Колективні монографії, розділи з колективних монографій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні онлайн-платформи для продажу продуктів харчування(2019) Капінус, Лариса ВасилівнаВизначено основні тенденції, які притаманні ринку їжі. Вивчено форми інтернет-взаємодії споживачів та продавців в процесі купівлі товарів. Зясовано, які саме форми взаємодії онлайн-користувачів та продавців в процесі купівлі товарів використовуються на онлайн-ринку продажу харчових продуктів, який дуже повільно, але впевнено набирає обертів. Вивчено основні тренди та перспективи розвитку онлайн-торгівлі.Документ Управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин(2019) Баталова (Понежда), Олена Анатоліївна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Кутас, Олена Олександрівна; Бутрим (Киричок), Олена Валеріївна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Майстренко, В. М.; Минко, Лілія Миколаївна; Москаленко (Римаренко), Вікторія Олександрівна; Осадчук, Оксана Павлівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаУ монографії розкрито особливості управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин і глобалізації економіки. Ці процеси привели країну до появи певної економічної деструкції, яка полягає у перетворенні країни у сировинний придаток світової економіки, деформаціях у розвитку галузей економіки та до необхідності пристосування вітчизняних підприємств та всієї економіки країни до різних фрагментів світового господарства. Показано, що деформації на сучасному етапі розвитку економіки країни є наслідком суперечностей між глобалізацією та фінансово-економічними механізмами управління розвитком підприємств країни, що призводять до кризових явищ. Визначено підходи до управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин та необхідності розв’язання існуючих суперечностей в економіці України з метою подолання кризових процесів і забезпечення умов стабільного функціонування підприємств. Для фахівців у галузі економіки, викладачів і студентів економічного спрямування.Документ Сучасні управлінські технології розвитку підприємств(2019) Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються сучасні управлінські технології розвитку підприємств. Рассматриваются современные управленческие технологии развития предприятий. Modern management technologies of enterprise development are considered.Документ Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємства(2013) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаДосліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.Документ Економічні і соціально-трудові аспекти управління персоналом: теорія та практика(2017) Березянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Грищенко, Діана Григорівна; Драган, Олена Іванівна; Лисак, Володимир Юрійович; Лозовська, Наталія Миколаївна; Мазник, Ліана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Тертична, Любов Іванівна; Олійник, Ольга Степанівна; Олійниченко, Олена Миколаївна; Сологуб, Володимир Дмитрович; Чигринець, Олена АнатоліївнаУ колективній монографії розглянуто теоретичні і прикладні аспекти управління персоналом, визначено проблеми та перспективи їхнього розвитку. Значну увагу приділено питання формування, використання, технологіям розвитку персоналу, розроблення ефективної системи управління персоналом на підставі нових підходів, економіко-математичних методів і зарубіжного досвіду.Документ Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет(2017) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Сергеєва, Ганна ДмитрівнаВ роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу. The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.Документ Соціальні та етичні аспекти сучасного маркетингу(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаУ статті розглядаються соціально-відповідальні та етичні аспекти у маркетингу та виробництві, виділяються складові суспільного добробуту. Досліджується соціальна відповідальність виробника та споживача як шлях до стійкого розвитку. Розглядаються етичні та соціальні цілі маркетингу, взаємозв’язок етичного та соціального маркетингу; виокремлюються рівні соціальної відповідальності. The paper examines the socially responsible and ethical aspects of marketing and production, selects the components of social welfare. The social responsibility of producer and customer as the way to sustainable development is investigated. The ethical and social goals of marketing and the interconnection between ethical and social marketing are considered; the levels of social responsibility are distinguished.Документ Чинники формування дефіциту робітничих кадрів на підприємствах України(2014) Никоненко, Андрій ВолодимировичВ статті визначено та проаналізовано причини виникнення дефіциту робітників в українській економіці. Запропоновано заходи щодо мінімізації негативного впливу чинників формування дисбалансу на промисловому сегменті ринку праці з метою забезпечення його поступового подолання. The article identifies and analyzes the causes of shortages of workers in the Ukrainian economy. The measures concerning minimize the negative impact of factors forming the imbalance on the industrial segment of the labor market to ensure its gradual elimination are proposed.Документ Маркетингове забезпечення економічної безпеки промислового підприємства(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВ роботі розглядається сутність категорії «економічна безпека» промислового підприємства. Наводяться та характеризуються складові економічної безпеки підприємства. Обґрунтовується необхідність урахування маркетингової складової у забезпеченні економічної безпеки промислового підприємства. Наводяться показники, які можна застосовувати для кількісного оцінювання рівня економічної безпеки підприємства. This paper considers the nature of the category of "economic security" industrial enterprise. Are given and characterized components of economic security. The necessity of taking into account the marketing component in ensuring economic security of the industrial enterprise. We give indicators that can be used for quantitative evaluation of economic security.Документ Методичні підходи до дослідження конкурентного середовища(2013) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаУ роботі визначено методичні підходи до дослідження конкурентного середовища, розглянуто інтенсивність і форми конкурентної боротьби в залежності від структури ринку, а також запропоновано етапи оцінювання ступеня впливу сили конкуренції на ринку. Це дозволить підприємству визначити своє становище на ринку і розробити конкурентну стратегію. In this work identified the methodical approaches to the study of competitive environment, considered the intensity and forms of competitive activity depending on the market structure, as well as the proposed stages of the assessment of the degree of the influence of competition on the market. This enables the enterprise to determine its position on the market and develop competitive strategies.