від освіти у самої людини, суспільства. One of the main requirements for higher education is a requirement of our time, including an idea of what should be a modern man, a professional man, what is its purpose, role in society that orders for its education, expectations of education in itself human society.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація системи вищої освіти України
    (2014) Демчук, Юлія Анатоліївна; Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    На сучасному етапі становлення держави можна констатувати, що незважаючи на природні досягнення освіти, які забезпечує нова соціополітична система (демократичність, гнучкість), в масовому вимірі освіта стала менш якісною, а переважна більшість випускників вищих навчальних закладів не конкурентоспроможна на європейському ринку праці. At the present stage of the state can be stated that despite the natural achievement of education provided by the new socio-political system (democracy, flexibility), the mass terms become less quality education, and the vast majority of university graduates are not competitive on the European labor market.