Перегляд за Автор "Рябенко, Володимир Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналітичний інструментарій оцінки стратегічного потенціалу підприємства(2009) Рябенко, Володимир ВолодимировичДосліджено аналітичні інструменти оцінки стратегічного потенціалу підприємства. Проведено типологію принципів, концепцій та методів оцінки стратегічного потенціалу підприємства. Обґрунтовано особливості вартісної оцінки стратегічного потенціалу підприємства. The analytic tools for assessing the strategic potential of the enterprise. Held typology principles, concepts and methods of evaluation of the strategic potential of the enterprise. The features of the valuation of the strategic potential of the enterprise.Документ Вартісна оцінка маркетингового потенціалу підприємства(2014) Рябенко, Володимир ВолодимировичВажливим напрямом оцінки маркетингового потенціалу є визначення його величини у вартісному вигляді, що дозволяє усунути більшість недоліків інших методів оцінки. An important area of evaluation is to determine the marketing potential of its value in monetary form, which eliminates most of the shortcomings of other assessment methods.Документ Визначення впливу інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Рябенко, Володимир Володимирович; Матус, Назар ВолодимировичУ статті представлено результати визначення впливу інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств як економічних систем шляхом побудови рівняння тренду впливу інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств Київської області. Обгрунтовано значення інвестиційної діяльності для формування ефективності функціонування аграрних підприємств. Наведено класифікацію механізмів залучення інвестицій за наступними класифікаційними ознаками: за методом залучення інвестицій; за інвестором; за видом інвестицій; за видом підприємства. Досліджено вплив інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств на прикладі окремих суб'єктів господарювання Київської області за період 2017-2021 рр., для чого використано метод найменших квадратів для побудови рівняння тренду впливу показників, що обумовлюють інвестиційну діяльність аграрних підприємств.Документ Визначення та оцінка інвестиційного потенціалу підприємства(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Михайлик, Ольга Михайлівна; Рябенко, Володимир Володимирович; Кубік, Ярослав ВолодимировичУ статті запропоновано систематизацію визначень поняття інвестиційного потенціалу підприємства, зокрема, як сукупність різного роду ресурсів, здатність суб’єкта досягати запланованих результатів через управління ресурсами, тобто з позиції отримання кінцевих результатів, сукупність економічних можливостей, вкладення капіталу з метою збільшення інвестиційних можливостей, можливість оновлення матеріально-технічної бази та конкурентоспроможності підприємства (через товари та послуги). Обгрунтовано, що розвиток підприємства забезпечується в числі інших умов ефективним функціонуванням механізму управління інвестиційним потенціалом, що потребує дотримання низки запропонованих принципів. Визначено фактори можливості мобілізації інвестиційних ресурсів та фактори впливу на можливість альтернативного використання інвестиційних ресурсів.Документ Зовнішні фактори виникнення кризових явищ на вітчизняних підприємствах та напрямки їх локалізації(2015) Рябенко, Володимир ВолодимировичДосліджено сукупність зовнішніх факторів, які обумовлюють виникнення кризових явищ на підприємствах, та обґрунтовано напрямки їх локалізації.Документ Методика вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства(2010) Рябенко, Володимир ВолодимировичВизначено основні складові маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто основні підходи до оцінки маркетингового потенціалу. Обґрунтовано особливості вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства та його складових. The main components of the marketing potential of the enterprise. The main approaches to the assessment of the marketing potential. The features of the valuation of the marketing potential of the company and its constituents.Документ Місце стратегічного потенціалу в системі управління підприємством(2012) Рябенко, Володимир ВолодимировичДокумент Необхідність управління потенціалом підприємства в умовах трансформації економічних відносин(2010) Рябенко, Володимир ВолодимировичДоведено необхідність впровадження управління потенціалом підприємства в практику господарювання. Визначено основні складові управління потенціалом підприємства. Запропоновано організаційний механізм запровадження управління потенціалом. The necessity of introduction of management by the enterprise’s potentiality in the farming activity is proved. The main parts of the management by the enterprise’s potentiality are determined. The organizational mechanism of introduction of the management potentiality is offered.Документ Необхідність управління потенціалом підприємства в умовах трансформації економічних відносин(2010) Рябенко, Володимир ВолодимировичДокумент Організаційний механізм управління формуванням стратегічного потенціалу підприємств харчової промисловості(2013) Рябенко, Володимир ВолодимировичДокумент Організаційний механізм управління формуванням стратегічного потенціалу підприємств харчової промисловості(2014) Рябенко, Володимир ВолодимировичОбґрунтовано сутність та складові елементи організаційного механізму управління формуванням стратегічного потенціалу підприємств. Визначено роль функціональних підрозділів підприємств у формуванні стратегічного потенціалу. Досліджено особливості організаційного механізму управління формуванням стратегічного потенціалу на підприємствах харчової промисловості. The essence and components of the organizational management mechanism of the formation of the strategic potential of the enterprises are founded. The role of functional divisions of the enterprise in the formation of the strategic potential are determined. The features of organizational management mechanism of the formation of the strategic potential of the enterprises in food industry are examined.Документ Основні етапи процесу формування стратегічного потенціалу підприємства(2016) Рябенко, Володимир ВолодимировичВ статті досліджено сутність процесу формування стратегічного потенціалу підприємства. Запропоновано основні етапи та заходи формування стратегічного потенціалу підприємства. In the article the essence of the process of forming the strategic potential of the company is examined. The basic steps and measures of forming strategic potential of the company are suggested.Документ Особливості вартісної оцінки складових потенціалу підприємства(2006) Рябенко, Володимир ВолодимировичДосліджено процес оцінки потенціалу підприємства на основі визначення вартості його складових. Обґрунтовано роль вартісної оцінки потенціалу в управлінні підприємством. The process of assessment of the capacity of the enterprise on the basis of determining the value of its component. Justified valuation potential role in enterprise management.Документ Особливості управління маркетинговими процесами в АПК(1999) Рябенко, Володимир ВолодимировичВ даній статті розкриті питання впливу факторів зовнішнього середовища на функціонування та забезпечення результативності підприємств в умовах ринкової економіки. Обґрунтовується необхідність застосування маркетингу в АПК. На основі проведених досліджень в статті показані особливості управління маркетинговими процесами в АПК. This article deals with the questions of the influence of environmental factors on the functioning and effectiveness of software enterprises in the market economy. The necessity of application of marketing in agro-industrial complex. Based on these studies in the article displaying features of management of marketing processes in agro-industrial complex.Документ Особливості формування потенціалу підприємств харчової промисловості(2012) Рябенко, Володимир ВолодимировичДосліджено багаторівневу ієрархічну систему факторів, яка визначає особливості формування потенціалу підприємств харчової промисловості. Визначено макроекономічні, ринкові, міжгалузеві, галузеві та індивідуальні фактори впливу на формування потенційних можливостей розвитку харчових підприємств. The multi-level hierarchal system of factors, which determines the peculiarities of the formation of the foodstuff enterprises’ potentiality, is studied. Macroeconomic, marketing, interbranch, branch and individual factors of influence on the formation of the potential possibilities for the development of the foodstuff enterprises are determined.Документ Оцінка процесів формування стратегічного потенціалу підприємства за допомогою збалансованої системи показників(2015) Рябенко, Володимир ВолодимировичВизначено сутність стратегічного потенціалу підприємства та його основних складових. Запропоновано використовувати для оцінки процесів формування стратегічного потенціалу підприємства збалансовану систему показників. Досліджено причинно-наслідкові зв’язки між окремими локальними складовими стратегічного потенціалу підприємства. Обґрунтовано систему показників для оцінки процесів формування трудового, інноваційного, управлінського, виробничого, маркетингового, фінансового потенціалів в структурі стратегічного потенціалу підприємства. The essence of the strategic potential of the company and its major components. A process used to evaluate formation of a strategic potential enterprise balanced scorecard. Investigated causal relationships between individual local components of the strategic potential of enterprises. The system of indicators to assess the processes of formation of labor, innovation, management, production, marketing, financial potential in the structure of the strategic potential of the company.Документ Оцінка процесів формування стратегічного потенціалу підприємства за допомогою збалансованої системи показників(2015) Рябенко, Володимир ВолодимировичДля оцінки досягнення стратегічних цілей та ступеня реалізації стратегій використовується збалансована система показників. To assess the achievement of strategic objectives and the degree of implementation of strategies used balanced scorecard.Документ Проблеми формування стратегічного потенціалу підприємства в сучасним умовах господарювання(2011) Рябенко, Володимир ВолодимировичРозглянуто сучасні проблеми формування стратегічного потенціалу вітчизняних підприємств. Визначено особливості формування ресурсного потенціалу, можливостей розвитку та компетенцій в умовах кризових явищ. The modern problems of formation of strategic potentiality of enterprises in our country are examined. The special features of formation of resource potentiality, the opportunities of the development and competences in the crisis are determined.Документ Проблеми формування стратегічного потенціалу підприємства в сучасним умовах господарювання(2011) Рябенко, Володимир ВолодимировичДокумент Підвищення ефективності використання виробничої потужності підприємств(2010) Рябенко, Володимир Володимирович; Мовчан, Ю. С.