Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
29 результатів
Результати пошуку
Документ Облік витрат на оплату праці під час воєнного стану(2024) Соколи, Ангеліна Віталіївна; Духновська, Людмила МиколаївнаДокумент Удосконалення фінансової звітності щодо відображення витрат операційної діяльності підприємств(2024) Кучерук, Вадим; Духновська, Людмила МиколаївнаДокумент Управління логістичними витратами на підприємстві(2020) Пєтухова, Ольга МихайлівнаАктуальність управління логістичними витратами не викликає сумніву, разом із тим до сьогодні відсутній єдиний підхід до визначення логістичних витрат і сутнісного наповнення поняття управління ними. В даній роботі досліджено поняття «логістичні витрати». На основі аналізу найпоширеніших поглядів сучасних науковців сформовано сутнісну характеристику дефініції «управління логістичними витратами». Окреслено напрями удосконалення управління логістичними витратами підприємства. The relevance of managing logistics costs is not in doubt, however, there is still no single approach to determining logistics costs and the essential content of the concept of managing them. In this paper, the concept of “logistics costs” is investigated. Based on the analysis of the most common views of modern scientists, an essential characteristic of the definition of "management of logistics costs" is formed. The directions of improving the management of enterprise logistics costs are identified.Документ Model of financial and economic results of the company in accordance with the concept of Six Sigma(2016) Arych, MykhailoThe paper identified key components of a management model financial and economic results of the company in accordance with the concept of Six Sigma. The model combines the existing controls and innovative components improve the management concept based on Six Sigma including planning, forecasting, performance management effectiveness evaluation, basic and trystupenevi management strategy, optimization and control.Документ Оптимізація витрат на персонал підприємства(2014) Дехніч, Яна ІванівнаУправління персоналом одна із найважливіших напрямів в стратегії сучасного підприємства. Human resource management is one of the most important directions in the strategy of the modern enterprise.Документ Деякі аспекти управління витратами на підприємстві(2015) Стахурський, Валерій ОлександровичЗагальновідомо, що зниження витрат на виробництво продукції та її збут навіть при незмінній ціні на продукцію, неминуче призведе до збільшення прибутковості підприємства. It is well known that lowering production costs and even its sales at constant prices for the products, will inevitably lead to increased profitability.Документ Облік витрат на рекламу(2012) Хамутовська, Ірина ОлександрівнаВрегульована система обліку витрат, уточнення їх складу та правильне відображення в бухгалтерському та податковому обліку є невід’ємним для успішного здійснення рекламної діяльності та отримання суб’єктом господарювання доходу. Regulated system of cost accounting, clarifying their composition and correct reflection in the accounting and tax records is essential to the success of promotional activities and the entity income.Документ Планування та оптимізація витрат підприємства(2013) Гайдай, Артем АркадійовичДіяльність будь-якого суб’єкта господарювання починається зі здійснення витрат які виражаються через купівлю будівель, приміщень, устаткування, ресурсів, що будуть забезпечувати його діяльність протягом тривалого періоду часу. The activities of any entity from the beginning of expenditure which are expressed through the purchase of buildings, premises, equipment and resources that will ensure its activity for a long period of time.Документ Планування попиту продукції при зміні витрат на маркетинг по s-кривій(2015) Соломянюк, Наталія МиколаївнаВажливим питанням при розробці плану маркетингу для продукції харчової промисловості є оцінка та прогноз місткості ринку. Надмірно оптимістична оцінка приведе до завищених витрат на дослідження і розробку нового товару, а песимістична оцінка перешкоджає виведенню нового товару на ринок. An important issue in the development of the marketing plan for the food industry is to assess and forecast market size. Overly optimistic assessment will lead to higher costs for research and development of new product and pessimistic assessment prevents the removal of a new product to market.Документ Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємства(2015) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаРозвиток підприємства є необхідною передумовою його успішного функціонування в конкурентному середовищі. З метою забезпечення постійного розвитку здійснюється управління основними показниками ефективності його функціонування. The development of enterprises is a prerequisite for its successful functioning in a competitive environment. In order to ensure continuous development manages key performance indicators for its functioning.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »