Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
30 результатів
Результати пошуку
Документ Соціальна функція кримінологічної системи забезпечення внутрішньої безпеки(2016) Нікітін, Юрій Вікторович; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаТези присвячено проблемі забезпечення внутрішньої безпеки суспільства шляхом реалізації соціальної функції суб’єктами безпеки, що складають цю систему. Наведено методологічні засади діяльності соціальної системи кримінологічного забезпе-чення внутрішньої безпеки, що розкривають взаємозв’язок внутрішніх та зовнішніх її складових у динаміці. The theses deals with problem of society inner security ensuring by each security subject realization of its social functions, of which this system consists. This is to work out methodological principles of social system activity for criminal inner security ensuring, to discover the dynamics of its inside and outside determines.Документ Співвідношення соціального та біологічного у дослідженні характеру поведінки особи злочинця(2017) Нікітін, Юрій Вікторович; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаДокумент Психологічні умови розвитку особистості конкурентного випускника технічного університету(2018) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаДокумент Оптимізм і песимізм як похідні самоставлення особистості студента(2018) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаДокумент Психологічна безпека особистості студента(2018) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаВ статті розказано як за умови психологічної безпеки і свободи особистість студента здатна до соціально-значущої творчості, професійної самореалізації і відповідальності. Тут ключову роль відіграє психологічна культура педагога, що містить цінності життя й здоров’я людини, безпеки і незалежності особистості, унікальності й самобутності індивіда у його прагненні бути собою у різних напрямках самореалізації. In the article, it is told that if a student’s personality is capable of socially significant creativity, professional self-realization and responsibility, provided that the psychological safety and freedom of the person are in place. Here the psychological culture of the teacher, which contains the values of life and health of a person, the safety and independence of the person, the uniqueness and identity of the individual in his desire to be in different directions of self-realization, plays a key role.Документ Психологічні виміри суб’єктного самовизначення студента(2015) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаПедагогічними умовами суб’єктного самовизначення є: соціально-економічний, культурний та духовний рівні середовища ВНЗ, система мотивації, характер самовизначення референтного оточення; тип батьківського ставлення до студента, система оптимальної психолого-педагогічної підтримки процесу суб’єктного самовизначення студента. Pedagogical conditions of self-determination is subjective, socio-economic, cultural and spiritual level university environment, motivation system, the nature of self-reference environment; type of parental relationship to a student, the system optimal psychological and educational support for the process of subjective determination of the student.Документ Розвиток інноваційної особистості студента під час професійної підготовки(2014) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаУ статті визначається педагогічна стратегія і тактика розвитку особистості студента. Проаналізовано інноваційний потенціал фахівця. Виділено сучасні педагогічні технології впливу викладача на процес професійної підготовки молодої людини. In the article the pedagogical strategy and tactics of the individual student. Analyzes innovative potential specialist. Highlight modern educational technology teacher influence on the process of training young people.Документ Інтернальний локус-контроль як детермінанта розвитку соціально-відповідальної особистості(2014) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаІнтернальний локус-контроль відіграє ключову роль у розвитку соціальної відповідальності особистості майбутнього фахівця. Він встановлює зв'язок між мотивацією самореалізації у соціумі та внутрішнім потенціалом особистості як суб'єкта активності. Internal'nym locus of control plays a key role in developing the social responsibility of future specialist. It establishes a connection between self- motivation in society and the internal potential of the individual as a subject of activity.Документ Психологічні особливості кар’єрного зросту жінки-керівника(2014) Шохіна, Ірина Валеріївна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаКонкретний вибір життєвого шляху жінка робить сама відповідно до своїх особистих якостей, уподобань, смаків, обставин життя, але можливість такого вибору сильно залежить від того, яку економічну і моральну підтримку надасть їй держава і суспільство на кожному з обраних нею шляхів. Проте ніяка, навіть найпрогресивніша, соціальна практика не може скасувати психологічні труднощі, які виникають при «подвійній» зайнятості жінки на роботі і вдома. Рівноправне становище жінки в суспільстві істотно змінює традиційні уявлення про такі риси, як мужність і жіночність. Жінці-керівнику тепер більшою мірою притаманні такі зразки поведінки, які раніше закріплювалися за чоловіками, наприклад, здатність приймати рішення, відстоювати свою думку, незалежність. Specific life choices a woman makes herself according to their personal characteristics, preferences, tastes, circumstances of life, but the possibility of such a choice is highly dependent on the kind of economic and moral support to give her the state and society in each of its chosen paths. But no, even the most progressive, social practice can not undo the psychological difficulties associated with "dual" employment of women at work and at home. Equal status of women in society fundamentally changes the traditional notion of traits such as masculinity and femininity. Woman executives now increasingly characteristic of such patterns of behavior that were previously fixed by men, such as the ability to make decisions, defend their opinion, independence.Документ Вплив глобальної мережі Internet на навчальний процес студентів (соціологічне дослідження)(2014) Васюра, Анна Олегівна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаМетою соціологічного дослідження є вивчення думки студенства щодо впливу глобальної мережі Internet на навчальний процес; Попередження випадків негативного впливу та розробки рекомендацій щодо поліпшення умов навчання завдяки використанню глобальної мережі Internet. The aim is to study the sociological views on the impact of Students WAN Internet in the learning process; Prevention of negative impacts and develop recommendations for improving the learning environment through the use of the global network Internet.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »