Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи вітчизняного експорту в сучасних умовах
    (2022) Швед, Тетяна Володимирівна; Грицай, Вікторія Вікторівна
    Основними факторами, що вплинули на експортно-імпортні операції під час пандемії визначають загальне зниження економічної активності суб’єктів, що впливає відповідно на скорочення внутрішнього та зовнішнього попиту, порушення логістичних зв’язків між виробниками проміжної та кінцевої продукції, зменшення торгівлі ресурсами тощо. У 2022 р. ситуація погіршилась через повномасштабне вторгнення рф в Україну, через що було втрачено можливість експортувати деякі види продуктів та послуг. The main factors affecting export-import operations during the pandemic are the general decrease in the economic activity of subjects, which affects, respectively, the reduction of internal and external demand, the disruption of logistics connections between producers of intermediate and final products, the reduction of trade in resources, etc. In 2022, the situation worsened due to the full-scale invasion of the Russian Federation into Ukraine, due to which the opportunity to export some types of products and services was lost.
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
  • Ескіз
    Документ
    Товарна політика українського аграрного експорту
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках аграрної продукції. Обґрунтовано доцільність оптимізації структури експорту продукції агропромислового комплексу, як головної умови для входження України в систему міжнародних господарських зв'язків і використання переваг міжнародної торгівлі. The goods that are the most competitive on the world markets of agricultural products have been determined. The expediency of optimizing the structure of the export of products of the agro-industrial complex, as the main condition for Ukraine's entry into the system of international economic relations and the use of the advantages of international trade, is substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми розвитку вітчизняного ринку молока і молочних продуктів
    (2020) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Проаналізовано вітчизняний ринок молока і молочних продуктів. Розглянуто основні проблеми розвитку галузі. Здійснено аналіз експортно-імпортної політики, а також споживчих переваг на ринку. Обґрунтовано умови покращання ситуації в галузі. The domestic market of milk and dairy products is analyzed. The main problems of industry development are considered. An analysis of export-import policy, as well as consumer preferences in the market. The conditions for improving the situation in the industry are substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Ринок швидкозамороженої плодово-ягідної продукції в Україні
    (2018) Камінська (Халапсіна), Світлана Владиславівна; Сімахіна, Галина Олександрівна
    За останні 5 років експорт ягід з України збільшився в чотири рази, серед найбільш затребуваних - полуниця, чорниця і журавлина. Головними перешкодами експорту українських ягід є висока конкуренція; чинні в конкретних країнах стандарти, незалежно від офіційних вимог ЄС; застарілість виробничих.Over the past 5 years, the export of berries from Ukraine has increased fourfold, among the most in demand - strawberries, blueberries and cranberries. The main ones obstacles to the export of Ukrainian berries are high competition; valid in concrete country standards, regardless of official EU requirements; obsolete production funds and not the optimality of the business model.
  • Ескіз
    Документ
    Експортний потенціал підприємств борошномельної галузі України
    (2017) Закревська, Людмила Миколаївна
    В роботі визначено перспективи розширення експортного потенціалу підприємств борошномельної галузі України після підписання та набуття чинності Угоди про зону вільної торгівлі України з ЄС.
  • Ескіз
    Документ
    Безпека української соняшникової олії відповідно до європейських норм якості
    (2015) Семяшкін, О. Ю.; Луценко, М. В.; Мельник, М. М.; Осейко, Микола Іванович
    В Україні виробництво соняшникової олії є найважливішою з галузей агропромислового комплексу. Нині Україна забезпечує до 12% світового виробництва соняшнику і експортує олію в 27 країн світу.In Ukraine sunflower oil production is the most important branches of agriculture. Today Ukraine provides 12% of world production and exports of sunflower oil in 27 countries.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика теорій конкурентних переваг країни
    (2014) Чернелевський, Леонід Миколайович
    Концепція порівняльних переваг на основі факторів виробництва, звичайно, приваблива, і різниця між країнами у вартості цих факторів, безумовно, зіграла свою роль у формуванні структури експорту й імпорту в багатьох галузях економіки. Ця точка зору чимало вплинула на погляди науковців на конкурентоспроможність. Крім того загальноприйнятою точкою зору є визнання того, що держава може підсилювати переваги на основі факторів - як в окремих галузях, так і в економіці країни в цілому - за допомогою різних форм втручання. The concept of comparative advantage based on factors of production is certainly attractive, and the difference in cost between these factors certainly played a role in determining the structure of exports and imports in many industries. This view has affected many views of scientists on competitiveness. Besides conventional wisdom is the recognition that the government can enhance the benefits on the basis of factors - both in individual sectors and the economy as a whole - through various forms of intervention.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади обгрунтування експортного потенціалу підприємств харчової промисловості
    (2014) Гоменюк, Ольга Олександрівна
    Для підвищення своєї конкурентноздатності українські підприємства мають орієнтуватися на кращий світовий досвід, виходячи на іноземні ринки збуту та опановуючи таким чином досвід конкурентної боротьби у складних умовах зовнішнього конкурентного середовища. Розвиток експортного потенціалу українських підприємств дозволить не тільки отримати додаткові доходи та завантажити потужності, що не використовуються, але й сприятиме зміцненню конкурентоспроможності та збільшенню ефективності діяльності підприємств. To improve its competitiveness Ukrainian companies have to focus on the best international experience, based on foreign markets and thus mastering experience competition in difficult conditions external competitive environment. The development of the export potential of Ukrainian companies will not only get additional revenues and download facilities that are not used, but will strengthen competitiveness and increase the efficiency of enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Експортний потенціал борошномельно-круп'яної галузі України
    (2014) Кудренко, Наталія Володимирівна
    Продовольча безпека населення України залежить від стану та перспектив розвитку боршномельно-круп'яної галузі АПК, яка забезпечує населення соціально важливими продуктами харчування. Виробничі особливості борошномельно-круп'яної галузі зумовлюють те, що визначальним фактором для розміщення підприємств є сировинна база (оскільки галузь більш ніж на 75% залежить від зернової сировини) та споживачів продукції.