Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Фактори розвитку і поширення гастрономічного туризму(2024) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Пелекайс, Анастасія РудольфівнаДокумент Роль міжнародних організацій та професійних асоціацій у розвитку винного та гастрономічного туризму(2021) Мірзодаєва, Тетяна ВіталіївнаДокумент Розвиток гастрономічного туризму в Україні в період пандемії Covid-19(2021) Мірзодаєва, Тетяна ВіталіївнаДокумент Гастрономічні тренди нематеріальної культурної спадщини як туристичні ресурси України у міжнародному та національному контексті(2022) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Вогулкіна, Дар’я ВікторівнаДокумент Гастрономічний туризм як складова концепції розвитку туристичної сфери(2024) Паламарчук, Володимир Віталійович; Сологуб, Юрій ІвановичВсе більше науковців досліджують місцеву кухню як невід'ємну частину туристичного досвіду. Сучасні досвідчені мандрівники прагнуть особистісного зростання та самореалізації, обираючи напрямки, які забезпечать їм незабутні враження. Туристи все частіше шукають емоційної стимуляції, причому не лише від продукту, а й від емоційного співвідношення ціни та якості.Документ Сирний туризм на Закарпатті(2018) Петренко, Марина Вікторівна; Батиченко, Світлана ПавлівнаРозглянуто поняття сирного туризму. Розкрито особливості сирного туризму на Закарпатті. Проаналізовано основні центри сирного туризму та сирного маршруту Закарпаття. The concept of cheese tourism is considered. The features of cheese tourism in Transcarpathia are revealed. The main centers of cheese tourism and cheese route of Transcarpathia are analyzed.Документ Гонконг – гастрономічна столиця Азії(2018) Рябко, Аліна Василівна; Батиченко, Світлана ПавлівнаРозкрито питання кулінарних традицій Гонконгу. Проаналізовані національні страви, які найбільш повно передають місцеву культуру та традиції. Проаналізовані заклади, які виступають центрами гастрономічного туризму в Гонконзі. Question about the culinary traditions of Hong Kong discovered. Analyzed national dishes that characterize the local culture and traditions. Analyzed the institutions that are centres of gastronomic tourism in Hong Kong.Документ Еногастрономічний туризм Азії на прикладі Південної Кореї(2018) Прутова, Ксенія Олегівна; Батиченко, Світлана ПавлівнаВисвітлені питання традицій національної кухні Південної Кореї. Визначені основні центри гастрономічного туризму Південної Кореї. Розкриті питання гастрономічних фестивалів та свят у країні.Документ Гастрономічна мекка Азії – Сінгапур(2018) Пишинська, Ірина Вадимівна; Батиченко, Світлана ПавлівнаРозглянуто особливості туристичних потоків до Сінгапуру. Визначені особливості національної гастрономії Сінгапуру. Охарактеризовані основні гастрономічні маршрути. Features of tourist flows to Singapore are considered. The features of Singapore's national gastronomy are determined. The main gastronomic routes are described.Документ Гастронаціоналізм як сучасний тренд сфери гостинності(2016) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаУ сьогоднішній Європі споживання їжі стало важливим елементом культури,a дегустація типових продуктів та напоїв у місцях їх виробництва є популярним хобі. Гастрономічний туризм став одним з трендів сучасного туристичного попиту. Розвиток цього виду туризму дозволяє збільшити тривалість туристичного сезону у певному регіоні, покращити туристичний імідж місцевості, збільшити кількість туристичних прибуттів, збагатити та диференціювати місцевий туристичний продукт за рахунок впровадження винних турів, тематичних фестивалів, екскурсій, дегустацій та презентацій. In today's Europe, food consumption has become an important element of culture, and tasting of typical products and beverages in their production areas is a popular hobby. Gastronomic tourism has become one of the trends of modern tourist demand. The development of this type of tourism can increase the duration of the tourist season in a certain region, improve the tourist image of the area, increase the number of tourist arrivals, enrich and differentiate the local tourist product through the introduction of wine tours, thematic festivals, excursions, tastings and presentations.